ולגבי קוקה קולה:
יש כאן ראשוניות, אמירה החלטית שלא משתנה, פעילות פרסומית לא מידי גדולה, וקד״מ.
אחרי שהמותג קיבל את מקומו - ברור שאפשר להסתפק בפרסומות יותר פשוטות.
עוד אגב חשוב לי מאוד:
משום מה יש מחשבה כזו שככל שמודעה יותר מפתיעה או מתחכמת היא יותר טובה. ככל שנעשה יותר וואו! כשנראה אותה היא יותר מוכרת. זה לגמרי נכון - רק שהיא מוכרת את משרדי הפרסום או אנשי הקריאטיב שהגו אותה.
הדבר הנכון ביותר הוא לא להתנתק מהקופסה, לחפש אולי יש בתוכה פינות והפתעות שעוד לא מיצינו. ככל שרעיון יותר פשוט לעיכול ועובר פחות תהליכים מחשבתיים עד שנבין אותו ואת ההקשר - הוא יעבוד טוב יותר.
בהזדמנות אולי אפרט על כך. אם זה מעניין כאן מישהו...
יש כאן ראשוניות, אמירה החלטית שלא משתנה, פעילות פרסומית לא מידי גדולה, וקד״מ.
אחרי שהמותג קיבל את מקומו - ברור שאפשר להסתפק בפרסומות יותר פשוטות.
עוד אגב חשוב לי מאוד:
משום מה יש מחשבה כזו שככל שמודעה יותר מפתיעה או מתחכמת היא יותר טובה. ככל שנעשה יותר וואו! כשנראה אותה היא יותר מוכרת. זה לגמרי נכון - רק שהיא מוכרת את משרדי הפרסום או אנשי הקריאטיב שהגו אותה.
הדבר הנכון ביותר הוא לא להתנתק מהקופסה, לחפש אולי יש בתוכה פינות והפתעות שעוד לא מיצינו. ככל שרעיון יותר פשוט לעיכול ועובר פחות תהליכים מחשבתיים עד שנבין אותו ואת ההקשר - הוא יעבוד טוב יותר.
בהזדמנות אולי אפרט על כך. אם זה מעניין כאן מישהו...