טיול שינוי טיסה בחינם

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יש לי טיסה עם חברת הלואו קוסט Norse Atlantic Airways לעוד שבוע וחצי. דא עקא שהתכוונתי לטוס בעוד שבועיים וחצי ובטעות קניתי כרטיס לשבוע מוקדם. סוג הטיסה שקניתי אינה ניתנת לשינוי, ויתכן שאפילו שינוי שמות לא אפשרי. ניסיתי לפנות לחברת התעופה - הם לא מוכנים לאפשר לי לשנות את התאריך בחינם.
(חשבתי לקנות ביטוח ביטול טיסה, אבל דרך חברת טריפ גרנטי אפשר לקנות רק עד 15 יום לפני הטיסה, ודרך חברת פספורטקארד אפשר לבטל רק מסיבה רפואית וכדו׳).
האם יש עוד דרך?
 

לילי 1

משתמש מקצוען
@stars יש לך ניסיון עם ביטול טיסה דרך טריפ גרנטי?
אני ביטלתי.
משלמים 12.5% על הביטוח ומקבלים 80%.
סהכ משאירים אצלם כמעט שליש מהעלות.

ככה שממש לא בכל מקרה הייתי מבטחת

כדאי לדעת -
התהליך עצמו היה סביר לגמרי. דרשו אישור מחברת התעופה, במקרה שלי וויז, על ביטול הטיסה. הסתבר לי אחרי מעשה הביטול שוויז אינם שולחים אישור במייל על ביטול הטיסה (כך שמומלץ מאוד לצלם מסך תוך כדי התהליך.) ולא רק שאין מייל אישור, גם בפנייה בכתב לשירות וגם בפניה טלפונית, סירבו לתת לי את האישור.
אחרי התכתבות והבהרה מול טריפ גרנטי שאין לי אפשרות להשיג את המסמך הם החתימו אותי על טופס שלהם שבו אני מתחיבת שביטלתי את הטיסה ונראה לי גם שזכויות המכירה של הטיסה הם של טריפ גרנטי(סותר, אני יודעת) ותוך כמה ימים הכסף התקבל.
הנ"ל נכון לביטול תוך שבועיים מיום הטיסה אאלט. במקרה של ביטול מוקדם יותר הם מנסים למכור את הכרטיס ואז התהליך כנראה שונה מעט
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה