אפשר לשאול מי העו"ד?לפני שנה וחצי
אציין שאנחנו היגשנו מיד דרך עו"ד כי הלחיצו אותנו כי הם היו מאד קשוחים עם ילדים בתפקוד גבוה באותה תקופה(זה היה בדיוק בשיא של הסיפור תרמית שהתפוצץ)
תוך חודש קיבלנו הכרה כולל שנה רטרו.
אחרי שזה היה כ"כ פשוט תהינו לעצמינו אם זה היה מיותר, אבל תכלס את הרטרו רוב הסיכויים שלא היינו מקבלים לבד כי אין לנו תיק רפואי עשיר בתקופת חולים(טיפולים שעשינו היו פרטיים ולא תועדו) אז בעצם ברטרו כיסינו את עלות העו"ד
בת 10בת כמה?
כמה דברים שאני חושבת מהניסיון שלי,אני רוצה לקחת את הבת שלי לפסיכיאטר (בחשד לASD)
איך אני מתווכת לה את הביקור, מדובר בילדה חכמה שנראה לי שאי אפשר לעבוד עליה...
מצטרף לכל מילהכמה דברים שאני חושבת מהניסיון שלי,
דבר ראשון להתעקש שלא לדבר בנוכחות הילדה על מה שאתם לא רוצים!! יש רופאים, בעיקר בקופה נתקלתי בכאלו, שהם פשוט לא מבינים! מדברים על הילד כאילו הוא עציץ! אז לדבר כשהילדה בחוץ, ורק אח''כ היא תיכנס. ואולי צריך להיות אסרטיביים ולהתעקש על זה.
לילדה אפשר לדבר ולהסביר, שיש לכל אחד כל מיני קשיים, ואנחנו שמים לב שקשה לה ב (להיכנס למקלחת / להזמין חברות / להתארגן לשיעור .... ) ולכן נלך לרופא שמבין בהתנהגויות של ילדים, וממה הן נגרמות, ואולי הוא יוכל לעזור לנו או שיהיה לו רעיון מי יוכל לעזור. לרופא הזה קוראים פסיכיאטר, זה רופא רגיל, בן אדם, אני מקווה שהוא יהיה נחמד כי אף פעם עדיין לא הייתי אצלו, ונראה איך יהיה לנו אצלו.
אני גם אמרתי שיש לנו תור לי ותור לילד. ובהתחלה אני אכנס ראשונה לתור שלי, והילד יחכה בחוץ, ואז נקרא לו להיכנס לתור שלו.
דבר אחרון שאני רוצה לומר, אל תתלו תקוות באבחון של פסיכיאטר. עד עכשיו נתקלתי רק בפסיכיאטרים שמהנהנים אחרי אבחון פסיכולוגי. להתרשמותי, הפסיכיאטר לא מבצע אבחון אלא מתרשם התרשמות כללית, ולא תמיד ביקור חפוז נותן מידע אמיתי. אבחון רציני הוא אבחון פסיכולוגי, עדיף כזה שכולל מבדק אדוס, שהוא הכלי המתקדם ביותר כדי לאשר או לשלול asd.
בדיוקזה בהחלט לא פשוט!
מה שכן,
מומלץ לקחת משהו שקשה לה ומפריע לה.
לדוגמא: היא לא מסוגלת לשבת בשולחן שבת כשיש מדי הרבה אורחים - וזה מפריע לה
או אין לה חברות והיא היתה רוצה שיהיה לה..
ואז, אתם אומרים: "נכון שקשה לך... והיית רוצה.. יש אדם שמתמחה בנושאים כאלו, ויתכן ויהיו לו עצות עבורנו"
צריך הדרכה מאיש מקצוע כיצד להסביר לילד את ההפרעה שלו.זה בהחלט לא פשוט!
מה שכן,
מומלץ לקחת משהו שקשה לה ומפריע לה.
לדוגמא: היא לא מסוגלת לשבת בשולחן שבת כשיש מדי הרבה אורחים - וזה מפריע לה
או אין לה חברות והיא היתה רוצה שיהיה לה..
ואז, אתם אומרים: "נכון שקשה לך... והיית רוצה.. יש אדם שמתמחה בנושאים כאלו, ויתכן ויהיו לו עצות עבורנו"
עוד לא מדברים על הפרעה...צריך הדרכה מאיש מקצוע כיצד להסביר לילד את ההפרעה שלו.
ישנה חשיבות רבה שהילד יבין ממה הוא סובל
ומצד שני צריך להסביר לו בצורה נכונה שלא להזיק לו.
זה חלק מהעניין.עוד לא מדברים על הפרעה...
אלא איך לתווך לילד את האבחון
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
14.05
ט"ז אייר
נפתחה ההרשמה!
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל
המסלול המקיף!
18.05
כ' אייר
נפתחה ההרשמה!
קורס עימוד תורני
מותאם לאברכים!
22.05
כ"ד אייר
נפתחה ההרשמה!
קורס עיצוב ואדריכלות פנים
המסלול המקיף ותכנים
24.06
ל' סיוון
הטבת ענק לירושלמים!
קורס בוטים ואוטומציות למתכנתים
מתכנתים וגם ירושלמים? פרוג בשיתוף פעולה עם מרכז כיוון ירושלים בהנחות ענק בלעדיות - ולמספר מקומות מוגבל!
קורס מקוצר ומפוצץ תוכן!
24.06
ל' סיוון
נפתחה ההרשמה!
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מפוצץ תוכן!
24.06
ל' סיוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום אירועים וסטודיו
המסלול לגברים
תהילים פרק צה
א לְכוּ נְרַנְּנָה לַיי נָרִיעָה לְצוּר יִשְׁעֵנוּ:ב נְקַדְּמָה פָנָיו בְּתוֹדָה בִּזְמִרוֹת נָרִיעַ לוֹ:ג כִּי אֵל גָּדוֹל יי וּמֶלֶךְ גָּדוֹל עַל כָּל אֱלֹהִים:ד אֲשֶׁר בְּיָדוֹ מֶחְקְרֵי אָרֶץ וְתוֹעֲפוֹת הָרִים לוֹ:ה אֲשֶׁר לוֹ הַיָּם וְהוּא עָשָׂהוּ וְיַבֶּשֶׁת יָדָיו יָצָרוּ:ו בֹּאוּ נִשְׁתַּחֲוֶה וְנִכְרָעָה נִבְרְכָה לִפְנֵי יי עֹשֵׂנוּ:ז כִּי הוּא אֱלֹהֵינוּ וַאֲנַחְנוּ עַם מַרְעִיתוֹ וְצֹאן יָדוֹ הַיּוֹם אִם בְּקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ:ח אַל תַּקְשׁוּ לְבַבְכֶם כִּמְרִיבָה כְּיוֹם מַסָּה בַּמִּדְבָּר:ט אֲשֶׁר נִסּוּנִי אֲבוֹתֵיכֶם בְּחָנוּנִי גַּם רָאוּ פָעֳלִי:י אַרְבָּעִים שָׁנָה אָקוּט בְּדוֹר וָאֹמַר עַם תֹּעֵי לֵבָב הֵם וְהֵם לֹא יָדְעוּ דְרָכָי:יא אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי בְאַפִּי אִם יְבֹאוּן אֶל מְנוּחָתִי: