הילד חזר מהבי"ס עם דף בו שורה אחת.
"בשיעור לא מדברים ומפריעים, רק מקשיבים ומשתתפים"
המטלה: 150 פעם.
כשביררתי מעט והנחתי שקיבל את זה בעקבות עניין זניח והגיוני,
בהתחשב בקשיים ובמגבלות שגם ככה יש לתלמידים הקטנים עם המסכות וכו',
אמרתי לו שאכתוב יחד איתו כדי להרגיש מה הוא מרגיש,
וכך יצא ששנינו יושבים בסלון עם דפדפת ועפרון..
אחרי בערך 20 פעם כבר התחילה לכאוב היד -
כשהיד כבר ממש כאובה אני סופרת,
אחד שתיים שלוש ארבע... 38.. ! זה בקושי רבע.
למה לעזאזל זה חוקי לתת דבר כזה לילד קטן?
למה זה לא מוגדר כבר כעונש פיזי שאסור בתכלית?
כמו שהמורה יתן מכה לילד על היד ויכאיב לו, הוא בעצם מצווה עליו להכאיב *פיזית* לעצמו.
הייתי די כועסת, אמרתי לו לעצור ואולי להמשיך בערב. בינתיים מתקשרת למורה.
מה הייתם עושים, מה הייתם אומרים לו?
"בשיעור לא מדברים ומפריעים, רק מקשיבים ומשתתפים"
המטלה: 150 פעם.
כשביררתי מעט והנחתי שקיבל את זה בעקבות עניין זניח והגיוני,
בהתחשב בקשיים ובמגבלות שגם ככה יש לתלמידים הקטנים עם המסכות וכו',
אמרתי לו שאכתוב יחד איתו כדי להרגיש מה הוא מרגיש,
וכך יצא ששנינו יושבים בסלון עם דפדפת ועפרון..
אחרי בערך 20 פעם כבר התחילה לכאוב היד -
כשהיד כבר ממש כאובה אני סופרת,
אחד שתיים שלוש ארבע... 38.. ! זה בקושי רבע.
למה לעזאזל זה חוקי לתת דבר כזה לילד קטן?
למה זה לא מוגדר כבר כעונש פיזי שאסור בתכלית?
כמו שהמורה יתן מכה לילד על היד ויכאיב לו, הוא בעצם מצווה עליו להכאיב *פיזית* לעצמו.
הייתי די כועסת, אמרתי לו לעצור ואולי להמשיך בערב. בינתיים מתקשרת למורה.
מה הייתם עושים, מה הייתם אומרים לו?