קידום SEO: דיון - מילות קידום

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בשעה טובה, יצרתי לי רשימה של מילות קידום מגוונות לאתר. הרשימה מורכבת ממילים בודדות, ששילובם בתוך ביטוי יוצר ביטוי קידום.
השאלה: כשאני משתמשת בהם, איך אני צריכה לעשות את זה? נניח, מילות הקידום שלי הן דפוס, יצירתיות, הפקות, יוקרה, איכות (רשימה בלי קשר למה שאני באמת מקדמת) - אני צריכה להתייחס לכל מילה לחוד? לשלב אותה מראש בתוך ביטויים שאני ממציאה? לבדוק אלו ביטויים גולשים מחפשים ובהתאם לכך לקדם אותה באתר?
ואם אני מקדמת רק מילה אחת, לדוגמה "יצירתיות", מה יהיה עם הנושא שגוגל אוהב, 'ביטוי זנב ארוך'?
בקיצר, קצת הסתבכתי עם ההבנה של העניין הזה...
 

רוני רביץ

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
לקדם מילים בודדות זה הזוי, תמיד מקדמים ביטויים כמובן לפי נפח חיפוש שיש להם, הבעיה שככל שלמילה יש נפח חיפוש גדול כך קשה יותר לקדם אותה בגלל שהרבה אתרים אחרים ינסו לקדם אתה, צריך תמיד את האיזון שבין כמה שיותר נפח חיפוש לכמה שפחות תחרות על הביטויי
 

shalom-m

משתמש פעיל
פרסום וקופי
D I G I T A L
כדי לקדם ביטויים מסוימים לא מספיק לעשות רשימה, ולהתחיל לשלב את המילים האלה בתוך האתר.
כדי לקדם כמו שצריך, חייבים להקציב לכל ביטוי משמעותי דף נחיתה בנפרד, כלומר דף באתר שיעסוק בביטוי הזה עם זה מאמר על הנושא וכדו'.
וכך פוטרים את הבעיה של "ביטויי זנב ארוך".
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כלומר, את הביטוי אני ממציאה לבד? או מחפשת ביטויים לפי נתונים קודמים?

אני עוברת עכשיו על פוסטים וגלריות בתוך אתר מסויים. לכל פוסט או גלריה מוקדש ביטוי בנפרד, בהתאמה לתוכן כמובן. את הביטוי אני בונה בהתאם למילות המפתח שמתאימים לתוכן האתר, למטרותיו ולחזון שלו.
רק מה, מי ערב לי שאת הביטוי הזה גולשים מחפשים?

או שבקצע בניית הביטוי צריך להיות פחות יצירתיים, ולקדם ביטויים בנאליים?
 

shalom-m

משתמש פעיל
פרסום וקופי
D I G I T A L
קודם עושים מחקר מילות מפתח שכולל בתוכו את הפרמטרים הבאים,
1 איזה ביטויים הקשורים לאתר שלי הגולשים מחפשים באינטרנט
2 נפח החיפושים של הביטויים הללו
3 רמת התחרות של הביטויים הללו
ולאחר מכן מסדרים את הביטויים לדפי נחיתה
לדוג' אני מקדם אתר של אדריכלית ובדקתי וראיתי שלביטוי עיצוב מטבחים יש נפח חיפושים לדוג' של 5000 חיפושים לחודש, אז אני מקדיש באתר של האדריכלית דף מיוחד ובו פוסטים על הנושא של עיצוב מטבחים.
 

רוני רביץ

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
כלומר, את הביטוי אני ממציאה לבד? או מחפשת ביטויים לפי נתונים קודמים?

אני עוברת עכשיו על פוסטים וגלריות בתוך אתר מסויים. לכל פוסט או גלריה מוקדש ביטוי בנפרד, בהתאמה לתוכן כמובן. את הביטוי אני בונה בהתאם למילות המפתח שמתאימים לתוכן האתר, למטרותיו ולחזון שלו.
רק מה, מי ערב לי שאת הביטוי הזה גולשים מחפשים?

או שבקצע בניית הביטוי צריך להיות פחות יצירתיים, ולקדם ביטויים בנאליים?
בדר"כ העבודה הפוכה
כלומר, קודם איזה גולשים אני רוצה שיבואו לאתר (למשל אם אני מוכר עוגות מעוצבות אני רוצה גולשים שמחפשים עוגות כאלה ולא שרוצים להכין לבד),
לכן לבדוק מילים בעמודים באתר זה לא תמיד נכון אלא בעיקר להתמקד באיזה גולשים רוצים להביא,
אח"כ בודקים בכלים למחקר מילות מפתח (כמו אוברסוג'סט וכד')
את כל המילים שקשורות למילת מפתח ואת כמות החיפושים והתחרות,
ולפ"ז מחליטים מה לקדם
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עברתי את שני השלבים.
אני יודעת את מי אני צריכה לראות, בסופו של דבר, באתר.
ערכתי מחקר מילות מפתח (והגעתי אגב כך לתוצאות מעניינות בהחלט)

כרגע אני בשלב קידום גלריות (הם מתוייגים במילת מפתח מסויימת + שם הלקוח. 'קידום פרוג', 'קידום JDN', 'קידום הידברות'), ומעבר להם - יש רשימת מילות קידום נוספות שאמורות להשתלב כחלק מביטויי קידום בפוסטים.


לגבי כלי מחקר מילות מפתח, מה זה?
אוברסוג'סט
אני מכירה את https://app.neilpatel.com החינמי והמסורבל, ואת https://app.kwfinder.com שנותן רק 5 חיפושים ליום (אבל מביא תוצאות קשורות)
 

shalom-m

משתמש פעיל
פרסום וקופי
D I G I T A L
עברתי את שני השלבים.
אני יודעת את מי אני צריכה לראות, בסופו של דבר, באתר.
ערכתי מחקר מילות מפתח (והגעתי אגב כך לתוצאות מעניינות בהחלט)

כרגע אני בשלב קידום גלריות (הם מתוייגים במילת מפתח מסויימת + שם הלקוח. 'קידום פרוג', 'קידום JDN', 'קידום הידברות'), ומעבר להם - יש רשימת מילות קידום נוספות שאמורות להשתלב כחלק מביטויי קידום בפוסטים.


לגבי כלי מחקר מילות מפתח, מה זה?

אני מכירה את https://app.neilpatel.com החינמי והמסורבל, ואת https://app.kwfinder.com שנותן רק 5 חיפושים ליום (אבל מביא תוצאות קשורות)
אובר סג'סט זה זה https://app.neilpatel.com
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
חשבתי שיש בשורה בפיכם :)
תודה, מכל מקום.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לאתר נורמלי לחיפוש ביטויי מפתח בעברית.
אם רוצים את גוגל, צריך לשלם להם על קמפיין. כל עוד הקמפיין פעיל - ניתן לחפש בממשק שלהם, ובקלות.
 

יצחק גולדברג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
לאתר נורמלי לחיפוש ביטויי מפתח בעברית.
אם רוצים את גוגל, צריך לשלם להם על קמפיין. כל עוד הקמפיין פעיל - ניתן לחפש בממשק שלהם, ובקלות.
לא צריך לשלם על הקמפיין, צריך רק להכניס מספר אשראי, אבל לא צריך להפעיל שום קמפיין, וכך לא גובים כלום.
אני כבר כמה שנים משתמש בשירות שלהם, ללא שקל.
 

רוני רביץ

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
על כל דבר בעברית הוא כותב vol 0 אז מה עשינו (אגב כשמורידים את התוסף הוא מזהיר שהוא לא תומך בעברית)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה