אשכול הסינגלים החדשים !

מצב
הנושא נעול.

עניין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מ "בחזית":

מקהלת מלכות וילדי 'אידיש נחת' בקליפ חדש ואלבום היובל של בעלזא מגיע לחנויות

ערב החתונה הגדולה בחצר בעלזא, מפציע אלבום ראשוני מסוגו בעולם הניגון החסידי, המכיל בתוכו את נבחרת נגינת החצר המציינת השנה 50 שנות חסידות.

הקונספט הייחודי שנושא האלבום הוא החיבור המוזיקאלי המרתק בין מקהלת 'מלכות' הארצישראלית בניצוחו של פנחס ביכלר לבין ילדי הפלא הגדולים של ארה"ב, היוצר את הגוון השונה והמיוחד של האלבום.

באלבום ארבע מחרוזות מרהיבות המכילות את אבות הניגונים החדשים והישנים המושרים בכל בתי ישראל וחצרות הקודש - מחרוזת שמחה, מחרוזות דבקות והתעוררות, מחרוזת שבת, וגם הלהיט 'על מה להתפלל' שראה אור כסינגל בחורף האחרון.

הלחנים, איך לא, לחניהם של גדולי המלחינים החתומים על עשרות הלהיטים הגדולים של כל השנים – הרב ירמיה דמן, הרב יוסף צבי ברייער, הרב שלמה קאליש, הרב פנחס פרידמן, הרב אליהו אייזנבך וגם של הדור הצעיר הבלעזאי כמו ר' שלמה יעקב פריד, ר' משה קאליש, ר' שמעון קליין ועוד.

על הקונספט והעיבוד הקולי מופקד ר' פנחס ביכלר, מנצח מקהלת מלכות. על העיבודים המוזיקאליים סוקי ברי וארי פרקש. סולנים באלבום ילדי הפלא של ארה"ב מבית מוישי קרויס המוכרים בשמם 'אידיש נחת', ומקהלת הילדים של אנשי עקשטיין ממונטריאול.

להפקת הפרומו וה'טעימות' של האלבום ירדה 'מלכות' אל קריית בעלזא בירושלים, כאן, סמוך ונראה לבית המדרש הגדול השמיעה את הצלילים הנבחרים מתוכו, אלו חוברים לתיעודים מתוך אולפני ההקלטות המשתלבים בקליפ התקציר המיוחד שלפניכם.

קרדיטים:
הפקה: נעימות | שיווק: אור החיים | יח"צ: פישל רוזנפלד | עריכת פרומו: מיקי שפיצר | ניו-מדיה: בחזית

קבצים מצורפים:
לצפייה ביוטיוב: https://youtu.be/zggohZAzA44?list=PLLd9KZot0sho4u-Pu5EEMQrgtu4NdA3qJ
לצפייה והורדה באמצעות גוגל דרייב: https://drive.google.com/open?id=0B5YoTJ1tJ0RbMTVSRllTNElsTDA
להורדה באמצעות ג'מבו מייל: https://jumbomail.me/j/gcachzQJa0C1EII

לפרטים וראיונות:
פישל רוזנפלד, קידום אמנים ויחסי ציבור - 0548003559
 

040142

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
למי יש שירים של מרדכי שפירא,
יש לי את "כל הדרך " ואת "שכר מצווה" ושמעתי שיש לו עוד שירים, אשמח לדיסק שלו או לעוד סינגלים
תודה רבה
 

בחור

משתמש פעיל

שמחה פרידמן - חתן כלה הקליפ | Simche Friedman - Choson Kaloh


עם פתיחת עונת השמחות: שמחה פרידמן בלהיט חתונות חדש – "חתן כלה"!

לאחר הלהיט "בקרוב (יתגדל)", והסינגל ה'ישראלי' "עבור מישהו אחר", חוזר אלינו הזמר החסידי שמחה פרידמן עם שיר חסידי אותנטי, שנכתב במיוחד עבור רחבות הריקודים של החתונות: "חתן כלה" (נסו את זה בהברה אשכנזית מובהקת: "חוּתְ'ן כַּלֶע").

"חתן כלה" הוא הסינגל השלישי שיוצא לאור מתוך אלבום הבכורה של שמחה פרידמן. המילים והלחן הם של מוטי רוטלר, המוכר ממקהלת "ידידים" העולמית, והעיבוד המוסיקלי הוא של יובל סטופל.

המילים המקוריות מחד והפשוטות מאידך, הקֶצב השמח והמקפיץ, העיבוד הנפלא והמדוייק, יחד עם שירתו החסידית השמֵחה והמדבקת של פרידמן, הופכים את השיר ללהיט בטוח ברחבות הריקודים. אין ספק שזהו פתיח מוצלח לעונת החתונות של קיץ תשע"ז. אל תפספסו!


 

אלחנן EBA

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י בחור;n4936059:
להאיר את עיניכם מה שנכתב כאן בפורום מוזיקה בנושא 'לא תגנוב'
http://www.prog.co.il/showthread.php...9E%D7%99%D7%9D[/QU

שוב יישר כח... באמת כבר שכחנו מהפעם הקודמת שכתבת את זה...
אבל ישנם רבנים חשובים המתירים זאת ואנו נוהגים לפי שיטתם, ויעשה כל אחד כהוראת רבותיו. בהצלחה!!
 

בחור

משתמש פעיל
נכתב ע"י אלחנן בונים;n4937850:
נכתב ע"י בחור;n4936059:
להאיר את עיניכם מה שנכתב כאן בפורום מוזיקה בנושא 'לא תגנוב'
http://www.prog.co.il/showthread.php...9E%D7%99%D7%9D[/QU

שוב יישר כח... באמת כבר שכחנו מהפעם הקודמת שכתבת את זה...
אבל ישנם רבנים חשובים המתירים זאת ואנו נוהגים לפי שיטתם, ויעשה כל אחד כהוראת רבותיו. בהצלחה!!

צודק לגמרי. אכן לא אמרתי כלום אלא מי שמענין אותו שיכנס ויקרא מה כתוב שם, וכמו שציינת שיעשה כל אחד כהוראת רבותיו.
 

ממשש

משתמש צעיר
"אדם לא מגיע מאירופא לאמריקה רק בשביל לתפור כפתורים"
האם למישהו יש הקלטה (לצפיה יותר טוב) של גריינמן הזיצר בסיפור הנ"ל ?
תודה רבה מראש.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
מישהו יכול להעלות מוזיקה קלאסית שמתאימה למנגינות רקע?
תודה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלט

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד מִזְמוֹר יְהוָה חֲקַרְתַּנִי וַתֵּדָע:ב אַתָּה יָדַעְתָּ שִׁבְתִּי וְקוּמִי בַּנְתָּה לְרֵעִי מֵרָחוֹק:ג אָרְחִי וְרִבְעִי זֵרִיתָ וְכָל דְּרָכַי הִסְכַּנְתָּה:ד כִּי אֵין מִלָּה בִּלְשׁוֹנִי הֵן יְהוָה יָדַעְתָּ כֻלָּהּ:ה אָחוֹר וָקֶדֶם צַרְתָּנִי וַתָּשֶׁת עָלַי כַּפֶּכָה:ו (פלאיה) פְּלִיאָה דַעַת מִמֶּנִּי נִשְׂגְּבָה לֹא אוּכַל לָהּ:ז אָנָה אֵלֵךְ מֵרוּחֶךָ וְאָנָה מִפָּנֶיךָ אֶבְרָח:ח אִם אֶסַּק שָׁמַיִם שָׁם אָתָּה וְאַצִּיעָה שְּׁאוֹל הִנֶּךָּ:ט אֶשָּׂא כַנְפֵי שָׁחַר אֶשְׁכְּנָה בְּאַחֲרִית יָם:י גַּם שָׁם יָדְךָ תַנְחֵנִי וְתֹאחֲזֵנִי יְמִינֶךָ:יא וָאֹמַר אַךְ חֹשֶׁךְ יְשׁוּפֵנִי וְלַיְלָה אוֹר בַּעֲדֵנִי:יב גַּם חֹשֶׁךְ לֹא יַחְשִׁיךְ מִמֶּךָ וְלַיְלָה כַּיּוֹם יָאִיר כַּחֲשֵׁיכָה כָּאוֹרָה:יג כִּי אַתָּה קָנִיתָ כִלְיֹתָי תְּסֻכֵּנִי בְּבֶטֶן אִמִּי:יד אוֹדְךָ עַל כִּי נוֹרָאוֹת נִפְלֵיתִי נִפְלָאִים מַעֲשֶׂיךָ וְנַפְשִׁי יֹדַעַת מְאֹד:טו לֹא נִכְחַד עָצְמִי מִמֶּךָּ אֲשֶׁר עֻשֵּׂיתִי בַסֵּתֶר רֻקַּמְתִּי בְּתַחְתִּיּוֹת אָרֶץ:טז גָּלְמִי רָאוּ עֵינֶיךָ וְעַל סִפְרְךָ כֻּלָּם יִכָּתֵבוּ יָמִים יֻצָּרוּ (ולא) וְלוֹ אֶחָד בָּהֶם:יז וְלִי מַה יָּקְרוּ רֵעֶיךָ אֵל מֶה עָצְמוּ רָאשֵׁיהֶם:יח אֶסְפְּרֵם מֵחוֹל יִרְבּוּן הֱקִיצֹתִי וְעוֹדִי עִמָּךְ:יט אִם תִּקְטֹל אֱלוֹהַּ רָשָׁע וְאַנְשֵׁי דָמִים סוּרוּ מֶנִּי:כ אֲשֶׁר יֹאמְרֻךָ לִמְזִמָּה נָשֻׂא לַשָּׁוְא עָרֶיךָ:כא הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ יְהוָה אֶשְׂנָא וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט:כב תַּכְלִית שִׂנְאָה שְׂנֵאתִים לְאוֹיְבִים הָיוּ לִי:כג חָקְרֵנִי אֵל וְדַע לְבָבִי בְּחָנֵנִי וְדַע שַׂרְעַפָּי:כד וּרְאֵה אִם דֶּרֶךְ עֹצֶב בִּי וּנְחֵנִי בְּדֶרֶךְ עוֹלָם:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה