בזכות גימיק נפלא - חוצניק

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בזכות גימיק נפלא

הפוסט נכתב ב: 1/10/2009 בשעה: 22:01 ע"י: חוצניק
דינקיס השקיע וכתב פוסט על ועדות צדקה. אני לא מתכוון להשקיע בפוסט נוסף, כשיש משרד בשם 'מותגים' שהשקיע מחשבה רבה בגימיק נהדר לעמותת 'אהל שרה'. עלון התרמה מחופש לספרון מתוך קולקציית 'ספריית מחניים'. אודה ולא אבוש, אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא קראתי שום עלון צדקה (מלבד העלון של קופת העיר עם המבצע של התפילה הרצופה בכותל, שחשובה יותר מתפילתו של משה רבנו כשביקש להיכנס לארץ ישראל), התפנתי לקרוא את הסיפורים של 'אהל שרה'. אני מאמין שגם אתם ראיתם והתפעלתם. כאן בפאשקעוויל, אתם יכולים לפרגן תגובה. אל תתביישו, כולנו עדיין ילדים באיזשהו מקום.
motagim-450x613.jpg
 

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ועכשיו לתגלית:
הגימיק הענק הזה הוא הפעם השניה ש'מותגים' השתמשו בו.
שפטו בעצמכם:
 

קבצים מצורפים

  • מותגים.jpg
    KB 87.1 · צפיות: 64

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אכן ראיתי והתפעלתי.
רק הפריע לי דבר אחד-
ילד צעיר מאד יכול להתקל בזה בבית ולקרוא...לא בטוח שזה מומלץ...
 

יעלולה

משתמש מקצוען
הפעם השניה חזקה יותר ומתאימה לגימיק. אך היות שזה פעם שניה זה נהפך לעלוב.
 

גרפוטו

משתמש מקצוען
גם אני ראיתי אבל רק את הפעם השניה, איפה חולקה החוברת הראשונה?
ממש יפה! רק צורם בעיינים שהפונט של הכותרת לא 'אופנט טייפ'.
 

orli_dimri

משתמש פעיל
גימיק מצויין ומושך.
בפעם השניה זה כבר באמת נהיה טיפה מוכר, למרות הרעיון המעולה.

יש הבדל:
האחד הוא סיפורי חכמים והשני-סיפורי צדיקים... :)
 

shilat

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אהבתי מאוד את הרעיון..
לא ראיתי את הפעם ה1 אבל כנראה שאים הם השתמשו בו שוב ....
הלך להם בשני..(:
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
חשיפה יפה...

הגימיק בשימוש הראשון שלו, בשונה מהשימוש השני, הוא דאבילי ממש, ולא מכוון כלל למטרה: פרסום החנות שאמור להתרחש כאן.

כי: מה קשור 'סיפורי חכמים' לפרסום חנות למוצרי חשמל? מה הקשר של חנות בביתר לגשר המיתרים בירושלים? ומה השפה הילדותית עושה פה כשפונים לאנשים מבוגרים אשר אלו הם שרוכשים מוצרי חשמל?

ובנוגע לשימוש השני, בפרוספקט לאוהל שרה כבר אמרו ופירשנו חכמים, שהרעיון לכשעצמו גדול וענק. וכגודל ההברקה של הרעיון כך הוא עומק חלשות הביצוע. כנראה יושב במותגים איש רעיונות מבריק וכותב טקסטים מבריק פחות...
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
גם אני התאכזבתי מהתוכן. הן בגלל שהטקטסט מנוקד ואילו הסיפורים - לא בדיוק מתאימים לילדים (בלשון המעטה) והן בגלל תמונת השער.
זהו? יש רק ילדי דאון בעולם???!!!
לילדי דאון יש כל כך הרבה שירותים ואגודות שזה אבסורדי שאוהל שרה על כל חניכיהם ובעיותיהם ישימו דווקא ילד דאון בשער. נראה לי שמישהו צריך לעבור שוב על התמהיל השיווקי כדי שהציבור לא יתבלבל...
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
אם אני זוכר טוב כבר דשו כאן בבעיות המיתוג של אוהל שרה באשכול קודם (שגם הוא נפתח עקב הברקה לא רעה שלהם, של חוברת התרמה בדמות מחברת כתיבה...)

מישהו יכול לאתר את האשכול ההוא?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה