דרוש מידע אנחנו רוצים לטוס לאמריקה- מה יש לעשות שם?

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אנחנו רוצים לטוס לאיזור ניו יורק פילדלפיה (בערך)
יש למשהו מידע על אתרים או מקומות שיענינו ילדים בגילאי 8-15?
אשמח לפרטים מדויקים!
תודה!!!
 

יחשבאף

משתמש מקצוען
האקוריום בקוני איילנד.
שייט על נהר ההדסון.
לטייל במנהטן ולראות את כל המגדלים הענקיים.
 
פוסט שפורסם היום בקבוצה חו''ל כשר עי'' טובי שטרן



אבודים בניו יורק - לקראת הקיץ כמה טיפים לטיול עם ילדים.
החלטתי להגשים לו חלום וחגגנו את הפסח בתפוח הגדול.
ידעתי מראש שהטיול הפעם יהיה שונה מכל הפעמים שטיילתי בניו יורק והכנתי תוכניה שבה רוב האטרקציות תואמות את גילו. (10)
בפעמים האחרונות במנהטן שכרתי רכב, והפקקים בה הידועים לשמצה גזלו ממני הרבה זמן, אז החלטתי שהפעם נתנייד במטרו ולכן לקחתי מלון בטיימס סקוור, כדי שנוכל ללכת רגלית לרוב האטרקציות.
אז בבקשה כמה אטרקציות שוות לילדים בתפוח הגדול –
1. לונה פארק קוני איילנד על טיילת משגעת בחוף הים, בקיץ יש בערב מופע זיקוקים כל מוצ"ש. ההגעה ממש קלה במטרו נסיעה ישירה ממנהטן \ברוקלין בקו D. התחנה האחרונה היא בלונה הפארק. הלונה פארק פתוח עד שעה מאוחרת מאד. עשרות מתקנים שווים. המחיר קצת יותר יקר מלונה פארק ת"א. מומלץ מאד . 50 דולר לאחד.
2. יצאנו מהלונה פארק והלכנו כמאה מטר על הטיילת לאקווריום של ניו יורק. אקווריום מושלם עם שלל דגים, כרישים וכו'. גולת הכותרת - מופע של כלבי ים מאולפים עם מוזיקה . בכרטיס הכניסה כלול גם סרט תלת מימד חמוד מאד של עידן הקרח. מומלץ. עלות – 12 דולר לאחד.
3. רכבל לרוזוולט איילנד. מהשדרה ה2 פינת 59 עד לאי רוזוולט. הרכבל מגיע כל רבע שעה והנסיעה בו אורכת 7 דקות. הוא עוצר באי הקטן. אפשר לטייל באי. כמו כן ישנו מגדלור ישן וגינת משחקים באי. המחיר הוא 2.75 דולר לאדם לכיוון, התשלום הוא בכרטיס המטרו. (רב קו בלע"ז)
4. שייט לסטטן איילנד. מעבורת היוצאת כל חצי שעה מSouth Ferry לstaten island
הרציף נמצא ממש ליד וול סטריט. השייט אורך כ25 דקות. כשבדרך חולפים על פני פסל החרות. הנוף של גורדי השחקים מהמם ביופיו. ישנם קווי מטרו רבים המגיעים לאזור זה. השייט הלוך חזור - ללא עלות! מומלץ מאד.
5. האכלת סנאים בסנטרל פארק, פסח כרגע, והכיסים מלאים באגוזים. חוויה של כמה שעות. בסנטרל פארק בכלל פזורים גני משחקים רבים ואגמים יפים. ניתן לשכור סירה לשייט באגם. נכנסנו לגן חיות של הסנטרל פארק. הפארק אמנם קטן יחסית. ומבחר החיות לא גדול בכלל. אך נחמד לצפות בהאכלת כלבי ים. בבניין של האזור הטרופי ההרגשה היא ממש כמו בג'ונגל מקורה עם טמפרטורה גבוהה ולחות מטורפת. צמחייה מאלפת ותוכים משוחררים. יופי בלתי נתפס. המחיר 20 דולר לשנינו. מומלץ (רק בשביל הג'ונגל).
6. מוזיאון מאדאם טוסו – פסיעה מהטיימס סקוור נמצא המוזיאון המיתולוגי של בובות השעווה. התור כאורך הגלות, והעלות לא שווה בכלל את החוויה. כבר בכניסה בובת מלאכית ויקטוריה סיקרט מקבלת את פני הבאים. בובות הנשים פרוצות, ושאר הפוליטיקאים והמדענים לא עניינו את הילד. ליד הבובות המוכרות משתרך תור ארוך של תיירים הממתינים להצטלם עם הבובה. יצאנו מהמוזיאון לאחר מקסימום שעה. בסוף המסלול ישנו סרט תלת מימד נחמד באורך של 10 דקות. התאכזבתי, מקום לא מומלץ. 40 דולר לאחד.
7. טיימס סקוור – הכיכר המוארת והיפה, ביום ובלילה כיף להסתובב בה. מכיוון שהמלון היה רחוב אחד מהטיימס סקוור חצינו את הכיכר כמעט מדי יום. נכנסנו כמובן לדיסני ולחנות של <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הגדולה והיפה.
8. תצפית רוקפלר – מצוידים במשקפת התרגשנו לעלות לתצפית. מעלית שקופה עולה במהירות האור הישר לקומה 72. סחרחורת קלה אך הנוף שווה את זה. בתצפית עצמה אין מה לעשות יותר משעה. 35 דולר לאחד. קחו בחשבון שהתור ארוך מאד ועדיף לקנות כרטיסים באתר ולשריין שעה. עדיף ללכת לקראת השקיעה וכך תראו את מנהטן ביום ובלילה. הנוף מהמם ברמה שאי אפשר לתאר. צילמנו, הצטלמנו, וירדנו לקרקע הישר לשדרה ה-5 לסיבוב נחמד של שופינג לנשמה.
9. מוזיאון נשיונל ג'יאוגרפיק – מוזיאון מדהים על החיים באוקיינוס. עשרות חדרים חשוכים עם סרטי תלת מימד ומציאות מדומה כשההקרנה מכסה את כל החדר כולל הרצפה. ממש להרגיש בתוך אקווריום. מדהים ומפחיד ללכת עם משקפי תלת מימד בתוך פיו של הכריש... חוויה מומלצת למבוגרים וילדים. עלות – 40 דולר לאדם.

10. מתחנה האוטובוסים המרכזית הקרובה לטיימס סקוור נסענו לאאוטלט בג'רזי גארדנס. מאות חנויות של עודפי מותגים. הבאתי מהארץ גיימבוי לילד כי כידוע קניות עם ילדים זה לא משהו שהולך ביחד. סתם לידע כללי, בניו יורק אסור להשאיר ילד לבד לרגע. נכנסתי למדוד בגדים בתא הלבשה בטומי. ואמרתי לילד שישב בפינה בחנות ויחכה לי. כשיצאתי לא היה זכר לילד. נכנסתי לסרטים ולשמע הצעקות שלי הגיעו המוכרים ואמרו שהם הזעיקו את האבטחה כי מצאו ילד יושב לבד. מצאתי את הילד בעמדת האבטחה כשמספר מאבטחים מתשאלים אותו היכן אני. אז כן, היה גם מיני התקף לב בטיול הזה למשך כמה דקות. טומי הילפיגר מוחרמים אצלי נכון לרגע זה
1f642.png
:)

מנדי – מסעדה מומלצת במרכז מנהטן. בפסח לא היו הרבה מסעדות פתוחות. אחת הטובות שכן היתה היא של מנדי. האוכל מושלם. אוכל של בית. בעל הבית גם פינק אותנו בקינוחים על חשבון הבית. מסעדה כשרה איכותית ומומלצת לגמרי!

שבוע חלומי עבר לו מהר מדי,
אמריקה, נשוב אלייך.
 

ayys

משתמש מקצוען
יש בפילדלפיה את הגן חיות הראשון של ארה"ב (כמה שזכור לי), מקום יפה ומעניין.
 

ayys

משתמש מקצוען
יש למשהו מידע על אתרים או מקומות שיענינו ילדים בגילאי 8-15?
תודה!!!
בכללי אם זאת הפעם הראשונה שלהם, אמריקה עם כל המרכזי קניות וכדו' מספיקה לחוויה מדהימה לכל אחד.

כדאי כמובן לתכנן וכו', אבל עצם השהות במקום חדש ו'ענק' מהווה לדעתי טיול בפני עצמו.
 

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בכללי אם זאת הפעם הראשונה שלהם, אמריקה עם כל המרכזי קניות וכדו' מספיקה לחוויה מדהימה לכל אחד.

כדאי כמובן לתכנן וכו', אבל עצם השהות במקום חדש ו'ענק' מהווה לדעתי טיול בפני עצמו
כן זו אכן פעם ראשונה!
איפה יש מרכזי קניות?
זול?
 

ayys

משתמש מקצוען
כן זו אכן פעם ראשונה!
איפה יש מרכזי קניות?
זול?
השאלה האמתית היא איפה לא ?
אבל אפשר לחוות את זה בשדרה ה13 של בורו פארק, ואפשר לעשות את זה בשדרה החמישית במנהטן, כמובן המחירים של המוצרים משתנים בהתאם.

להסתובב במנהטן זה מהמם (במובן הפשוט של המילה) צריך להזהר מנקע בצוואר מהגבהים של הבניינים.
 

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
משהו מכיר את הגימבוי מגע של ה-2 מסכים?
כבר שנים אנחנו מדברים שכשניסע לאמריקה נקנה...
איפה קונים?
 

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
על הלונה פארק "הרשי שוקולד"שמעתם?
יש לכם מידע, מה יש שם וכו'...
וגם, איפה יש קניון עודפים באזור?
תודה:)
 

מישהי אחת

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
על הלונה פארק "הרשי שוקולד"שמעתם?
יש לכם מידע, מה יש שם וכו'...
וגם, איפה יש קניון עודפים באזור?
תודה:)
לונה פארק מדהיםםםם!! שווה מאאוד! ,זכור לי כחווייה נדירה הייתי שם לפני כ-12שנה במסגרת טיול מאורגן, לא יודעת מה יש שם היום, אבל אז זכור לי כאחד האטרקציות המיוחדות!!
 

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לא ברור
 

מוטיאל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
בפילדלפיה נמצא הבניין שבו הוכרזה עצמאות ארהב, יש שם מוזיאון נחמד עם פעמון החירות.
לא מומלץ להיתקע בפילדלפיה הרבה זמן, שעה וחצי משם זה ניו יורק שאפשר להעביר בה ימים עמוסים בטירוף (כבר נתנו פה הרבה המלצות), ופחות משעתיים לכיוון השני מגיעים לוושינגטון הבירה, אפשר לבקר בבית הלבן ובגבעת הקפיטול, מאדאם טוסו, מוזיאון האוויר והחלל, אנדרטאות של לינקולן וושינגטון מלחמת קוריאה ועוד.
 

מוטיאל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
שייט לסטטן איילנד. מעבורת היוצאת כל חצי שעה מSouth Ferry לstaten island
הרציף נמצא ממש ליד וול סטריט. השייט אורך כ25 דקות. כשבדרך חולפים על פני פסל החרות. הנוף של גורדי השחקים מהמם ביופיו. ישנם קווי מטרו רבים המגיעים לאזור זה. השייט הלוך חזור - ללא עלות! מומלץ מאד.
אם אני זוכר טוב השייט ללא עלות רק בימי ראשון. כל צד 25 דקות, עם 5 דקות המתנה בין צד לצד, סה"כ שעה של תענוג.
יש שייט נוסף לאליס איילנד ופסל החירות שיוצא מcastle clinton במנהטן בתשלום סביר, אפשר לעלות לפסל החירות, תלוי בתקופות ובעומס. מי שרוצה לעלות לראש הפסל מומלץ לרכוש כרטיסים באינטרנט כמה ימים מראש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה