איך משיגים את מוקד בזקכרט?

תרצה

משתמש מקצוען
כבר כמה ימים שאנו מנסים להשיג את המוקד של בזקכרט כדי להזמין כרטיס - שיהיה לבן בישיבה דרך להתקשר הביתה - ומ-ת-י-י-ב-ש-י-ם בטלפון. אין מענה. רבע שעה, עשרים דקות - מחכים ורק שומעים מוזיקה.
כשפונים לבזק בעצמם - הם מעבירים למוקד של בזקכרט - ושוב, תקליט אין סופי.
למישהו יש מידע איך אפשר להשיג אותם?
או אולי יש חברת תקשורת אחרת, שיש לה כרטיס כזה, שמאפשר חיוג מטלפון ציבורי/אחר על חשבון המשתמש?

אודה לכל מידע!
 

chely

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עברנו את הסיוט לפני כמה ימים...:(
בפעם הראשונה ניתקתי אחרי 10 דקות, בהמשך חיכיתי 20 דקות עד שנעניתי...
אין ברירה, פשוט להעביר את הטלפון למצב רמקול ולהתייבש!
הצלחה!
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אני חושבת שכל כרטיסי החיוג היום מבוססים על קוד. אם זה לא עקרוני שהוא יוכל להתקשר רק הביתה אז יכול להיות שהשיחות גם יהיו לכם יותר זולות.
 

chely

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מה הכוונה? אני יודעת שבבזק ניתן להתקשר לא רק למס' של הבית.
או שלא הבנתי אותך נכון?
 

תרצה

משתמש מקצוען
נכתב ע"י GRN;1356525:
אני חושבת שכל כרטיסי החיוג היום מבוססים על קוד. אם זה לא עקרוני שהוא יוכל להתקשר רק הביתה אז יכול להיות שהשיחות גם יהיו לכם יותר זולות.

מה הכוונה "כרטיסי החיוג"? לאיזה חברות יש כאלה כרטיסים?

תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה