כללי אריזה לחבלים

קרן ד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אשמח לשמוע את דעתכם.
עיצוב אריזה לחבלים שמשמשים לסירות ודברים שקשורים לשייט.
הלקוח די ידע מה הוא רוצה (ישלוב התמונה למשל) והחור הלבן יהיה חתוך כך שיראו את החבל שבפנים.
מה דעתכם?
 

קבצים מצורפים

  • exodus sail pack-11.jpg
    KB 370.4 · צפיות: 20

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נראה טוב, אולי תעלי הדמיה כדי שנוכל להתרשם יותר טוב?
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הכיוון ההתחלתי מעולה!
בחירת הצבע מצוינת, שילוב התמונות ברקע הכחול והטיפוגרפיה מוסיפים מאד!

יש כמה דברים שנראה לי שכדאי "לחדד" בעיצוב כדי שהאריזה תשיג את מטרתה.

ומה בעצם המטרה של אריזה למוצר?
(מכיוון שלא למדתי זאת באופן ממש מקצועי ומסודר, ואני כותבת יותר מהנסיון שלי אשמח אם ה"מקצועיים" דכאן, יחזקו את דברי ו/או יחלקו עלי,
וכן אני מקוה שלא אאריך ואלאה אתכם יותר מידי)
(את מה שנראה לי בהשלכה של דברי על העיצוב שלך ציינתי בצבע אפור)


לעניות דעתי אריזה של מוצר צריכה למלא 2 פונקציות:
א. להיות אינפורמטיבית- ז"א שיראו במבט ראשון על האריזה, את האינפורמציה מה היא מכילה, שאדם שמחפש חבלים, יראה אותה ויגיד, "או הנה חבלים".
באריזה שלך נניח שאחרי שיראו את המוצר דרך החור, תתמלא הפונקציה הזו.

ב. למשוך את העין או הלב ובעקבותם את הכיס.
אחרי שהבן אדם כבר זיהה שפה הוא ימצא חבלים,
עלינו למשוך אותו לקחת דווקא את החבלים שלנו ולא של המתחרה.
יש 2 דרכים לעשות זאת:
1. למשוך את העין כפשוטו, עיצוב מעניין / צבעים מענינים / טיפוגרפיה מענינת...
באריזה שלך קצת חסרה "משיכה" בצורה ה"פשוטה" אך יש דרך נוספת לעשות זאת...

2. הדרך השניה היא למשוך את הלב- לשדר דרך האריזה את ערכי המוצר/ המותג כך שאדם שנזקק למוצר ימשך לקחת דווקא אותו על פני אחרים בגלל "מעלותיו" ו"חוזקותיו"
לדוג': אדם שנזקק לחבל בד"כ יחפש "חוזק וביטחון" ז"א יהיה לו חשוב שהחבל לא יקרע באמצע המשימה, ולא ישאיר אותו ללא "חבל הצלה" בלב ים,
בעיצוב שלך הכחול מאד משדר חוזק וביטחון, אך תמונת הגל לעומת זאת סותרת את תחושת ה"ביטחון", היא דווקא יוצרת תחושה של "סירה נטרפת בלב ים".


כמובן שניתן וכדאי לשלב בין 2 הדרכים ולמשוך גם את העין וגם את הלב.

------

בעיצוב שלך נראה שהכחול מאד מתאים, וגם הטיפוגרפיה מטופלת יפה.
אולי כדאי למשוך יותר את העין ע"י משחק נוסך בטיפוגרפיהו/או ושילוב צבע נוסף מעניין ש"ישבור" ויצור עניין.
לגבי החלק של התמונה הקדמית בתמונה כדאי לנסות משהו אחר, תמונה שתשדר יותר "ביטחון וחזק"- אולי עיצוב בסגנון של חבל קשור ל"עוגן מברזל" יותר תחושת "יציבות וביטחון"
כמו"כ כדאי שהעיצוב בחלק הזה יהיה יותר נקי כדי שהחבל בחור יבלוט, ואת התמונה לשלב במיקום שלא "יתחרה" על מראה החבל עצמו...


המון הצלחות!
 

moshiko00

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הערה קטנה, בחלק איפה שכתוב בעל צפון הנקודה צריכה להיות בצד ימין בסוף הפסקה.

בעל צפון זה לא שם של עבודה זרה?
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לתשומת לבך לגבי הכיתוב: אם כללי הדקדוק באנגלית לא השתנו בחמישים השנים האחרונות, כי אז "של אקסודוס" צריך לכתוב כך 'Exodus ולא כפי שכתוב אצלכם, ב s נוספת אחרי הגרש (זה לא מאפשר לי לכתוב את זה כאן).
 

קרן ד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תודה למגיבים. לוקחת לתשומת ליבי.
את התמונה הלקוח ביקש שם...
 

רחלי שטר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מהמם!

העיצוב מאד יפה!
אני לא מצליחה לדמיין את החבלים אולי אפשר לראות הדמייה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה