שלא תגידו שאני לא חוזרת לאנשים
אז כותבת לכם את דעתי האישית
רק מעדכנת מראש:
1. אני לא מושלמת- אני שואפת להיות הגרסה הכי טובה של עצמי
בשאיפה...
2. לא באתי לחנך אף אחד!!
אני לא יותר טובה כאן מאף אחד, אבל אני עובדת המון על מודעות עצמית
ומתפללת המון לפני בקשות אישיות
שיתאהב שם שמיים על ידי
ושלא תצא תקלה תחת ידי...
ומבחינתי עצם זה שהנושא עלה לשיח- אוטומטית עלה למודעות
ובתפילה לערנות לכל אחד במקומו שלו
==================================
עמוסים? כולנו
בדור שלנו גם הבחורות הסמינריסטיות עמוסות
ככה שלא משנה מה הגיל/סטטוס/ עיסוק וכד'
משנה צורת ההסתכלות שאוטומטית יוצרת סדר עדיפות!
לא מדברת על חולים/ קשישים/ קשיי יום במצב...
וברשותכם שוב אדגיש בפעם המי יודע כמה, לא התכוונתי שעל כל צלצול טלפון תעצרו הכל ותרוצו לנייד
לא, ממש לא
גם אצלי 90% מהיום הנייד על שקט
אני לא יכולה להיות צמודה לנייד
ואני מנהלת את הלו"ז שלי, נכון
לא יכולה שהנייד והמייל ישתלטו על חיי, אני מנהלת אותם
אבל ברגע שיש לי זמן פנוי אני חוזרת- לכולם
- בראש הסולם זו המשפחה... מהקרוב לרחוק...
- אח"כ אנשים שבאנשי קשר
- מי שחיפש אותי כמה פעמים, לפי העניין הוא יענה בראשונה
- ואם יש לי מצבור שיחות שלא נענו, אני מצנתקת לכל אחד 2 צלצולים, ככה שהכדור אצלו
אם עדיין רלוונטי יחזור, אם לא- לא, אבל העיקר שאני מראה לו ראיתי, עכשיו אני זמינה...
- אם זו מישהי שבטוח לי שהתקשרה בשביל לפטפט ואני לא יכולה... אענה/אחזור אליה ואשאל אותה עניינית "אני לא יכולה עכשיו, זה דחוף?"
הרי אף אחד מהשורה לא התקשר אלי כי סתם משעמם לו בחיים,
ואם גיליתי שאכן התקשר אלי בגלל שבאותה נקודת זמן היה משעמם לו, אז אענה לו בהתאם למה שרלוונטי באותו הרגע
גם לי היו פעמים שהייתי בטוחה שהמספר היה נייעס ולבסוף זה היה מספר של אדם אנושי שהיה צריך את עזרתי
עדיף לי לחזור לטלפון שאולי זה נייעס, מאשר לגרום לאדם סתם עוגמת נפש
ואם זה התרמה ולא רלוונטי לי לתרום, מיד אני פותחת בברכות לצד השני ויישר כח על פועלכם וכו', אבל אין לי אפשרות (ולא מנתקת לה בפנים בחוסר סבלנות...)
לענייננו, אל תשכחו שיש אנשים שגם לא מנסים להתקשר יותר מפעם אחת, כי הם לא רוצים לנדנד מדי ומבחינתם זה לא דרך ארץ למרות שמאוד חשוב להם..
ואם הנייד לידי, וראיתי שמישהו מתקשר, ואני פנויה, אין לי בעיה לענות מיד
ולא אני ממש לא סקרנית... ולא יאכנע...
יש ימים/שעות שאני עמוסה יותר
יש פחות ויש מצב שבטעות פספסתי ושאני נזכרת אני מתקשרת להתנצל
והיום בעידן המייל, אם פחות מתאים לי לדבר טלפונית ולאותה אחת יש מייל
אני כותבת לה במייל שראיתי שהיא חיפשה אותי, פחות יכולה כרגע בנייד ואם רלוונטי למייל
אדם טרח להתקשר אלי, יש לו צורך, למה לתת תחושה של זלזול? מבחינתי זה מינימום בין אדם לחברו
זה כמו שאדם פונה אליך ברחוב ואתה מחליט להתעלם כי אין לך זמן...
אפשר להגיד בנעימות: "סליחה אבל אני ממהר" משהו אנושי
כנ"ל במייל
לפחות הרווחנו בעידן במייל את האמוג'ים שזה סופר תגובה שמביעה וחוסכת הרבה מלל
אבל מביעה... מכבדת... מתייחסת
אם אני לא יכולה לענות באותו זמן מסמנת כלא נקרא, או טיפול במועד מאוחר יותר
ולפי העניין יכול להיות שעונה" "ראיתי אעדכן מחר"..
ולעניות דעתי...
ההתנהלות יכולה כן להיות מדד לרמת אינטליגנציה רגשית
כי מה זה בעצם? חלק ממרכיבי האנ' רגשית היא היכולת להיכנס לנעליים של האחר... לראות את האחר...
אינטליגנציה רגשית היא לאו דווקא מולדת, היא גם נרכשת
אפשר לפתח אותה...
אכפתיות, אמפתיה, בין אדם לחברו, מידות טובות, כבוד הזולת וכד'
כולם על אותה נגזרת
תירוצים ואילוצים יש לכולנו
אבל בסה"כ כל הדיון הזה מבחינתי עלה
כדי שטיפה נחשוב מחוץ לקופסא שכל אחד מאיתנו יצר לעצמו
כנ"ל- אני...
והלוואי ונהיה רק טובים יותר
בתפילה