הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שר הביטחון גלנט בהצהרה: צה״ל פועל בעוצמה ובדיוק. הפעולה הקרקעית מתקדמת ומשיגה את יעדיה. כוחותינו פועלים קרקעית ברוב שטח רצועת עזה. 18 גדודי חמאס פורקו ואינם מתפקדים עוד כמסגרות צבאיות לוחמות. כמחצית ממחבלי חמאס נהרגו או נפצעו קשה.
גלנט: הכוחות נעים באומץ לב ובמקצועיות במנהרות שהיו פעם במקום הבטוח ביותר עבור המחבלים וכעת אנו מגבירים בהם את הלחץ על המחבלים ועל ראשי ארגוני הטרור. התמרון הקרקעי הוא מהמורכבים והמסובכים ביותר בהיסטוריה של המלחמות. חיילי צה״ל עושים פעולה שאין למעלה ממנה.
שר הביטחון: נגיע גם למקומות שבהם טרם לחמנו במרכז הרצועה ובדרומה, ובמיוחד אל מרכז הכובד האחרון שנותר בידי חמאס - רפיח. ידע כל מחבל שמסתתר ברפיח כי סופו יהיה כמו בחאן יונס ובעזה. הלחץ הצבאי הוא זה שמקדם את השבת החטופים אל ביתם.
גלנט: הנהגת חמאס ויחיא סינוואר בראשה נמצאת במנוסה, סינוואר עובר ממסתור למסתור, לא מצליח לתקשר עם סביבתו ובימים האחרונים לוחמי צה״ל מצאו חומרים משמעותיים במקומות בהם שהה לאחרונה ובזכותם אנו מעמיקים את אחיזתנו על תכניות החמאס
גלנט: קשיי התיאום בין נציגי חמאס מחוץ לרצועה לבין אלו שבתוך הרצועה מעידים על בהלה ועל מצוקה. סינוואר לא מנהל את המערכה, לא מפקד על הכוחות, הוא עסוק בהישרדותו האישית. הוא הפך מראש החמאס למחבל נמלט, וכוחות צה״ל ממשיכים במרדף אחריו.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
מועצה אזורית גליל עליון עם סקירת האירועים הביטחוניים שהתרחשו היום בגזרת המועצה:

07:40 - ירי רקטות באזור הרכס. זוהו נפילות בברעם ודובב. בברעם נגרם נזק לרכוש ושתי נפגעות חרדה טופלו במקום. אין נפגעים בגוף
15:50 - נשמעו אזעקות ביראון ואביבים. לא זוהו נפילות
17:01 - ירי רקטות ומרגמות באזור יפתח. זוהו נפילות בשטחים פתוחים. לא דווח על נזק או נפגעים בגוף
כיכר השבת
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד לשעבר, רמי איגרא במהדורה המרכזית: "פעם הראשונה בהיסטוריה בה מדינה מנצחת במלחמה אבל ממתינה להכתבת תנאי הכניעה של האויב המובס. עם כל הרצון לשחרר את החטופים - זה לא יקרה מיד".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
המהדורה המרכזית עם אבי מימרן: קובי פינקלר: "אחה"צ הייתה לי שיחה עם מפקד אוגדה 162 וקיבלתי את התמונה המלאה. לוחמי האוגדה פושטים שוב על מקומות שצה"ל כבר פעל בהם וכעת המחבלים צצים בהם שוב. הלוחמים פושטים ומחסלים רבים מהם".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
לגבי הצפון אמר פינקלר: בדקות האחרונות יש תיעוד של טנק עולה באש בגבול, זה תיעוד ישן שהמחבלים מפיצים כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית. גם ההנחיות שהופצו כביכול ע"י חברת החשמל להיערך למצב של נפילת החשמל - לא נכונות".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

סערה בשומרון:​

לוחמים ביימו אירוע בו מתנחלים חוטפים פלסטינאי​

במהלך תרגיל אוגדתי החיילים דימו מצב שבו ישראלים חטפו פלסטיני לתוך רמת גלעד | קצינים וחיילים נטשו את התרגיל בזעם​

תקרית חריגה אירעה הערב (שני) בקרני שומרון שבבנימין לאחר שאלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, הוביל תרגיל שדימה את המתיישבים כאויב, במסגרתו תורגל רצח תינוקת יהודיה בכפר פונדוק שבשומרון בידי ערבים ובתגובה שריפת רכבים בידי יהודים בכפר ואז חטיפת ערבי תוך הקפצת החטיבה היהודית ודובדבן, כך מדווח באתר "הקול היהודי". החיילים שדימו מתיישבים עם ווסטים כמו שמבצעים בתרגילים במקרים בהם נדרש 'בימוי אויב'. בתגובה לכך, קצינים וחיילים נטשו את התרגיל בזעם.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר כי "הדיווח על התרגיל שערך פיקוד מרכז, במסגרתו דימו "חטיפת ערבי ע"י מתנחלים", הוא הזייה וטירוף מוחלט. בזמן ש-136 חטופים ישראלים נמצאים בשבי הנאצים מהחמאס, אלוף הפיקוד מורה לקיים תרגיל שבמרכזו התרת דמם של המתיישבים ויצירת דמוניזציה.
המתיישבים לא חוטפים ערבים. הם לא נחשדים אפילו בתכנון משהו שקרוב לזה. ההיפך הוא הנכון: ערבים מסתובבים בתוך היישובים ביו״ש בלא כל חשש. קיומו של תרגיל כזה הוא שיתוף פעולה מלא בעלילת הדם על "אלימות המתנחלים". אני קורא לשר הביטחון יואב גלנט להתערב מיידית בנושא ולחקור את האירוע. לא נאפשר לעבור על סדר היום על התנהלות חמורה שכזו". דברי בן גביר.
שר המורשת עמיחי אליהו הגיב ותקף: "המתיישבים ברחבי יהודה ושומרון אינם אוייב, לא במציאות ולא בתרגיל. האלוף פוקס. אתה מבולבל".
ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, אמר בתגובה לתרחיש של "חטיפת ערבים בידי יהודים" בתרגיל הצהל"י היום כי "מי שבשעת מלחמה בה המתיישבים מגוייסים עד לקצה בכל החזיתות בונה תרחיש כזה שלא היה מעולם הוא מבולבל ערכית ומבצעית. על הבילבול הזה התרענו במשך שנתיים. לא הקשיבו לנו. אני קורא לצה"ל לקיים תחקיר על התרחיש הפוגעני והלא מבצעי בעליל. הבילבול הזה מכתים את שם ההתיישבות ומדינת ישראל לשווא".
מצה"ל טרם נמסרה תגובה.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
שר החוץ ישראל כ"ץ מתייחס להקמת הוועדה של האו"ם שתבחן את התנהלות אונר"א: מברך את האו"ם על הקמת הוועדה. אנחנו נעביר להם את כל החומרים המוכיחים את המעורבות של אונר"א בטרור והנזק שלהם לעתיד האזור. מקווה שהוועדה תוציא את האמת לאור. יו"ר אונר"א חייב להתפטר.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
העיתונאי אלמוג בוקר חושף כי נכדת אחותו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה מקבלת טיפולים רפואיים בבתי החולים בישראל.
משפחתו של מנהיג חמאס מקבלת טיפול מציל חיים בבית חולים בישראל. בזמן שמנהיג חמאס מחזיק ב-136 חטופים, ואחרי שחגג את הטבח בעוטף, משפחתו של איסמעיל הנייה מקבלת טיפול מציל חיים בבית חולים בישראל. הנכד של אחותו, שנולד בימים האחרונים בישראל מאושפז בפגיה בטיפול נמרץ. (אלמוג בוקר)
 
נערך לאחרונה ב:

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
מנדי ריזל: לפני כמה לילות ניסו 4 מחבלים עם רכב לחדור מעזה לישראל בחסות הערפל בין קיבוץ ניר עם לקיבוץ ארז בצפון הרצועה. הם נתקעו בבוץ בשטח, הלוחמים הבחינו בהם ופתחו באש לעבר החוליה. אחד מהם נהרג, אחר נפצע ושניים נמלטו לשטח הרצועה. כך על פי עדויות של לוחמים בשטח. מדו"צ לא התקבלה תגובה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה