דגים פילה דג הוליבוט - מה אפשר לעשות איתו?

ציוץ חדש

משתמש פעיל
עימוד ספרים
אי מאד אוהב הליבוט. הוא יותר טעים מסלומון לדעתי, וגם יש בו כמות חלבון גבוהה מכל הדגים ואומגה 3 בכמות נדיבה. הרבה ספורטאים אוכלים אותו.
התבלינים שאני שם יוצא מדהים.
תבלין פילידפיה, גריל דג, פלפל שחור גרוס, מלח, כוסברה יבשה, לימון סחוט, ושמן זית יוצא אחד האלופים (אני משתמש רק בתבליני פרג אז זה יוצא טוב).
 

ציוץ חדש

משתמש פעיל
עימוד ספרים
עוד מתכון

מתבלים את הדג בשמן זית, מורחים דבש, ואח"כ חרדל דיזון גרגירים, מפזרים כוסברה קצוצה, ושמיר קצוץ, מפזרים אבקת שום, מפזרים מלמעלה פירורי לחם פנקו יפני, שמים בתנור על 200 על 10 דקות יוצא טעים. אני אישית עושה בנינג'ה על טיגון באויר חם 10 דקות. מתאים לסעודה שלישית בשבת למשל למי שרוצה לשדרג במקום דג סול או דג מושט מטוגן.
מי שרוצה לראות תמונה איך זה יוצא, אני יעלה לכאן.
בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה