עזרה תהליך ההזמנה נכשל

מה יהיה?

משתמש רשום
בהזמנה באלי אקספרס
מופיע לי הודעה המצורפת
מה זה אומר ?
מה צריכים לעשות ?
אשמח לכל עזרה
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם.png
    ללא שם.png
    KB 61.2 · צפיות: 19

אולטימטיבי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אם יש לכם עוד חשבון [של בן זוג או משהו?] תנסו ממנו...
או מוצר אחר או תשלום אחר...
כדי לראות באיזה שלב הבעיה...
 

אני יודע

משתמש פעיל
החשבון ככל הנראה נחסם
אם יש לכם עוד חשבון (עם פרטים דומים) כנראה אליאקספרס זיהה את זה וחסם את החשבון
(א"א לפתוח שני חשבונות)
 

RBRB

משתמש פעיל
כנראה ששמת את אותו טלפון או כתובת בשני היוזרים ואז אליאקספרס מזהים את היוזר החדש כמתחזה ולא נותנים לעשות ממנו הזמנות. יש להיכנס לפרטי החשבון ולשנות את הטלפון או הכתובת.
 

מה יהיה?

משתמש רשום
כנראה ששמת את אותו טלפון או כתובת בשני היוזרים ואז אליאקספרס מזהים את היוזר החדש כמתחזה ולא נותנים לעשות ממנו הזמנות. יש להיכנס לפרטי החשבון ולשנות את הטלפון או הכתובת.
וברגע שאני משנה את הפרטים החשבון משתחרר ?
או שהחשבון נדפק
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה