איך מבררים על ...

אין על עם-ישראל

משתמש מקצוען
על תמע (לא יודע איך קוראים לזה)
איך מבררים בעירייה אם יש אופציה להרחבה (לפני התרים) ואם יש טל השבחה
 

מנחם הויזמן

משתמש רשום
מכיוון שבתב"ע (תכנית בניין עיר) מבקשים לשנות לדגומא אחוזי בניה וכדומה, מעבר למה שמותר לבנות על פי התב"ע הקיימת, לכן אין חוקים וכללים ברורים מה יאשרו ומה לא.
זה תלוי בכמה דברים, למשל:
- בשיקול דעת של הוועדה המחוזית (משרד הפנים)
- המלצת הועדה לתכנון ובניה של העיריה
- תקדימים של תב"עות דומות שאושרו באותו אזור
- מקומות חניה
- לפעמים בצורת הגשה של האדריכל
- ועוד
לכן אני ממליץ בחום לקחת איש מקצוע (אדריכל) שמתמצא בתחום שינוי תב"ע, ושעובד שאותו אזור ! , ולשלם לו על בדיקה או חוות דעת שלו, מה נראה לו שיאשרו.
 

ללא מטרה

משתמש רשום
בעיקרון, כמו שכתבו כאן, צריך לפנות לאדריכל מהאזור לשבת איתו, אבל מידע מלמעלה אפשר באתר של הועדה לתכנון ובניה המקומית [בכל מקום האתר בנוי קצת שונה] ולחפש שם מידע על תב"ע בדר"כ על פי מספר גוש חלקה אם אין לך מספר גוש חלקה אפשר לברר באותו אתר במפות העירוניות [מערכת gis ].
 

joelly

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אבל לא תמיד יודעים להבין את המידע במערכת. לכן אפשר לבקש מאדריכל לבדוק, זה אמור להיות סיפור של בערך 200 שח עד כמה שידוע לי.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה