אחת ולתמיד: שמירת ילדים מקור גורמת רגישות?

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
מעניין שלא מוכר לאף אחד מידע מחקרי/רפואי בעניין.
 

שרשרת

משתמש מקצוען
אם ד"ר בנימין ספוק הוא סמכות בעיניך, אני מוכנה לצטט מספרו.
אמנם ספר ישן בנוסח קום המדינה אבל עם ניחוח מתוק ומידע מאוזן ואמין.

"רוב האמהות מגזימות בהלבשת התינוק. אין זה לטובתו. אם אדם לבוש תמיד יותר מדי, מאבד גופו את היכולת להסתגל לשיניי טמפרטורה. הוא נוטה יותר להצטננות. לכן מוטב בדרך כלל להפחית מן המידה מאשר להגזים בתלבושת, ולשים לב לתינוק. אל תלבישיהו עד כדי כך שידיו תהיינה חמות, כי ידי רוב התינוקות צוננות כשהם לבושים היטב"

להמשיך?
 

חרמון

משתמש מקצוען
מענין מה ש אתן אומרות,
אני אחת שממש לא קר לה במיוחד,וגם את הבת שלי הלבשתי בהתאם.
(בסביבות חודש חשון הילדה לבשה חולצה ארוכה מכנס ארוך וגרבים)
והבת שלי (בת שנה+) היתה מתחילת שנה חולה לי פעם בשבועים בקביעות!!
בהתחלה אמרתי שזה כנראה בגלל שהתחילה גן חדש, אבל באחת הפעמים, בדרך לרופא, פגשתי חברה שאמרה לי, מה את עושה, תלבישי את הילדה יותר חם!
באותו יום הלכתי לקנות לה גרביון וגופיות חמות,
ובלי עין הרע מאז- הילדה בריאה כמו שור... מעט פעם אחת קטנה.
ובלילה אין לה חימום בחדר אז היא לבושה 3 שכבות + שכפ"ץ מעל (השמיכה בדר"כ נופלת,) בהתחלה שלפעמים זלזלתי בזה הילדה היתה קמה מצוננת. מנוזלת ומשתעלת...
כך שלא יודעת מה מחסן ומה לא, המציאות בשטח הראתה לי שעוד קצת חום רק מועיל!
 

שרשרת

משתמש מקצוען
אני אוהבת את הספרון האדום הזה עד מאוד...

"243. אוויר צח. שינויים בטמפרטורה של האוויר מפתחים את הסתגלות הגוף לקור ולחום. פקיד בנק נוטה הרבה יותר להצטנן בהימצאו בחוץ בחורף, מחוטב עצים הרגיל למזג אוויר כזה. אוויר קר או קריר מגבירים את התיאבון, צובעים את הלחיים ורוד ומוסיפים מרץ לבני אדם בני כל הגילים. תינוק החי בתמידות בחדר חם הוא חיוור בדרך כלל ותאבונו דל.
במזג אויר קר האוויר הוא הרבה פחות לח (באקלים ארצנו רבה הלחות באוויר דוקא בימי החורף), כאשר מסיקים את הבית, פוחתת הלחות היחסית עוד יותר, ביחוד כשהחום עולה מעל 22 מעלות. אוויר חם ויבש מייבש את ליחת האף ואת דרכי הנשימה בדרך כלל. זה גורם להרגשת אי-נוחות לתינוק ומחליש כנראה את התנגדותו למחלות"

"הבעיה של מניעת עודף חום מן התינוק מסובכת יותר אצל אם בלתי מנוסה בשל חששותיה הטבעיים. נטייתה היא לחמם את חדר התינוק יותר מדי ולכסותו נוסף על כך במידה יתירה"
 

ari

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אני שמה בחורף גופיה ארוכה/קצרה וחולצה חמה/סריג (תלוי במזג אויר)
ולבוקר שקר מוסיפה קפוצון עם רוכסן (שכבה מתקלפת).
לימי גשם גם מעיל.
עד גיל שלוש אני שומרת יותר על אזור האוזניים עם כובע.

אמבטיה אני מחממת !!

אני במרכז הארץ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה