קניתי את כסא האוכל המפורסם לתינוקות של איקאה,
וחוט הקשירה לבטיחות התינוק לא היה במארז.
התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם ואמרו לי להגיע לסניף ולבקש שם חוט אחר.
כמובן שזה כרוך בטרחה מרובה של נסיעה באוטובוס הלוך חזור במיוחד מבני ברק
הסברתי להם ובקשתי שישלחו לי חוט אחר, אך הם היו נוקשים שעלי להגיע לסניף.
האם נראה לכם שזה הוגן?
שלקוח צריך לטרוח כ"כ על פשלה שלהם?
או שיש לי דרך לגרום להם לתת שירות?
תודה רבה!!
וחוט הקשירה לבטיחות התינוק לא היה במארז.
התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם ואמרו לי להגיע לסניף ולבקש שם חוט אחר.
כמובן שזה כרוך בטרחה מרובה של נסיעה באוטובוס הלוך חזור במיוחד מבני ברק
הסברתי להם ובקשתי שישלחו לי חוט אחר, אך הם היו נוקשים שעלי להגיע לסניף.
האם נראה לכם שזה הוגן?
שלקוח צריך לטרוח כ"כ על פשלה שלהם?
או שיש לי דרך לגרום להם לתת שירות?
תודה רבה!!