לגבי המקרה בהתחלה- כשתלמידה מגישה מהר מבחן, אני עוברת לבדוק שהיא לא פספסה כלום, ואם היא לא ענתה על אחת השאלות אני מבקשת ממנה לנסות לחשוב עליה לפני שהיא מגישה.
אם היא בכל זאת התעקשה לא לענות, אני לא חושבת שנכון לתת לה אח"כ להתחרט, כדי שתלמד לקחת אחריות על הבחירות שלה.
(אם לא עשיתי את זה משום מה- כנראה שכן הייתי מאפשרת לה)
לגבי תגובת המורה- נשמע שהיתה פה אי הבנה, יכול להיות שהיא חשבה שהכוונה במילה טפשית היא למורה ולא לשאלה?
אם היא בכל זאת התעקשה לא לענות, אני לא חושבת שנכון לתת לה אח"כ להתחרט, כדי שתלמד לקחת אחריות על הבחירות שלה.
(אם לא עשיתי את זה משום מה- כנראה שכן הייתי מאפשרת לה)
לגבי תגובת המורה- נשמע שהיתה פה אי הבנה, יכול להיות שהיא חשבה שהכוונה במילה טפשית היא למורה ולא לשאלה?