איזה מיקסר מומלץ? להקצפות, לא לבצקים.

dinaday

משתמש פעיל
אין מושלם בעולם...
אבל אני לא יודעת על מה מדברים פה ...
לי יש קיצ'נאייד והוא ממש מעולה גם לבצקים עושה הפרשת חלה במכה אחת...
(יש לי את הגדול) רק צריך להזהר ולעבוד על מהירות נמוכה בבצקים כבדים זה כתוב מפורש בהוראות יצרן...
בהצלחה
תוכלי לומר בבקשה איזה דגם במדויק יש לך?
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
אני עושה בצקים רק בידיים, לדעתי הכי טוב לבצק ולמיקסר. ואני אופה המון! כל שבוע בממוצע 4-5 ק"ג לפחות מבצקי שמרים, חוץ מפריך וכו' והכל בידיים. והמיקסר אמנם מאריך שנים מאוד.
יש לי בוש. אבל ידוע לי שהבוש החדש לא דומה לישן החזק ועוצמתי הרבה יותר.
יש לי לפסח מהשנים האחרונות, ולא להשוות את האיטיות שלו לעומת הישן מלפני המון שנים. בכל מקרה, פתחתי את האשכול כי התעניינתי על מיקסר לפסח - למתנה, שאז בכל מקרה לא צריך לבצקים, ובסוף אני קונה בוש. מצאתי ב650 שקל בגאולה. (800 וואט, תכולת קערה 6.2 ל')
 

9762

משתמש רשום
יש לי דגם 5ksm7580 הגדול
אני ממש ממש מרוצה ומכירה עוד כמה שיש להם והם ממש מרוצות!
אני בדיוק מתעניינת במיקסר זה רציתי לדעת כמה זמן יש לך אותו? והאם הוא טוב גם בבצקים וגם בהקצפות? והאם הוא טוב יותר ביחס שמיקסרים קודמים שהיו לך? אשמח אם תוכלי לפרט.
תודה מראש
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה