מקצב אשכול מקצבים

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
לפלייבקים הוא מעולה!!!
גם מבחינת הסאונד וגם מבחינת המוכנות של הצלילים להקלטה ללא עריכה.
באירועים תלוי בסט!!
ארי פרקש הפתיע לטובה.
הקישור טעות והוא נשמע באמת כלים חיים.
הנה הקישור ארי פרקש עם מנדי וויס אורגן בלבד
https://drive.google.com/file/d/1tNJLnt71IBR6Q-uNueYQqoNbNs4k5x8_/view
שאלתי היום את עדי נתנאלי איזה אורגן מתאים יותר לפלייבקים ללא דגימות חיצוניות אלא עם הכלים של החברה, קורג או ימהה? והוא ענה לי במילה אחת ימהה :D
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שאלתי היום את עדי נתנאלי איזה אורגן מתאים יותר לפלייבקים ללא דגימות חיצוניות אלא עם הכלים של החברה, קורג או ימהה? והוא ענה לי במילה אחת ימהה :D
maxresdefault.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
שאלתי היום את עדי נתנאלי איזה אורגן מתאים יותר לפלייבקים ללא דגימות חיצוניות אלא עם הכלים של החברה, קורג או ימהה? והוא ענה לי במילה אחת ימהה :D
יכול להיות,
אבל אני אומר לך שיקח לך הרבה זמן להתרגל לימאה כי ''זה'' אי אפשר, ו''זה'' אפשר רק ככה וכו'...
 

- דוד -

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
שאלתי היום את עדי נתנאלי איזה אורגן מתאים יותר לפלייבקים ללא דגימות חיצוניות אלא עם הכלים של החברה, קורג או ימהה? והוא ענה לי במילה אחת ימהה :D
איזה דרמה, הייתי בטוח שר' חיים אמר את זה...
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דרמה?לא בטוח....
אבל מוסכם שדעתו של אדם מתוך תעשיית הסאונד המיקס והדגימות, ולא רק מתחום הנגינה,
איננה עוד דעה!
מה גם שמהתרשמות מההודעות בפורום, זה פחות או יותר הדעה של רבים כאן.
אני אישית גם חובב ימהה, אבל באירוע לדעתי ברור שקורג עם דגימות וכו' יותר נותן מצב....[לא PA600 או 900..........]
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יכול להיות,
אבל אני אומר לך שיקח לך הרבה זמן להתרגל לימאה כי ''זה'' אי אפשר, ו''זה'' אפשר רק ככה וכו'...
החסרונות בימהה
א. דגימות עורכים רק במחשב כולם בקובץ אחד גדול וא"א להוסיף אחרי זה.
ב. אי אפשר להוציא את קובץ הדגימות מהאורגן אלא בקובץ המוכן במחשב פותחים אותו בתוכנה ועורכים מחדש את כולו.
ג. אין אפשרות לשלוט באפקטים של ערכת תוף על דפיקה אחת ולשנותה, אלא רק את כולם יחד . נניח אם האפקט הכללי טוב ורק המצילה אתה רוצה לסגור קצת את סאונד שלה זה בעייתי. יש איזה משהו שנקרא DRUM EDIT שמטפל בזה אבל יש בו באגים שפתאום זה חוזר למצב הקודם ועוד.
ווליום לדפיקה בודדת אפשרי בEDIT . אבל אחד אחד במקצב של 8 תיבות, זה מוציא מהדעת לעבור על רשימה של 150 שורות ולשנות את הנצרך...
ד. בבניית מקצב בשידוך מכל מיני מקצבים צריך להעתיק ערוץ ערוץ אין לי מושג איך זה בקורג.
ה. הצלילים מושפעים מהאפקט הכולל של המקצב מה שאומר שאתה משתמש בצליל שאתה מכיר ופתאום הוא נהפך למשהו לא נעים המעבר למקצב אחר. [אגב הפתרון לזה. שכל המקצבים הנצרכים לצליל הזה לבנות עם אותו אפקט גם בכל DSP] איך זה בקורג??
ו. רק מעלות..........:cool:
מי שיודע עוד מוזמן להוסיף . אפשר גם מעלות..........:(
 
נערך לאחרונה ב:

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
החסרונות בימהה
א. דגימות עורכים רק במחשב כולם בקובץ אחד גדול וא"א להוסיף אחרי זה.
ב. אי אפשר להוציא את קובץ הדגימות מהאורגן אלא בקובץ המוכן במחשב פותחים אותו בתוכנה ועורכים מחדש את כולו.
ג. אין אפשרות לשלוט באפקטים של ערכת תוף על דפיקה אחת ולשנותה, אלא רק את כולם יחד . נניח אם האפקט הכללי טוב ורק המצילה אתה רוצה לסגור קצת זה בעייתי. יש איזה משהו שנקרא DRUM EDIT שמטפל בזה אבל יש בו באגים שפתאום זה חוזר למצב הקודם
ווליום לדפיקה בודדת אפשרי בEDIT . אבל אחד אחד במקצב של 8 תיבות, זה מוציא מהדעת לעבור על רשימה של 150 שורות ולשנות את הנצרך...
ד. בבניית מקצב בשידוך מכל מיני מקצבים צריך להעתיק ערוץ ערוץ אין לי מושג איך זה בקורג.
ה. הצלילים מושפעים מהאפקט הכולל של המקצב מה שאומר שאתה משתמש בצליל שאתה מכיר ופתאום הוא נהפך למשהו לא נעים המעבר למקצב אחר. גם בקורג??
ו. רק מעלות..........:cool:
מי שיודע עוד מוזמן להוסיף . אפשר גם מעלות..........:(
את האי אפשר א. ב. ג. , בקורג אפשר.
ד. בקורג לוקח לשדך 10 שניות בדיוק.
ה. לא מכיר כזה דבר.
אבל יש עוד מלא חסרונות,
שליטה מסובכת על מעברים,
אין אפשרות לנעול מעבר, (אני לא יודע אם אפשר לנעול פתיחים או סיומיות)
המקצבים מסודרים בתיקיות כמו במחשב,
אי אפשר לאפס את המקצב.
 

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
החסרונות בימהה
א. דגימות עורכים רק במחשב כולם בקובץ אחד גדול וא"א להוסיף אחרי זה.
ב. אי אפשר להוציא את קובץ הדגימות מהאורגן אלא בקובץ המוכן במחשב פותחים אותו בתוכנה ועורכים מחדש את כולו.
ג. אין אפשרות לשלוט באפקטים של ערכת תוף על דפיקה אחת ולשנותה, אלא רק את כולם יחד . נניח אם האפקט הכללי טוב ורק המצילה אתה רוצה לסגור קצת את סאונד שלה זה בעייתי. יש איזה משהו שנקרא DRUM EDIT שמטפל בזה אבל יש בו באגים שפתאום זה חוזר למצב הקודם ועוד.
ווליום לדפיקה בודדת אפשרי בEDIT . אבל אחד אחד במקצב של 8 תיבות, זה מוציא מהדעת לעבור על רשימה של 150 שורות ולשנות את הנצרך...
ד. בבניית מקצב בשידוך מכל מיני מקצבים צריך להעתיק ערוץ ערוץ אין לי מושג איך זה בקורג.
ה. הצלילים מושפעים מהאפקט הכולל של המקצב מה שאומר שאתה משתמש בצליל שאתה מכיר ופתאום הוא נהפך למשהו לא נעים המעבר למקצב אחר. [אגב הפתרון לזה. שכל המקצבים הנצרכים לצליל הזה לבנות עם אותו אפקט גם בכל DSP] איך זה בקורג??
ו. רק מעלות..........:cool:
מי שיודע עוד מוזמן להוסיף . אפשר גם מעלות..........:(
לגבי הדגימות אני לא עורך ולא מתעסק עם דגימות (לא יודע איך) אז לגבי זה בסדר
לגבי האפקטים בתופים... נו נסתדר עם זה....
לגבי בניית מקצבים ע"י העברה ככה אני עושה בקורג אפשרי להעביר ווריאציות שלמות ממקצב למקצב וגם ערוץ ערוץ
שמח לשמוע שזה אפשרי גם בימהה (לפחות ערוץ ערוץ)
לגבי מעבר ממקצב למקצב והצליל משתנה זה יותר בהופעות או בניגנה חיה מטרתי היא להקלטות
אז זה בסדר :p:D
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה