א-ירושלמית
מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
בשעה טובה, יצרתי לי רשימה של מילות קידום מגוונות לאתר. הרשימה מורכבת ממילים בודדות, ששילובם בתוך ביטוי יוצר ביטוי קידום.
השאלה: כשאני משתמשת בהם, איך אני צריכה לעשות את זה? נניח, מילות הקידום שלי הן דפוס, יצירתיות, הפקות, יוקרה, איכות (רשימה בלי קשר למה שאני באמת מקדמת) - אני צריכה להתייחס לכל מילה לחוד? לשלב אותה מראש בתוך ביטויים שאני ממציאה? לבדוק אלו ביטויים גולשים מחפשים ובהתאם לכך לקדם אותה באתר?
ואם אני מקדמת רק מילה אחת, לדוגמה "יצירתיות", מה יהיה עם הנושא שגוגל אוהב, 'ביטוי זנב ארוך'?
בקיצר, קצת הסתבכתי עם ההבנה של העניין הזה...
השאלה: כשאני משתמשת בהם, איך אני צריכה לעשות את זה? נניח, מילות הקידום שלי הן דפוס, יצירתיות, הפקות, יוקרה, איכות (רשימה בלי קשר למה שאני באמת מקדמת) - אני צריכה להתייחס לכל מילה לחוד? לשלב אותה מראש בתוך ביטויים שאני ממציאה? לבדוק אלו ביטויים גולשים מחפשים ובהתאם לכך לקדם אותה באתר?
ואם אני מקדמת רק מילה אחת, לדוגמה "יצירתיות", מה יהיה עם הנושא שגוגל אוהב, 'ביטוי זנב ארוך'?
בקיצר, קצת הסתבכתי עם ההבנה של העניין הזה...