אינטרנט רימון 2

A JERBI

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י יערי;615979:
אפשר לשלוח להם נוסח של כתבה, ולומר להם שהעיתונים הכלכליים ששים על כאלו כתבות.
ביטול של כרטיס האשראי לא רלוונטי, כי כשאתם עושים כרטיס אשראי חדש החיובים עוברים אוטומטית לכרטיס השני.
לא התכוונתי לבטל את הכרטיס בגללם, אלא לבטל עסקה, שזה להתקשר לחברת האשראי שלא קבלתי את המוצר/השרות ואם אין חתימה הם מבטלים במקום. (ואם הם מוכיחים שכן קיבלתי הם מחייבים אותי מחדש)
אך אם אני לא יפתר בצורה אחרת שזה יסגר מצידם, אני עלולה לקבל את כל החיובים לאחר החידוש.
 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מנסיון, עם חברה לשיווק מוצרים שלא הסכימה לבטל עיסקת אשראי שנכפתה עלינו באגרסיביות על ידם, פנינו ל"טעון טיפול" (של המודיע) עם מכתב חריף (שאם היינו קוראים אותו בקול הייתה מזדעזעת כל השכונה... אבל זהו, שהנייר סובל הכל!!!) ובו מתוארים כל פרטי התלונה, כולל שם הפקידה והאחראית עליה!!! יש לציין את יעילותו של המדור הנ"ל ששלח את המכתב לחברה וביקש תגובה על כך. תוך יומיים קיבלתי טלפון מהמנהלת עצמה (ששמה כמובן אוזכר במכתב!) ובו היא "ממש מזועזעת מהמכתב שהגיע אליה..." עניתי לה :" את מזועזעת מהמכתב, ואני מזועזעת מזה שכל מה שכתוב בו אכן נעשה בחברה שלכם!!!" תוך כמה שניות היא קיפלה את הזנב שלה, הסכימה לבטל את העיסקה והתחננה שלא נפרסם את זה. עניתי לה שאני מחכה לפקס חתום על ידה (כולל מס' תעודת זהות שלה...! כי משום מה תמיד יש שם כמה בשם ניקול, או צרורית וכו' וכד'...) ובו היא חותמת לי על ביטול העיסקה!!! ואם תוך כך וכך יום (אולטימטום קצר, נתתי לה...) לא מגיע אלי הפקס אז שתרכוש את המודיע של שבוע הבא ושתהנה לראות את שמה מתנוסס שם לדראון עולם!!!
יש לציין שהיא לא ממש חיכתה לתענוג המפוקפק הזה... ועוד יותר מזה, היה מדובר בעיסקה שחולקה לכמה תשלומים והיינו בטוחים שחברת האשראי תזכה אותנו כל חודש על הסכום שהיה אמור לרדת, אך מסתבר שההם שם בחברה כבר לא לקחו סיכונים ובחודש הבא ראינו זיכוי על כל הסכום בפעם אחת!!! (מדובר בסכום של מעל 1000 ש"ח!) ובא לציון גואל!!!
אצל חברה שלי היה סיפור עם חברת מזגנים (אלו שפעם היה אסור לקנות אצלם...) והיא כבר הגיעה לדין תורה עם המתקין... עד ש... היא גילתה שיש לה לקוחה שהיא עורכת דין במקצועה ושאלה את דעתה. ואז, בעלות של 200 ש"ח בלבד! עורכת הדין שלחה מכתב חתום בשמה לחברת הענק ובו ציינה ש"בשם מרשה היא מחכה לתגובה תוך כך וכך יום, ובאם לא תתקבל תגובה היא תראה לנכון לנקוט בכל האמצעים המשפטיים, וכו' וכו'" והבלתי יאומן קרה!!! אחרי חודשיים של צעקות, גרונות ניחרים, חצי אולקוס, מאתיים קללות, שלוש מאות הסברים, שתי מהנדסים מטעם החברה, 3 מהנדסים פרטיים, 6 רבנים, וחמש קרציות סתומות שלא הבינו (או יותר נכון, לא רצו להבין) מה רוצים מהם... הסיפור נגמר עם שני מזגנים חדשים בהספק כח סוס שמצליח לקרר את כל חלל החדר (במקום מזגן אחד עם כח של חצי זנב סוס שקירר בקושי את התקרה...)!!!!!!!!!!!!! ועד היום קר לי שם, בזכותם!!!
(למי שזקוקה באמת, ברשותי מס' הטלפון של עורכת הדין הנ"ל. מנסיון, בדרך כלל מספיק המכתב הרשמי, ורק אם אין ברירה ולאחר שאלת רב ניתן לפנות בעזרתה לבית משפט לתביעות קטנות, או אם יש לכם יותר תאבון, אפילו לתביעות ג-ד-ו-ל-ו-ת [לפחות כגודל הצעקות...])

מסקנות שלי:
1. לא יוצאים מהבית בלי נגן מוטען וריק עמ"נ שנוכל להקליט כל עסקה שתתרחש לא עלינו ולא עליכם!
2. לא מבצעים שיחות עסקיות טלפוניות בלי שהצעצוע הנ"ל פועל!!! (משום מה ההקלטות שלהם תמיד סלקטיביות, ומגלות עצמאות יתירה להיעלם בדיוק כשצריך אותן...!!!)
3. גם אם אנחנו מעוניינים אכן בעיסקה המוצעת, לבקש לקבל בכתב!!! בפקס או במייל את פרטי העיסקה כולל כל הכוכביות הקטנות (שימו לב: מהיום, לא פחות מ-30% מגודל האותיות הגדולות!) ורק אז לחתום. הם כמובן ינסו להתחמק מכך, ואז מה שאתם אמורים לדקלם בלקוניות זה: "אם זה אכן נכון כל מה שאתם מציעים לי, מה אכפת לכם לכתוב לי את זה בחתימתכם? ואם יש הפתעות שאתם לא מוכנים לדווח עליהם עכשיו, אז יש לכם עכשיו לקוח פוטנציאלי אחד פחות!!!" ספרו לי מה היתה התגובה... מכל מקום ידכם על העליונה. אל תשכחו, הם זקוקים לכם לא פחות ממה שאתם זקוקים להם, ואין חברה שאין לה תחליף. עדיף מה שיודעים שהוא יותר יקר מלכתחילה מאשר לגלות שהזול הוא רק ביומיים הראשונים, לא כולל ה - 24 שעות הראשונות ורק עד השקיעה של יום המחרת....
4. כל הנ"ל לא נכתב בציניות, אלא מנסיון מר! הייתם צריכים לראות את הפרצוף של הפקיד בחברת פלאפון שגילה שהוא מוקלט... בעצם, מה אכפת לך, הרי הכל נעשה ממילא בשיקוף מלא מולי, אז מה מפריע לך שיש לכך תיעוד במחשב שלי? רק מי שיש לו מה להסתיר, לא מוכן לחשוף את עצמו לגמרי!
והיה עוד אחד, שכאשר השמעתי לו את ההקלטה, אז הוא בהחלט הסכים להתוודות ש"יתכן שהייתי מדי נמהר, פזיז ולא מדויק ובעקבות זה פיתחת לך ציפיות מדי גבוהות שבגללן את עכשיו טוענת שההסכם לא עומד במבחן המציאות, אני בהחלט לומד מזה שלהבא אהיה יותר זהיר בדיבורי...!" (זהו ציטוט מדויק שלו!!!) בוקר טוב, שלום כיתה א', עשיתי לו ביצ'פר!!! אם אתם הלקוח הבא שלו, הרווחתם בזכותי!!! (לא מגיע לי על זה איזה לייק :)?
לסיפורים נוספים חייגו *"השקר, האמת, וההקלטה שביניהם". זהירות! אתם עלולים לשלם תעריף זמן אויר יקר בהתחשב בכך שקו הטלפון שלכם יהיה תפוס במשך שבוע לפחות...!
 

A JERBI

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
וואוהו...
זה לא הסכום זה הפרנציפ על שרימו אותי.
ובקשר לקבל פרטי עסקה והקלטה את צודקת, אני מאמצת!
 

חני 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
נכתב ע"י ggg;615913:
נתיב לא מתאים לי, יש לך רעיון אחר? אשמח מאווד לשמוע.

יש את מורשת של בזק בינלאומי. נראה לי שזה ממש כמו רימון.
 

ח. לב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כמו שנאמר לפני כן, זה לאו דוקא רימון. אני בצרות כאלו עם 012. הייתי מחוייבת אליהם ועברתי לרימון. הייתי חייבת כמה חודשים להמשיך לשלם להם וכשנגמרה ההתחייבות הם המשיכו ברוב חוצפתם לגבות כל חודש וכמה שנדנדתי והתקשרתי וצעקתי כלום לא עזר- הם אמרו שהם מפסיקים לגבות ואני צודקת ובלה... בלה... ובכל זאת כל חודש מחדש הגביה ממשיכה. אני מאמצת את השיטה של ההקלטה של הפקיד הבא שיענה לי שהם מפסיקים את הגביה...
 

22

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לצערינו הרב לא חסרים סיפורים כאלה, לי לבד היה עם כמה חברות גדולות כמה סיפורים דומים, (פקיד שממש משקר לי בעניים, חברה שכבר כמעט שנה אומרת אנחנו מטפלים בפנייתך. ועוד...)
המסקנות היחידות זה לקרוא את הסעיפים הקטנים לפני שחותמים,
ואם לא חתמתם, או שזה קרה למרות שחתמתם אז: להתלונן ולא לותר, לפנות לעיתונים, לאיים, אפילו על סכום קטן ואם לא בשבילנו אז בשביל אחרים.
להעדיף להתעסק עם ציבור משלנו (לא שזה בטוח, אבל ברור שיותר טוב)
להיות ערניים, ולחשוב תמיד צעד אחד קדימה.
 

A JERBI

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י 22;616058:
להעדיף להתעסק עם ציבור משלנו (לא שזה בטוח, אבל ברור שיותר טוב)
דווקא בגלל שזה מהציבור שלנו הרגשתי מידי בטוחה ועיוורת
 

אושר

משתמש מקצוען
אנחנו פעמיים הכחשנו עיסקה בחברת האשראי,
וויזה החזירה לנו בחודש אח"כ את הכסף (כמובן בהתראה שאם יוכיחו שאכן ביצענו את העיסקה יחייבו אותנו בכל הנ"ל)
זה לא פרוצדורלי בכלל וחבל על הלב, הגרון ושיחות הטלפון.
(גם סיפור דומה עם רימון, ביקשנו חודש ניסיון ואח"כ אוטומטית הם יצרו לנו התחייבות ל-18 חודש. פנינו למועצה לצרכנות והם פנו אליהם ולא קבלו מהם תשובה ושוב פנו אליהם... עד שמישהו חכם אמר לנו להכחיש עיסקה וזה מה שעשינו. צריך לדעת לא לפחד!)
 

dvory

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בדיוק בגלל כל הסיפורים הנ"ל אין לנו שום הו"ק בכרטיס אשראי. הו"ק מתבצעות אך ורק בחשבון הבנק.
ולגבי סינון אתרים: לנו יש את SAFE של 012. הסינון שלו עובד לפי רמות, כשהרמה הכי גבוהה היא רק מיילים, והרמה מתחתיה היא שבעיקרון הכל סגור, חוץ מאתרים מוגדרים מראש. מוצלח מאד! בחרנו סיסמא ראשונית מסובכת, ואז 'איבדנו' אותה, ככה שלא תהיה אפשרות לפתוח את הסינון.
 

אפרתה

משתמש מקצוען
נכתב ע"י dvory;616175:
בדיוק בגלל כל הסיפורים הנ"ל אין לנו שום הו"ק בכרטיס אשראי. הו"ק מתבצעות אך ורק בחשבון הבנק.
ולגבי סינון אתרים: לנו יש את SAFE של 012. הסינון שלו עובד לפי רמות, כשהרמה הכי גבוהה היא רק מיילים, והרמה מתחתיה היא שבעיקרון הכל סגור, חוץ מאתרים מוגדרים מראש. מוצלח מאד! בחרנו סיסמא ראשונית מסובכת, ואז 'איבדנו' אותה, ככה שלא תהיה אפשרות לפתוח את הסינון.

גם אני איבדתי את ב=הסיסמא, אבל כשהתוכנה עשתה בעיות- זה תקע את כל העסק...

לגבי 013 כשרציתי להתנתק מהם- הייתי צריכה לדבר עם המנהל של המנהל של המנהלת של המנהל... כי אסור להם לבטל... רק לחייב כנראה, והערבים שעובדים שם ואת צריכה לאמר להם כל דבר שלוש פעמים ומרוב אדיבות הם פשוט לא קולטים כלוםםםם.
בסוף החזירו את הכסף אבל הוציאו את המיץ..

אגב נתיב- נראית מרתיעה הרבה יותר ממה שהיא. בהתחלה לקח זמן לשני הצדדים להתרגל, אבל זה הסתדר, ולדעת שזה מאושר למהדרין- זה שווה הרבה.
 

sara7676

משתמש רשום
התלוננתי פעם ברכבת באירופה וקיבלתי זוג כרטיסים חינם מפריז ללונדון... הנא לכם השירות החבלזי בארץ....... ככה זה כשהם לא חושבים שהם חייבים מילימטר ללקוחות שלהם. אני גם לא מרוצה מהרימון שלי.
 

אשדודי

משתמש רשום
הייתי רוצה להמליץ לכולם על אפשרות שכבר הציעו כאן שאני אישית יודע שזה פתר הרבה מאוד בעיות
מדובר במדור טעון טיפול שבעיתון המודיע שעוזר לכל הפונים אליו
אני יודע על מאות מקרים שהפונים היו מיואשים והמערכת סידרה לכולם את התלונה על הצד היותר טוב
מספר הפקס שלהם זה 03-5422621
דוא"ל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

שוה לכולם לנסות בטוח שזה עוזר
הם עוזרים לכולם (אפי' לאלה שלא מנוים אל העיתון)
 

אשר גולד

משתמש פעיל
נכתב ע"י איצה מאייר;615907:
מה פרוש עיסקה טלפונית?
אם אני מחר רוצה אני יכול לחבר את כל העולם דרך הטלפון ע"י נתינת אשראי?
זה לא נשמע לי מציאותי.
בכל מקרה כל עוד אין להם הוחכות שאתם אישרתם עיסקה,
היד שלכם על העליונה,

איצה מאיר כנראה אתה לא יודע שכל עסקאות הטלפון הנייד אפילו אלו שמתבצעים ע"י סוכנים במרכזי שירות. וכ"ש שדרוג תוכניות שאפשר לעשות רק ע"י הטלפון. אינם מוחתמים
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לתשומת ליבכם,
לפי החוק אסור להקליט עסקאות/חקירות וכל דבר אחר בלי לידע את הצד השני (שמוקלט) כך שזה לא יעזור לכם הרבה... (זה לא קביל בבית משפט)

(תשימו לב שבהרבה חברות אומרים בתקליט בזמן ההמתנה, "חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור..." הם מידעים אותכם בזה כדי שלא יהיו להם בעיות של תבעיה וכדו' אחרת אין להם שום עניין לשים את זה בתקליט שלהם..)

ובקשר לנושא האשכול, הדברים ידועים ביותר ומוכרים בכל חברות התקשורת (כולם אותם שקרנים, לא משנה באיזה חברה תבחרו... מנסיון עם כמעט כל החברות התקשורת נייחים וניידים ורשת)
כדי לחייב אותך - כל נציג הכי זוטר יכול..
אבל כדי לבטל עסקה זה רק אחרי 42-72 שעות + מע"מ.... וגם אישור מהמנהלת שתתקשר אליכם אחרי יומיים... ואז תנסה לשכנע בכ"א להישאר /לא לבטל את העיסקה..

וגם אם אתם מחוברים איפשהו... אל תוותרו ותתעקשו על שלכם!!!
מה שמועיל הכי זה שליחת פקסים (ולבדוק שאכן הפקס הגיע אליהם) עם העתקים לכל המי ומי....
 

פרלי קבלי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
במקרה הזה ברימון מיידעים שמקליטים את השיחות. אז זה יהיה קביל.
 

g2035

משתמש פעיל
D I G I T A L
האם מישהו מכיר את אינטרנט החדש נט צח,
ומה הטלפון שלהם?
 

bbr

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י g2035;630902:
האם מישהו מכיר את אינטרנט החדש נט צח,
ומה הטלפון שלהם?

מצטרפת לשאלה ואולי כדאי לפתוח אשכול חדש בנושא הזה ולא להקפיץ!
 

יהושוע

משתמש רשום
עיצוב גרפי
וגם לדבר באנגלית... זה עוזר מאד מניסיון, אם יש לכם יכולת לעשות את זה!!!
 

יהושוע

משתמש רשום
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ליקי;615896:
כנראה שב"ה אן לך נסיון רב עם זה אבל בהרבה מקרים עם כל הסבלנות והחשבונות מה שבסוף עוזר זה לצעוק ולאיים (אם יש במה כמובן)

לזה התכוונתי, להתקשר ולדבר באנגלית, מדבר אליהם יותר מכל הצעקות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה