שלב ראשון אושר.
בשלבים הבאים כל האזור.
אם היה לי כסף מיותר הייתי רוכשת שם מספר דירות. לפי הצפי, האזור הולך להיות רוממה מספר 2.
האוכלוסיה ברוממה בגילגולה הראשון היתה אוכלוסיה סוציו אוקונומית נמוכה במיוחד. (על גבול הפשע)
למי שחושש על אופי האוכלוסיה שתצטרף, ברוממה לא נרשמה זליגה של ציבור חילוני לאזור, למרות שמיקומה יכול לקרוץ לאוכלוסיה הכללית.
כל סוג של כתבה או מאמר בכל תחוםובכל נושא באנציקלופדיה הגדולה ביותר מבית הפרסום החרדי - האנציקלופדיה מבית הפרסום החרדי
haredimnet.co.il
התוכנית משנה את ייעודי הקרקע משטחים למגורים, דרכים, חניות ציבוריות ושבילים – לשטחים למגורים ושצ"פים והיא כוללת 4 מבנים בני 12 קומות, 198 יח"ד , מסחר, מבני ציבור וחניות
magdilim.co.il
תודה על הקישור.
באיזה חלק של ארץ חפץ זה הולך לקרות?
ובקשר לנושא האשכול - צר לי מאוד על אלה שגרים בירושלים מימים ימימה (רמז: גם אני) ולא מבינים שהאוכלוסיה גדלה מאוד בשנים האחרונות, ואיתה צרכי התחבורה.
אנשים שנוסעים יום יום למוסדות לימוד, למקומות עבודה, בשעות הכי עמוסות, חייבים כבישים מהירים ונוחים ותח"צ יעילה.
כל שאר הצרכים - נסיעות שבועיות או חודשיות - הם משניים.
ירושלים הופכת אט אט למטרופולין (כמעט) ולא יעזרו ההתנגדויות על התחבורה, אלא אם כבר על המכרזים השונים.
יש בה אוניברסיטאות, מכללות, משרדי ממשלה, פארקי הייטק, מרכזי קניות, ומה לא. וחייבים לשנע את האנשים בהתאם.
בלונדון לדוגמא,
יש תשלום לרכבים פרטיים שנכנסים למרכז העיר (congestion charge),
והמטרה היא לא סתם "לעודד" אנשים להשתמש בתח"צ,
זה לא שמישהו שם במגדל השן החליט שבא לו שכולם ישתמשו בתח"צ כדי שהכביש יהיה פנוי למשחקי כדורגל...
אלא מצב התחבורה מחייב זאת.
ואם אכן עורקי התחבורה הם מרכזיים ויעילים מספיק ומצילחים לשנע את רוב האנשים מבתיהם למקומות העבודה/מקומות לימוד/קניות,
אזי העיר תהיה פחות פקוקה, והמטרה הושגה.
ואגב, בנוגע ליפו ואגריפס,
כמי שזוכרת מה היה לפני כן, אין מה להשוות את הקלות והיעילות.
וסתם אנקודטה - נהגתי לפני כמה שבועות באגריפס והוא היה ריק וזורם, וכך גם כל שאר האזור.