ברכי פוזנר
מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
•
אלישבע היא מטפלת רגשית לילדים ונוער, עדינה מקצועית ובעלת ניסיון רב בטיפול ועבודה עם ילדים.
אחרי מחקר מעמיק מסקנות האסטרטגיה היו:
אלישבע עובדת מתוך תחושת שליחות לעשות טוב לילדים ולעולם ולשחרר אותם מקשיים רגשיים
הערכים המרכזיים שלה הם: אנושיות, קסם ילדות ומקצועיות בלתי מתפשרת.
קבלו את הסקיצות הראשוניות ללוגו:
אחרי התלבטות ארוכה הלקוחה בחרה את...
נכון! השלישי!
האמת הופתעתי כי היה לי ברור שהראשון לוקח בגדול, אבל הלקוחה דווקא התחברה לשלישי לזרימה ולקלילות שבו, ותכלס הוא ילדותי יותר ומשוחרר מאוד והיא מאוד התחברה לערכים שהוא משדר.
מפה לשם שדרגנו קצת את הלוגו, סידרנו אותו מבחינה טיפוגרפית וקומפוזיציה,
קצת דיוני צבע מה והאם ואיך
ו...
קבלו אותו!
פתחתי שפה מגניבה וזורמת על בסיס סגנון האיור של הציפור
(הכל ידני שלי עם עט דיגיטלי באילוס', פשוט כיףףף)
לסיום הדובדבן שבקצפת-
מודעה ייעודית לקבוצות לילדים שאלישבע פתחה, המודעה היתה תהליך ומסע בפני עצמו, רק אזכיר בכמה מילים:
מדובר בקבוצות לפיתוח חוסן ומיומנויות חברתיות ורגשיות בילדים, הכל בנוי על בסיס אי מסוים שבכל מפגש נמצאים בתחנה אחרת בליווי הצגות של הבובות המופיעות במודעה ועוד שפע של אמצעי המחשה ושילוב עם כלים מעולם הטיפול הרגשי.
משהו שווה שווה!!
עברנו פה אסטרטגיה למודעה, כתיבה, פיתוח ויזואל ופינישים.
התמונה ברקע בעזרת בינת פריפיק והדמויות הם על בסיס הבובות המקוריות בעיבוד של בינת ליאונרדו.
תודה שהגעתם עד לפה
אשמח בתגובותיכם!
ואם אתם בעלי עסק מעניין ורוצים גם- צרו קשר!
אני מחפשת עסקים מעניינים למיתוג
אחרי מחקר מעמיק מסקנות האסטרטגיה היו:
אלישבע עובדת מתוך תחושת שליחות לעשות טוב לילדים ולעולם ולשחרר אותם מקשיים רגשיים
הערכים המרכזיים שלה הם: אנושיות, קסם ילדות ומקצועיות בלתי מתפשרת.
קבלו את הסקיצות הראשוניות ללוגו:
אחרי התלבטות ארוכה הלקוחה בחרה את...
נכון! השלישי!
האמת הופתעתי כי היה לי ברור שהראשון לוקח בגדול, אבל הלקוחה דווקא התחברה לשלישי לזרימה ולקלילות שבו, ותכלס הוא ילדותי יותר ומשוחרר מאוד והיא מאוד התחברה לערכים שהוא משדר.
מפה לשם שדרגנו קצת את הלוגו, סידרנו אותו מבחינה טיפוגרפית וקומפוזיציה,
קצת דיוני צבע מה והאם ואיך
ו...
קבלו אותו!
פתחתי שפה מגניבה וזורמת על בסיס סגנון האיור של הציפור
(הכל ידני שלי עם עט דיגיטלי באילוס', פשוט כיףףף)
לסיום הדובדבן שבקצפת-
מודעה ייעודית לקבוצות לילדים שאלישבע פתחה, המודעה היתה תהליך ומסע בפני עצמו, רק אזכיר בכמה מילים:
מדובר בקבוצות לפיתוח חוסן ומיומנויות חברתיות ורגשיות בילדים, הכל בנוי על בסיס אי מסוים שבכל מפגש נמצאים בתחנה אחרת בליווי הצגות של הבובות המופיעות במודעה ועוד שפע של אמצעי המחשה ושילוב עם כלים מעולם הטיפול הרגשי.
משהו שווה שווה!!
עברנו פה אסטרטגיה למודעה, כתיבה, פיתוח ויזואל ופינישים.
התמונה ברקע בעזרת בינת פריפיק והדמויות הם על בסיס הבובות המקוריות בעיבוד של בינת ליאונרדו.
תודה שהגעתם עד לפה
אשמח בתגובותיכם!
ואם אתם בעלי עסק מעניין ורוצים גם- צרו קשר!
אני מחפשת עסקים מעניינים למיתוג