דרוש מידע יש מה לעשות בתפרח?

צ ב י

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יש שם המון מה לעשות
זה לא צפת, שבה כל דבר גלוי אבל יש בהחלט הרבה מאוד דברים מעניינים
פשוט מי שמגיע בלי הכנות אינו מוצא בזה שום טעם
אבל מי שיודע להתכונן לא גומר בכל השבוע להינות
כדאי להתקשר לפני שאתם יוצאים למכרכם משם
 

יהודית ק

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יש שם המון מה לעשות
זה לא צפת, שבה כל דבר גלוי אבל יש בהחלט הרבה מאוד דברים מעניינים
פשוט מי שמגיע בלי הכנות אינו מוצא בזה שום טעם
אבל מי שיודע להתכונן לא גומר בכל השבוע להינות
כדאי להתקשר לפני שאתם יוצאים למכרכם משם
לכן אני שואלת, ואין לי מכרים שם, תוכלו להחכים אותי?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
ביום רגיל יכול להיות שם 40 מעלות חופשי.
לדעתי לקראת השקיעה מתחיל להיות נעים
תהנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מקווה שלא תחזרו באמצע.....
הגזמות
לא חושב שיותר חם מבני ברק
הפוך, בבני ברק הכל סגור וזה קרוב לים והלחות ... ה' ירחם (בבני ברק, כן)
בתפרח שזה מקום פתוח יש משבי רוח ומרחבים
 

ש.א.ז.

משתמש פעיל
אנשים תרגעו, סה"כ מדובר על נסיעה לנופש, המתייעצים לא הולכים לגור שם (אם כי זה מקום מיוחד גם בשביל לגור שם!!!) כמה כבר צריך לעשות קניות בנופש? לחם וכל מוצרי החלב מגיעים טריים, היום זה לא מה שהיה פעם! במכולת יש גם קצת יותר דברים מלחם וחלב! אבל מי שצריך קניות קצת יותר - שיגיע לאופקים, בערך כל 20-30 דק' אוטובוס, מרחק 10 דק' נסיעה (השיירות מצויות, זה כמו קהילה אחת כמעט!) באופקים יש רשת ברכל טוב, ויש עוד חנויות - מה שצריך, אתם לא נוסעים לאנטארטיקה!!!
בתפרח אין את הלחות של המרכז (שלי אישית קשה לסבול...), יש משבי רוח טובים כי זה מקום פתוח, לקראת ערב נהיה ממש נעים, גם בימים החמים!!!
(אפניים לבנות - מטעמי צניעות אסור, וזה מודגש גם בתקנונים של בתי הספר בתפרח ואופקים - כבר מכיתה א'!)
אם תרצו גינות/ פארקים יותר גדולים - יש באופקים את פארק אופקים מקום מלא עצים לאחרונה עשו שם גם מזרקות, יש מרחבי דשא ומתקנים, יש את פארק הידידות שם יש מלא מתקנים בחינם (שבמרכז על מתקנים כאלה גובים המון!!! - מידיעה מקרוב משפחה). יש גם אוטובוסים לבאר שבע שם יש את פארק מרמלדה ופארק הילדים שם יש גם מרחבים, מתקנים ואגם מים עם דגים וברווזים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה