הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ג׳ון קירבי, דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן במסר אופטימי על עסקת החטופים: ״לא רוצה להרחיב איפה כל גורם נמצא באשר לאישור סופי. אנחנו מקווים שנוכל לסגור מאוד בקרוב״.
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דובר המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב: "אין עסקה בעת הזאת, לא אכנס לפרטים"

דובר המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון קירבי, נשאל בנוגע לתשובת חמאס על מתווה פריז לעסקה לשחרור חטופים, והשיב כי "מאמצי המשא ומתן נמשכים, אנחנו לא בנקודה סופית". לדבריו, "אנחנו עדיין עובדים על זה ואני מעדיף לא להיכנס לפרטים. אין לנו עסקה בעת הזאת - ואנו מקווים שנצליח להגיע לסגירת מעגל בקרוב". כמו כן, קירבי אמר כי "עסקת החטופים היא נפרדת מהמגעים לנורמליזציה בין ישראל לסעודיה. קיבלנו פידבקים חיוביים משני הצדדים שהם רוצים להתקדם בשיחות". (איתמר אייכנר)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ניו יורק טיימס: 32 מהחטופים בעזה - מתים; צה"ל בוחן מידע שלפחות עוד 20 נהרגו

הניו יורק טיימס פרסם כי במודיעין הישראלי מעריכים שיותר מחמישית מהחטופים שמוחזקים ברצועת עזה אינם בין החיים. לפי מסמך שנבחן על-ידי העיתון, לפחות 32 מתוך 136 החטופים מתים ובני משפחותיהם עודכנו. גורמים צבאיים מסרו כי בנוסף לכך נבחן "מידע מודיעיני לא מאושר" שמצביע על כך שייתכן שלפחות 20 חטופים נוספים נהרגו גם כן. (ynet)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מוטי קסטל:
מוטב מאוחר מאשר אף פעם..
צה"ל התחיל לצוד את מחבלי החמאס שמשתלטים ומלווים את משאיות הסיוע שנכנסים לאויב בעזה... אתמול הותקפה משאית שעליה ישבו מספר מחבלי חמאס, היום חוסלו שישה מחבלי חמאס חמושים בתקיפה על רכבם בזמן שליוו את שיירת המשאיות.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ארגון צו 9: על אף החסימות הרבות, המכשולים, הפעולות שננקטו נגדנו בניגוד לחוק ומספר אדיר של כוחות משטרה שמנעו מאיתנו את חופש התנועה וחופש ההפגנה, עמדנו במשימה. מעבר כרם שלום נחסם לתנועת מאות משאיות החימוש לארגון הטרור הרצחני. שמחים וגאים בעם הזה שהגיע מכל רחבי הארץ ועשה היום שוב היסטוריה. העם שמאוחד כולו בדרישה חד משמעית שאף סיוע לא אמור לעבור עד שאחרון החטופים יחזור.
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
גנץ: איבדנו זמן יקר בהתקדמות לפירוק חמאס בשל גרירת רגליים

השר בני גנץ אמר בהצהרה שנשא כי "איבדנו זמן יקר בהתקדמות לפירוק המשילות של חמאס, בדגש על צפון הרצועה, בשל גרירת רגליים". לדבריו, "עכשיו, באופן דחוף, עלינו לקדם מתווה שבמסגרתו יועבר המזון לעזה דרך גורמים בינלאומיים שאינם קשורים לחמאס, כמו אונר"א (סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים), גם אם זה יצריך עצירה או הפחתת כמויות". גנץ הדגיש כי "כל האפשרויות על השולחן – רק לא חמאס. המטרה שלנו היא 100% שליטה ביטחונית – 0% שליטה אזרחית", וציין כי בכוונתו לעבור לגור בקיבוץ יד מרדכי שבעוטף. (סיון חילאי)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בלינקן ואמיר קטאר נועדו בדוחא ודנו במאמצים לשחרור החטופים

מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן נפגש בדוחא עם אמיר קטאר, תמים בן חמד א-ת'אני, ודן עימו ב"מאמצים המתמשכים להבטיח את שחרור החטופים שבידי חמאס ולאפשר הפסקה הומניטרית ממושכת בסכסוך בעזה". כך מסר הבית הלבן. "בלינקן והאמיר הסכימו להמשיך בתיאום הדוק כדי להגביר את הסיוע ההומניטרי לאזרחים בעזה וכדי לדחוף להגנה על אזרחים בהתאם לחוק ההומניטרי". (ליאור בן ארי ואיתמר אייכנר)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הרמטכ"ל על תחקירים עתידיים: "הכוונה ברורה - לא תישאר אבן שלא נהפוך"

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי השתתף בכנס מבצעי של חיל האוויר, יחד עם מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הדרום אלוף ירון פינקלמן ומפקדים נוספים. הלוי התייחס לסוגיית התחקירים המבצעיים שעתידים להתבצע על מחדל 7 באוקטובר ועל המלחמה: "הכוונה שלנו ברורה - לא תישאר אבן שלא נהפוך. מדוע עדיין לא תחקרנו? אנחנו במלחמה מאוד עצימה, עם קשב על הרבה זירות, ותחקיר דורש זמן ופניות. לכן חיכינו. סיכמנו חמישה ערכים שילוו אותנו בתחקיר: אמת, שקיפות, ענייניות, אחריות ורעות". (יואב זיתון)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שר הפנים ארבל ביקר בדרום, והנחה לקדם את שיקום חוף זיקים

שר הפנים משה ארבל קיים סיור בדרום שבמהלכו ביקר בחוף זיקים, ביישוב נתיב העשרה וקיים ישיבת עבודה במועצה האזורית חוף אשקלון. במהלך הישיבה הנחה השר את צוות המשרד לקדם פיתוח תוואי דרך בחוף זיקים ושיקום החוף. כמו כן הוא אישר סיוע להקמת מחסן חירום נוסף עבור יישובי המועצה. (ynet)
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
משפחות החטופים חוסמות לסירוגין את דרך בגין בתל אביב

משפחות החטופים המפגינות למען החזרת יקיריהן המוחזקים בשבי חמאס, חוסמות לסירוגין את דרך בגין בתל אביב. בשלב זה המשטרה לא מפנה את המפגינים מהמקום. (יעל צ'כנובר)
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
כוחות אוגדה 98 נלחמים במרחב חאן יונס.

במהלך פעילות צוות הקרב של חטיבת גבעתי פתחו מחבלים בירי לעבר הכוח מאחד המבנים הסמוכים. הלוחמים הכווינו לאזור מסוק קרב, טייסי המסוק הבחינו בירי אשר מבוצע מהקומה הראשונה של הבניין. בקשר ישיר של המסוק עם הכוחות בשטח, תקפו את הנקודה ממנה בוצע הירי בבניין וחיסלו את המחבלים בסגירת מעגל מהירה.

כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר טס מעל כוח של צנחנים במרחב חאן יונס. המפעילים זיהו מחבל חמאס שנע לעבר הלוחמים ששהו במרחב והיווה איום על הכוח. מפעילי כלי הטיס התריעו ללוחמים על קרבתו אליהם. המחבל נכנס למבנה עשרות מטרים בודדים מהכוחות, ולאחר שיצא ממנו, נתקף וחוסל על ידי כלי הטיס.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם א-ת'אני הודיע כי חמאס העביר את תשובתו בעניין ההצעה לעסקת חטופים, אחרי ימים של גרירת רגליים מצד ארגון הטרור.

יחד עם זאת, המנהיג הקטארי לא חשף מה הייתה תשובתו של חמאס.

לדבריו, התגובה כללה מספר הערות אך הוסיף כי "באופן כללי הכיוון חיובי אנחנו אופטימיים. העברנו תגובתנו לישראל".
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו:

רס״ן דוד שקורי הי"ד (David Shakuri), בן 30, מרחובות, סגן מפקד גדוד 601, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה