50/60 לפגישהתודה על כל התגובות,
אני גם בהתחלה חשבתי ככה, עד שהבנתי ש
ובכל אופן- לכל המעודדות, כמה הייתן משלמות על כזה דבר?
50/60 לפגישהתודה על כל התגובות,
אני גם בהתחלה חשבתי ככה, עד שהבנתי ש
ובכל אופן- לכל המעודדות, כמה הייתן משלמות על כזה דבר?
מתוך הנחה שאין לה תעודה מקצועית של מרפאה בעיסוק אלא מדובר במורה פרטית שפיתחה שיטה אז 50 ש"ח לפגישה.תודה על כל התגובות,
אני גם בהתחלה חשבתי ככה, עד שהבנתי ש
ובכל אופן- לכל המעודדות, כמה הייתן משלמות על כזה דבר?
מהי הכשרה מתאימה מבחינתך? ואם זאת שיטה שהיא פיתחה בעצמה?
הבת שלי במעבר בין א' לב' החליטה שהיא לא מכינה מערכת.במקביל 2: פונה להנהלת בית הספר, אם יושב שם מישהו בכלל, שישימו בכל כיתה לוקרים עם תאים אישיים לכל בת. מנסיון, זה פותר 80% מבעיות ה'שכחתי מחברת'. הכל נשאר בכיתה כל יום, פרט למחברת/ספר שבהם יש שיעורים, אותם לוקחים ומחזירים למחרת.
ולפעמים כדאי לשלוח את המורה לחוג למורות, שבו ילמדו אותה- קודם כל, לתת שיעורים מותאמים לגיל ולרמה, לא להציף בשכפולים ובכרטיסים שמתקמטים לאיטם בילקוט.
לימדתן אותן להכין ש"ב? בדקתן בעקביות ש"ב? לימדתן אותן איך לומדים למבחנים? נתתן זמן להדביק שכפולים?
במקביל 2: פונה להנהלת בית הספר, אם יושב שם מישהו בכלל, שישימו בכל כיתה לוקרים עם תאים אישיים לכל בת. מנסיון, זה פותר 80% מבעיות ה'שכחתי מחברת'. הכל נשאר בכיתה כל יום, פרט למחברת/ספר שבהם יש שיעורים, אותם לוקחים ומחזירים למחרת.
למה צריך תא פרטי לכל תלמידה ?גם כן, בתור מורה הייתי מציעה: - שולחן נפרד לכל תלמידה - תא אישי לכל תלמידה (- שיעורי בחירה במהלך השבוע -שיעור קבוע להכנת שיעורי בית בסוף היום.)
אבל אם אין תקציב לקישוט כיתה איך יהיה תקציב לתא פרטי?
יש לי הסבר למה זה כך.חשוב להדגיש,
בהרבה מאוד מקרים הדרישות גבוהות מאוד, המון שיעורים ביום, המון חומר, יש חובה לתת שיעורי בית, בחנים ומבחנים. הדרישות לא גמישות. כן. אני מתמודדת עם זה יום יום.
בחיידר של הבנים שלי יש לכל ילד תיק עם שנשאר בחיידר בתוכו מוחזק כל הציוד.למה צריך תא פרטי לכל תלמידה ?
מספיק ארונית אם תאים לפי מספר השיעורים שיש
אני לימדתי פעם באיזה חיידר וראיתי שיש שם ארונית וכל הספרים שכל התלמידים נמצאים בערימה אחד על השני בצורה מסודרת, ערימה לכל ספר (ערימה של ספרי דקדוק, ערימה של חשבון, וכן הלאה) כנ"ל גם במחברות
והילדים הולכים הביתה ללא שום ילקוט. רק בבוקר מביאים שקית עם אוכל וזהו !
שחרור !
גם אם יש, זה סיבה להחזיר הביתה את כל הספרים ??אבל אין להם שיעורי בית, כך שאין באמת סיבה להחזיר את הילקוטים.
אני לא יודעת על איזה יום לימודים את מדברת.יש לי הסבר למה זה כך.
בכל מקום אחר נורמוטיבי על גבי הגלובוס יש יום לימודים ארוך עד השעה 4, בבתי ספר החרדים שבהם לומדים קודש וחול ברמה גבוהה עד 5 או 6.
כאן מנסים לעשות משהו בלתי אפשרי. הלימודים הם עד 1:10 (או 12:55.... ) וצריך לדחוס לדחוס את כל החומר כדי שהמורה תחזור הביתה לשנו"צ והילדה תמרח זמן בצהרון. (ואמא תשלים פערי למידה אחה"צ)
כשיהיה יום לימודים ארוך נוכל להתמודד עם היקף החומר בצורה רגועה ונורמלית.
בואו נשים את הדברים על השולחן פעם אחת ולתמיד.
עד כמה שידוע לי יש ארון בכל כיתה, כמובן. אבל צריך להחזיר את הספרים והמחברות הביתה, כי יש שיעורי בית בחלק מהמקצועות. תא פרטי יכול לסייע לבנות שמתקשות בארגון, ששוכחות כל יום מחברת אחרת.למה צריך תא פרטי לכל תלמידה ?
מספיק ארונית אם תאים לפי מספר השיעורים שיש
אני לימדתי פעם באיזה חיידר וראיתי שיש שם ארונית וכל הספרים שכל התלמידים נמצאים בערימה אחד על השני בצורה מסודרת, ערימה לכל ספר (ערימה של ספרי דקדוק, ערימה של חשבון, וכן הלאה) כנ"ל גם במחברות
והילדים הולכים הביתה ללא שום ילקוט. רק בבוקר מביאים שקית עם אוכל וזהו !
שחרור !
כולל הוצאה של קניית ילקוט.אם נצרף תא פרטי + שיעור לשיעורי בית בסוף יום, חסכנו את כל הבעיות.
ולמה שלא ישב משהו בהנהלה?
למה צריך תא פרטי לכל תלמידה ?
מספיק ארונית אם תאים לפי מספר השיעורים שיש
אבל אם אין תקציב לקישוט כיתה איך יהיה תקציב לתא פרטי?
יש חובה לתת שיעורי בית, בחנים ומבחנים
אני כמובן לא דיברתי על קש"ר. אלא על ילדה רגילה, חרוצה שקשיי ההתארגנות הם פשוט חלק מהנורמליות שלה.הכשרה רצויה היא מרפאה בעיסוק/מטפלת באמנויות עם תואר שני/פסיכולוגית ילדים עם תואר שני - שמכירה היטב את תחום התפקודים הניהוליים ומיומנויות הארגון, בהקשר של קשב וריכוז.
ארה"ב אנגליה כל המדינות באירופה יום הלימודים הוא מינימום עד 4 עם ארוחת צהרים מזינה באמצע היום.אני לא יודעת על איזה יום לימודים אתה מדבר.
אני עובדת בבית יעקב, תלמידות בכיתה ו' מסיימות פעמיים בשבוע בשתיים וחצי ושלוש פעמים בשבוע בשעה 2.
וגם ככה הן לא מוצאות את עצמן בשעות המאוחרות....
אני כמובן לא דיברתי על קש"ר. אלא על ילדה רגילה, חרוצה שקשיי ההתארגנות הם פשוט חלק מהנורמליות שלה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלה
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ:ג הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב יְהוָה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים:ד כִּי יַעֲקֹב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ:ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי גָדוֹל יְהוָה וַאֲדֹנֵינוּ מִכָּל אֱלֹהִים:ו כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהוֹמוֹת:ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו:ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה:ט שָׁלַח אֹתוֹת וּמֹפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעֹה וּבְכָל עֲבָדָיו:י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים:יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכֹל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן:יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ:יג יְהוָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְהוָה זִכְרְךָ לְדֹר וָדֹר:יד כִּי יָדִין יְהוָה עַמּוֹ וְעַל עֲבָדָיו יִתְנֶחָם:טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:טז פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ רוּחַ בְּפִיהֶם:יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת יְהוָה בֵּית אַהֲרֹן בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת יְהוָה יִרְאֵי יְהוָה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כא בָּרוּךְ יְהוָה מִצִּיּוֹן שֹׁכֵן יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ: