עזרה אשכול נספח למאבק המטלטל של גולשי פרוג למען הכותל המערבי

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לא יודעת מה אתם מדברים על קו 68
אמנם הוא מרווח וממוזג, ומעולם לא מפוצץ - אבל התדירות שלו ממש לא גבוהה. כשאני נוסעת בו להר הצופים - אני כל פעם מתוסכלת מחדש.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
דיברנו, ודיברנו, ושוב פעם דיברנו..
אבל במבחן התוצאה שום דבר לא זז,

אגד תקועה אי שם בראשית שנות האלפיים,ירושלים בעשור האחרון גדלה בקצב מסחרר,היא לא מתאימה את עצמה למציאות של היום,

הפתרון לדעתי הוא כמו באשכול גוש דן שבו יש כמה חברות כך יהיה גם בירושלים,
אגד תתפעל לצורך העניין את קווי מרכז ודרום העיר, ואילו חברה אחרת תתפעל את קווי צפון ומערב העיר וכן על זה הדרך,

זה הפתרון המעשי היחיד לעניות דעתי .
 
נערך לאחרונה ב:

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפתרון לדעתי הוא כמו באשכול גוש דן שבו יש כמה חברות כך יהיה גם בירושלים,
אגד תתפעל לצורך העניין את קווי מרכז ודרום העיר ואילו חברה אחרת תתפעל את קווי צפון ומערב העיר וכן על זה הדרך,

זה הפתרון המעשי היחיד לעניות דעתי .

יש קוים שנוסעים מדרום לצפון (71,72,31,32) וממזרח למערב. מה יהיה איתם?
אולי החלוקה אמורה להיות בין קוים מהירים לשאינם.

או בין קוים מתחרים: חברה אחת תתפעל את 71, השניה את 72.
חברה אחת את 56, והאחרת את 67.
התשלום לחברות יהיה פר-נוסע, כך שכל חברה תרצה להסיע כמה שיותר אנשים, לפני שהקו המתחרה 'יחטוף' לה אותם.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
יש קוים שנוסעים מדרום לצפון (71,72,31,32) וממזרח למערב. מה יהיה איתם?
אולי החלוקה אמורה להיות בין קוים מהירים לשאינם.

או בין קוים מתחרים: חברה אחת תתפעל את 71, השניה את 72.
חברה אחת את 56, והאחרת את 67.
התשלום לחברות יהיה פר-נוסע, כך שכל חברה תרצה להסיע כמה שיותר אנשים, לפני שהקו המתחרה 'יחטוף' לה אותם.
@רותי קפלר
לשם דוגמא את כל קווי רמות (71,72,36,64,31,32) תתפעל חברת אגד,
ואילו את כל קווי הר נוף (67,65,64,52,69) תתפעל חברה אחרת.
הן הקווים היוצאים משכונה זו והן הקווים היוצאים אליה,

רק אחדד את ההערה שלכם,
לשם דוגמא,קו 64 שמחבר בין הר נוף לרמות יתופעל בידי מי?
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
יש קוים שנוסעים מדרום לצפון (71,72,31,32) וממזרח למערב. מה יהיה איתם?
אולי החלוקה אמורה להיות בין קוים מהירים לשאינם.

או בין קוים מתחרים: חברה אחת תתפעל את 71, השניה את 72.
חברה אחת את 56, והאחרת את 67.
התשלום לחברות יהיה פר-נוסע, כך שכל חברה תרצה להסיע כמה שיותר אנשים, לפני שהקו המתחרה 'יחטוף' לה אותם.
צריך כמה חברות לאותו קו.
אם חברה אחת תעשה קו אחד והשניה קו אחר מה הועלנו בתחרות?
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צריך כמה חברות לאותו קו.
אם חברה אחת תעשה קו אחד והשניה קו אחר מה הועלנו בתחרות?

הם קווים מקבילים, לאורך רוב המסלול. זו בדיוק תהיה התועלת.
ל 71 ו-72 יש מסלולים זהים לכל אורך הדרך מצומת רמות ועד הכניסה לגילה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
@רותי קפלר
לשם דוגמא את כל קווי רמות (71,72,36,64,31,32) תתפעל חברת אגד,
ואילו את כל קווי הר נוף (67,65,64,52,69) תתפעל חברה אחרת.
הן הקווים היוצאים משכונה זו והן הקווים היוצאים אליה,

רק אחדד את ההערה שלכם,
לשם דוגמא,קו 64 שמחבר בין הר נוף לרמות יתופעל בידי מי?

ואז תושבי רמות יישארו בבתיהם מחוסר תחבורה, ותושבי הר נוף יהנו מנסיעות רציפות...
לא תהיה תחרות אמיתית.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ואז תושבי רמות יישארו בבתיהם מחוסר תחבורה, ותושבי הר נוף יהנו מנסיעות רציפות...
לא תהיה תחרות אמיתית.

אני חושב שהרעיון כאן הוא לא רק תחרות גרידא,
אלא גם ליצור מצב שאגד יוכלו לעמוד בביקושים בצורה מיטבית והגיונית,

במקום לתת להם עיר ענקית כמו ירושלים עם אלפי נסיעות ביום,הם יחולקו לשכונות ויצמצמו משמעותית את כמות הנסיעות ואז לכאורה הם יעבדו בצורה נכונה יותר.
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
ואז תושבי רמות יישארו בבתיהם מחוסר תחבורה, ותושבי הר נוף יהנו מנסיעות רציפות...
לא תהיה תחרות אמיתית.
זו תהיה עיר חדשה בתוך ירושלים.
כי אז יפתחו שם יותר חנויות לכל הצרכים.
מקומות עבודה יהיו שם לכל הנשים והגברים . כוללים. מוסדות לימוד וכן הלאה.
מי יודע אולי גם בית חולים ובית החלמה!
ואז המקום יהפוך לאזור מוניציפלי בפני עצמו.
ויתמודדו עיריות מול עיריות.
מקסים:D
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
אני חושב שהרעיון כאן הוא לא רק תחרות גרידא,אלא גם ליצור מצב שאגד יוכלו לעמוד בביקושים בצורה מיטבית והגיונית.
פתרונות מוצאים לפי כדאיות.
אם יהיו להם מתחרים אנחנו נראה במוחשיות איך היחס שלהם משתנה.
כל עוד שאין להם מה להפסיד אז עושים מה שמתאים להם.
זה כלל בסיסי באנושות ובמסחר.

ובנוסף באמת שמבחינת צפיפות האוכלוסין אין פתרונות אמיתיים. מה שלא יעשו לא יפתור . ברוך ה'! עם ישראל גדל והמשיח קרב.
כל הגשרים והמנהרות של בגין. הרכבת הקלה. כביש 9 . בגין החדש.
מי שנוסע בבוקר בכביש המנהרות יודע מה קורה שם.
זה היה פתרונות טובים ללפני 5 ו10 שנים.
הבעיה שעד שמיישמים - ישתבך שמו הציבור כבר הכפיל את עצמו.
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ובנוסף באמת שמבחינת צפיפות האוכלוסין אין פתרונות אמיתיים. מה שלא יעשו לא יפתור . ברוך ה'! עם ישראל גדל והמשיח קרב.
כל הגשרים והמנהרות של בגין. הרכבת הקלה. כביש 9 . בגין החדש.
מי שנוסע בבוקר בכביש המנהרות יודע מה קורה שם.
זה היה פתרונות טובים ללפני 5 ו10 שנים.
הבעיה שעד שמיישמים - ישתבך שמו הציבור כבר הכפיל את עצמו.

בלי כל קשר לתחבורה הציבורית,הייתי מציע לכל הלא-ירושלמים כאן,
מעוניינים לראות חלם מה היא ? סורו נא לבירת העם היהודי.

העיר גדלה בשנים האחרונות בעשרות אחוזים, אלפי תושבים חדשים הגיעו לעיר,
מספיק לראות מה שקורה באיזור רוממה וגלילותיה בשביל להבין את היקף גידול האוכלוסיה בעיר.
ובמקום לדאוג לתשתיות מתאימות לכמות כזו של תושבים ותחבורה, אף אחד בעיריה לא חשב על זה,.

מה חשבו שם כשאישרו בניית מאות יחידות דיור במתחם תנובה מבלי לדאוג לתשתית מתאימה,
שרחוב שמגר יהפך פתאום לכביש רחב נתיבים ?

מה חשבו היושבים בכיכר ספרא כשמחנה שנלר החל ללבוש צורה של פרוייקט יוקרה,
שרחוב מלכי ישראל יכיל את כל הגי'פים ורכבי התענוגות האמריקאיים?

בעיני מדובר בכשלון מיסודו !
 
נערך לאחרונה ב:

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
בלי כל קשר לתחבורה הציבורית,הייתי מציע לכל הלא-ירושלמים כאן,
מעוניינים לראות חלם מה היא, סורו נא לבירת העם היהודי.

העיר גדלה בשנים האחרונות בעשרות אחוזים, אלפי תושבים חדשים הגיעו לעיר,
מספיק לראות מה שקורה באיזור רוממה וגלילותיה בשביל להבין את היקף גידול האוכלוסיה בעיר.
ובמקום לדאוג לתשתיות מתאימות לכמות כזו של תושבים ותחבורה, אף אחד בעיריה לא חשב על זה,.

מה חשבו שם כשאישרו בניית מאות יחידות דיור במתחם תנובה מבלי לדאוג לתשתית מתאימה,
שרחוב שמגר יהפך פתאום לכביש רחב נתיבים ?

מה חשבו היושבים בכיכר ספרא כשמחנה שנלר החל ללבוש צורה של פרוייקט יוקרה,
שרחוב מלכי ישראל יכיל את כל הגי'פים ורכבי התענוגות האמריקאיים?

בעיני מדובר בכשלון מיסודו !
קרוב לעשור הייתי ירושלמית ממש.
ועוד כחצי עשור אני מבקרת בה כמה פעמים בשבוע.
איני יודעת אם כוונתך אישית אלי.
כי בגדול הצדק עימך בכל הענינים שהעלית.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
כאחת שנוסעת ב 71 ו 72 לרמות כל יום!!!!
אין מצב!!!!
הם לא יודעים לא מה זה שעה ולא מה זה תחנה.

וב 31 ו 32 יותר גרוע.

אבל נראה לי שלא יפה להוסיף את שאר הצרות שלנו מאגד.
@נתן גלנט לא פתח את האשכול על אגד אלא על קו 3 ספציפית [אפשר גם קו 1]
לא?
זה אותו עיקרון.
יש תחושה שהם עסוקים בפניות קודמות, ובכל מקרה, אין להם מושג עד כמה סובל המון העם הפשוט באוטובוסים, ומכאן הזלזול הנוראי בכל קו חרדי.
אני מקווה לקבל מהגולשים פה עצות, איך לעורר אותם לטפל במצב, זה הכל.
עצות, לא תלונות.

וכן, הקו לכותל הוא חרפה לאומית.
תמיד חד מפרקי, תמיד צפוף, תמיד מאחר ולא צפוי.
לאחרונה המתנתי לו זמן רב, וכשהוא הגיע לתחנה ניסיתי לעלות, ויתרתי, בגלל הדוחק שיצר תערובת איומה.

בנגלדש זה כאן.
 

מיליארד

משתמש פעיל
D I G I T A L
תקופה מסויימת נסעתי באוטובוס מסוים בשעה קבועה.- אחד הקוים המדולגים ביותר (עפי משרד התחבורה).
לא התעצלתי ושלחתי מדי יום תלונה על איחור או על דילוג (אני עדיין נוסעת על הזיכויים)
לאחר כחודש חל שיפור מדהים בקו הספציפי בשעה הספציפית, הנהג נהיה יקה אמיתי.
מומלץ!
 

קהילות יעקב

משתמש פעיל
אתמול נסענו אחה"צ נסיעת סיוט בקו 3 לכותל, עם שני ילדים קטנים, אגד שלחו אוטובוס קצר (לא מפרקי) בצפיפות מזעזעת, אנשים, נשים, ערבים (אחרי יום עבודה בבנייה...) וטף, דחוסים כבקופסת סרדינים, הנהג דחס עד שהדלת לא הצליחה להיסגר. נסיעה של כשעה ורבע עד לכותל, לידי עמדה זקנה שנראית הרבה למעלה משמונים, ולא היה מי שיקום בשבילה... פשוט כל מי שישב היו בני שישים פלוס, רק בשער שכם ירדו כמה ערבים והתפנה מקום.
הנהג בשלב מסוים עצר את האוטובוס ואמר: אני לא מוכן לנסוע בצורה כ"כ מזעזעת, אנשים פשוט לחצו עליו שימשיך, חלקם סיפור שהמתינו קרוב לשעה בתחנה.
האבסורד הוא שגם מי שיש ברשותו רכב שבוי בידיים של אגד. כי חניה נורמלית בסביבות הכותל אין, כך לפחות חשבתי.
חשוב לומר שהתכוננתי מראש לנסיעה כזו, כמעט לא יצא שישבתי פעם בהלוך או בחזור מהכותל באוטובוס.
חברי כנסת כבר מתו ולקחו איתם הצהרות בלי סוף אל הקבר, לא נראה שאי פעם המצב ישתנה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
מה חשבו שם כשאישרו בניית מאות יחידות דיור במתחם תנובה מבלי לדאוג לתשתית מתאימה,
שרחוב שמגר יהפך פתאום לכביש רחב נתיבים ?

מה חשבו היושבים בכיכר ספרא כשמחנה שנלר החל ללבוש צורה של פרוייקט יוקרה,
שרחוב מלכי ישראל יכיל את כל הגי'פים ורכבי התענוגות האמריקאיים?

לכאורה, היו כאלו שחשבו מה יעשו בשוחד השמן שקיבלו, אם בכסף ואם בטובות הנאה.
כשייתפסו ויועמדו לדין, במשפט ראווה מצולם ומתוקשר, יבואו ויבקשו מהציבור להתפלל להצלחתם ולזיכויים.

לגבי הקווים באזור סורוצקין:
אולי היה שווה לחשוב על הוצאת חלק מהאוטובוסים מסורוצקין וגלילותיה, ובניית קו מעגלי אחד, מהיר, שיגיע כל 3-4 דקות, ויעשה את כל הסיבוב של סורוצקין-עלי הכהן-גאולה-רוממה החדשה-מטרסדורף-סורוצקין.

עם תחנות מעבר ראשיות, בהן יוכלו להחליף לקווים אחרים.

עוד הצעה: שהקו המעגלי הזה יעלה בשטראוס-דוידקה-שוק מחנה יהודה-תחנה מרכזית-המ"ג-חזרה לסורוצקין.
היום אין שום תחבורה סבירה בין אזור השוק והתחנה המרכזית, לרוממה החדשה ומטרסדורף.

ובקיצור, אם איזה נציג עירוני משועמם קורא את הדברים, שיחשוב עליהם...
 

רבקושש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תחבורה לכותל באמצע השנה נו...
אבל מה עם חול המועד ראש חודש ערב חג???

מזעזע אנשים עומדים שם אחד על השני גברים נשים ילדים זקנים
מחריד!!!!!!

המלצה שלי רק עם הרכבת 10 דק' לכותל דרך נחמדה ושקטה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה