איזה עומק, יואו...זה יפה מאוד, ויצירתי.
אך אבהיר שוב את הנקודה.
השם של העסק הוא תוצאה של מה שהתגבש כבר אצלכם, במטרות אותם אמור למלא שם העסק.
(ויש לו מטרות קריטיות בעסק!)
על מנת לגבש את הנדרש עליכם לעשות את הדבר הכי משעמם. לחשוב!...
(בארגז הכלים של הקופירייטר יש כלי שנקרא 'בריף', הנותן מענה לשלב זה)
אחרי שגיבשתם. מגיע השלב השני, היצירתי, למצוא שם שיתאים למה שגיבשתם.
(ובאותו ארגז יש גם כלי שנקרא 'פיצוח', והוא נותן מענה לשלב זה).
פשוט חישבו מה נדרש לכם ממה ששם העסק אמור לתת לכם, ואחר כך נסו למצוא את ההתאמה בין כפתורי היצירתיות, לחליפת המטרות שתפרתם.
(הכלי הזה לא נמצא אצלי בארגז הכלים....)
פשוט, זה לא כיף גדול לפרום כפתורים...
ותודה על המחמאה.
בהצלחה רבה.
I'll take it to my attention (:
וזה כזה מצחיק שאתם כותבים בחידות... משהו איתכם...