אני חושבת שלא, לפעמים להישאר רק עושה להם לא טוב יותר.עדיין מרגיש לי לא נכון, מה נראה לכן? להתעקש?
גם נראה לי שהגננות מרגישות את הצורך להתמודד לבד, בלי העיניים הבוחנות והביקורתיות שלנו
אני חושבת שלא, לפעמים להישאר רק עושה להם לא טוב יותר.עדיין מרגיש לי לא נכון, מה נראה לכן? להתעקש?
כמעט זה היה איתם פשוט שמעתי את זה רק אחר כך..למה כמעט?
אני בכיתי יותר ממנה.......![]()
מכינים את הילד מראש
כן, הילד מבין, מה שאתם חושבים שהוא לא מבין.
מספרים לו שהוא הולך לגן חדש.
משחק עם חברים.
ואמא מיד תחזור. ואמא אוהבת אותו אבל חייבת לרוץ לעבודה
ולא להישאר עם הילד בגן, מספיק קשה לו.וגם להראות לו את הקושי של האמא.די מספיק
נשיקה והחוצה:
אני מסכימה לגמרי עם פותחת האשכול
אני מדברת ממקום של גננת על הקושי שלנו לפעמים לנהל סדר יום כשיש אמהות בשטח
לעולם לא הייתי משאירה מיד ביום הראשון ילד שחדש במעון. בחיים לא.מסכים שלא צריך לברוח.
אבל להשאר זה לא פתרון.
לדעתי, צריך להראות לתינוק שהולכים!
אני פשוט ניגש אליו ואומר לו שאני הולך.
גם אם הוא קטן, ולא מבין את המילים שלי, אבל הוא מבין את רוח הדברים
שאומר' שכעת אני הולך' ואני משאיר אותו בידים טובות, ושבסוף אני אחזור, כמו שאני חוזר בסוף כל יום.
אמהלה נבהלתי מהסמיילי הכועס... למה?
מסכימה לגמרי!!!לעולם לא הייתי משאירה מיד ביום הראשון ילד שחדש במעון. בחיים לא.
נראה לי מעשה מזעזע לחלוטין.
הייתי איתו היום כשעה. מתוכם נשאר חצי שעה עם אחותו בת 5 כשירדתי לסדר את התשלום.
מחר נישאר שוב. בין אם זה ייראה לגננת ובין אם לא... בכל מקרה זה לא יום של סדר יום מסודר ומתוקתק כמו יום רגיל.
ניפרד כמובן מתישהו אבל ממש לא מיד.
ולא, הוא לא ילד ראשון. גם לא שני וגם לא שלישי (גם לא רביעי וכו' וכו' וכו' תמשיכו אתם...)
אני לגמרי חושבת שהגננת והמטפלת צודקות.הגננת והמטפלת של הבנים שלי מעדיפות שלא אשאר איתם הרבה ביום הראשון (אפילו חצי שעה)
הם עורכות היכרות עם הילדים והמקום יום לפני.
עדיין מרגיש לי לא נכון, מה נראה לכן? להתעקש?
יום לפני היכרות עם הגננת והמקום, זה מספיק?
לא חשוב להיות איתם יותר ביום הראשון?
(אמלה ואבלה, איך נפרדים מהקטנציק הזה וחוזרים לעבודה)
דיברתי על מעון שזה לא לשבת עם מטפלת בביתה@ספרינגית זה קצת מוקצן לומר מעשה מזעזע, הפיצית שלי בילתה היום בלעדי בטוב ובנעימים זאת לאחר כמעט חודש בו אני משוחחת איתה (היא פיצית מאוד ועדיין..) ומסבירה לה ונותנת לה הרגשה הכי בטוחה שבעולם.
אני אישית טיפוס שטוב לו לא להיכנס לעומקם של דברים שכאלו מידי, אחרת אחזור אחורה בזמן.....(לשבת איתם בבית וכו'...)
ברור שבגיל הזה לא צריך. כל עוד היא מטפלת בהם כראוי הם בסדר גמור. דיברתי על גדולים יותרמאיזה גיל צריך להשאר בשביל הילד? בגילאים הקטנים ממש (מטפלת 4-5-6 חדשים) יש צורך?
המטפלות לא רוצות שהאמהות ישבו להם בסלון ביתן...
אבל כמובן כמובן גם בגיל הזה לדבר איתם המון לפני זה מה בדיוק הולך להיות וכמה זמן הוא יהי אצל המטפלת וכו'ברור שבגיל הזה לא צריך. כל עוד היא מטפלת בהם כראוי הם בסדר גמור. דיברתי על גדולים יותר
תספרי לנו מה היה היום?ומחר בעז"ה לאחר שכבר הכיר ונהנה יישאר עם הגננת והמשחקים והחברים.....
למה?תספרי לנו מה היה היום?
(פשוט מהניסיון שלי להישאר עם הילד ביום הראשון זה לדחות את הקץ ביום אחד).
כאן הבעיה.אל תראו לילד את הקושי שלכםלמה כמעט?
אני בכיתי יותר ממנה.......![]()
זה הכי נורמלי בעולם שהיא בוכה. סה"כ קשה לה.מה אני אמורה לעשות עם תינוקת בת 10 חודש?
אני יכולה להגיד לה שאני אחזור וכו' אבל אני לא בטוחה שהיא באמת תבין
לעומת זאת כשהיא מסובבת את הראש ולא רואה אותי היא מתחילה לבכות
נשארתי איתה 20 דק בבוקר אמרתי לה שלום וכשיצאתי מהכיתה שמעתי אותה צורחתתתת
מה עושים???
ואתמול גם השארתי אותה אחרי חצי שעה ואמרו לי שהיא לא הפסיקה לבכות...
אני כלא גננת אבל עבדתי בעבר 8 שנים במעון בקבוצת גיל שנה 3 חדשים והיו גם שנים לילדים יותר גדולים, ואני ינסה לענות לך ולכל מי שמעניין אותה.יש כאן גננות? גן ראשון וכדומה (גיל 3)? מעניין מה דעתכן ונסיונכן - האם להפרד מהר גם אם יש בכיות, או להשאר בגן
לפעמים נראה לי שאם אני נשארת - הפרידה הופכת להיות קשה יותר והילד "מתבלבל"
מצד שני הלב נמשך להשאר ולא להשאיר בגן ילד בוכה שקשה לו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
27.06
כ"א סיון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
9.09
ו' אלול
פתיחה חגיגית:
קורס פרסום וקופי+
איך מפיקים קפמיינים לחברות הכי גדולות בשוק? איך בונים אסטרטגיה מדוייקת? מהו המסר? כתיבה שיווקית, קופי ויצירתיות, ואפילו כתיבה לסושיאל ולדיגיטל!
עם תכני AI
תהילים פרק יט
א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי: