הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת...

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
רסול סנאאי ראד, קצין בדרגה המקבילה לתא"ל במנגנון ההכוונה הפוליטית הצבאי האיראני מעלה טענה חדשה: "במתקפה שביצענו על ישראל השמדנו מרכז מודיעיני גדול באחת הערים הציוניות." ## הוא כנראה נשלח לאזן את צילומי הלוויין שמעידים כי ישראל פגעה במערכות ההגנה האווירית האיראניות המגנות על המתקן הגרעיני בנטנז... השקר כדרך חיים.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
הדיילי מייל: חשש בישראל כי רק 40 חטופים נותרו בחיים מתוך 133 שעדיין מוחזקים בידי חמאס לאחר הטבח ב-7 באוקטובר. הנתון מבוסס על מידע מודיעיני שנאסף על ידי השב"כ. מקור ביטחוני: "לא נוכל לנהל משא ומתן על גופות תמורת אלפי מחבלים"
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
הפלסטינים מדווחים על 16 הרוגים הלילה בתקיפת 3 בתים ברפיח בדרום הרצועה. מרבית ההרוגים( 10) בתקיפת בית משפחת אלעאל ברחוב גורג בשכונת א-תנור במזרח רפיח. עוד מדווחים כלי תקשורת פלסטינים מפי צוותי ההגנה האזרחית על חילוץ 50 גופות מקבר אחים שאותר בבית החולים נאצר בחאן יונס.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: בשלושה מרחבים שונים בדרום לבנון: צה״ל תקף יעדי טרור של חיזבאללה במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר יעדי טרור בשטח לבנון. באחת התקיפות זוהה מחבל פועל מתוך מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפא. בסגירת מעגל מהירה, מטוסי קרב תקפו את המבנה והשמידו אותו. בין המטרות הנוספות שהותקפו, עמדת תצפית במרחב אל עדייסא ושני מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל-חיאם.
 

אביה מדמון

צלמת ניו בורן סמאש קייק ילדים סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
אנה ברסקי: על פי גורמים ישראלים בכירים, הדיווח על הכוונה של ממשל ביידן להטיל סנקציות על יחידת נצח יהודה נמצא בבירור. הדרג המדיני בודק את הסוגיה מול הממשל והמסקנות תוסקנה בהתאם.
 

אביה מדמון

צלמת ניו בורן סמאש קייק ילדים סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי

אביה מדמון

צלמת ניו בורן סמאש קייק ילדים סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
וול סטריט ג'ורנל: מפקד פיקוד מרכז של ארה"ב, הגנרל אריק קורילה, הגיע לישראל ב-11 באפריל, בגלל המתקפה האיראנית הממשמשת ובאה על ישראל. קורילה רצה להישאר בישראל במהלך המתקפה האיראנית, אך אוסטין הורה לו לצאת, מחשש שארה"ב עלולה להיראות שותפה לתגובה ישראלית. קורילה המשיך להשתתף בדיונים מירדן
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
רפאל נמצאת בפעילות רציפה לתמיכה במאמץ המלחמתי. היום יום ראשון, ה-21/4 עד שעות הצהריים יתקיים בשטח מכון דוד בקריות ניסוי מתוכנן ומבוקר במהלכו עשוי להשמע רעש. גורמי ההצלה והביטחון מעודכנים על הפעילות, נמצאים איתנו בקשר שוטף ויעדכנו בכל אירוע אמת.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
עמיחי שטיין: אתר חדשות נור ניוז, המזוהה עם משמרות המהפכה, ציטט גורם איראני שאמר כי דיווחים מערביים לגבי הפגיעה מערכת הגנה אווירית באיספהאן הם שקר מוחלט, שנועד לטשטש את הפסיביות של ישראל לאחר "המתקפה האיראנית המוצלחת".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

ערוצים פלסטינים מדווחים על שביתה כללית בטולכרם, שכם, סלפית, מזרח ירושלים ועוד – בעקבות כמות ההרוגים הגדולה במחנה הפליטים נור שמס בטולכרם, כתוצאה מפעילות צה”ל שם בימים האחרונים. [אבו עלי]

 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי:
דובר ההגנה האזרחית בעזה: מאז יצאו כוחות צה"ל מחאן יונס חילצנו 150 גופות. קרוב ל 2000 עזתיים נעדרים מאז יצאו הכוחות הישראלים מהמאזורים השונים ברצועה. איננו יודעים אם הם נעצרו או שהם קבורים מתחת להריסות
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ראשוני: דיווח על כך שתושב בנימין ניסה להוריד דגל אש״ף סמוך לבנימין, ומטען התפוצץ עליו. התושב נפצע ככל הנראה באורח קל.
הלל ביטון רוזן
בהמשך לפיגוע המשיכה הבוקר: מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל יקי דולף, הנחה את כוחות צה"ל באזור, לפני כמה חודשים - שלא להוריד דגלי פלסטין מחשש למלכוד.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
וול סטריט ג'ורנל: לאחר שאיראן איימה להגיב על החיסול בדמשק של בכירי משמרות המהפכה, צבא ארה"ב הפעיל תוכניות מסווגות מאוד לסיוע לישראל במשבר עם איראן. צוות צבאי אמריקאי טס בחשאי לישראל כדי לסייע למבצע יירוט הטילים
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ערוץ אל-מיאדין, המזוהה עם חיזבאללה, דיווח כי היוזמה הצרפתית להסדרה עם חיזבאללה זוכה לתמיכה אמריקאית וכי נשיא צרפת מקרון הודיע לראש ממשלת לבנון על ההתפתחויות

היוזמה הצרפתית להסדרה עם חיזבאללה זוכה לתמיכה אמריקאית, כך דיווח היום (ראשון) ערוץ אל-מיאדין, המזוהה עם חיזבאללה. עוד דווח כי כי נשיא צרפת מקרון הודיע לראש ממשלת לבנון על ההתפתחויות.
עוד דווח כי ביוזמה הצרפתית אירע תיקון יסודי שירד מהדרישה להסיר את ההתנגדות בלבנון מהגבול וכי רה"מ נתניהו ביקש מפריז לפעול להרגעת החזית הלבנונית.
כזכור, בחודש שעבר העבירה צרפת הצעה לביירות, שמטרתה לסיים את הפעולות נגד ישראל ולהסדיר את סוגיית גבול לבנון-ישראל וקורא ללוחמים, כולל יחידת העילית של חיזבאללה, לסגת עשרה קילומטרים מהגבול. ישראל מצידה, תפסיק את התקיפות בשטחה הריבוני של לבנון, ושני הצדדים יסכימו למתווה ברוח הסכם 1701.על פי דיווח באל-ג'אדיד, הביעה לבנון "רצון לחזור באופן מיידי להסכם 1701 (תנאי הפסקת האש לאחר מלחמת לבנון השנייה ב-2006), בתנאי שישראל תחזור אף היא להסכמות". עוד נכתב, כי "ישנה נכונות לקיים פסגה בין נציגי הצבא הישראלי, לבנון ואנשי יוניפי"ל, במפקדת האו"ם בנקורה (סמוך לגבול מול ראש הנקרה)".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה