עזרה עידוד וסיוע לנשים שקנו בגדים שחור-לבן לפסח למרות שידעו שזה מתכון לצרות, ועכשיו...

מצב
הנושא נעול.

rivkiy

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני גם מאלה שאוהבות לקנות בחנויות היוקרה בסופי עונה (עם היה לי הייתי קונה מראש) יש שם סחורה באמת א'א'.
לדוגמא יש חנות שאני קונה שם מכנסים שעולות קרוב ל200 בתחילת העונה ובין 60 ל80 בסוף עונה. מכנסיים שעוברות 3 ילדים ונראות חדשות!!!!
 

גיטרה

משתמש סופר מקצוען
בחנות "בנים" אמרו לי שלפני שהן מוציאות סחורה לחנות הן מכבסות כל אחד מהפריטים לפי הוראות הכביסה כדי לבדוק שאין פגמים במוצר.
פעם קניתי שם מכנסיים במחיר מצחיק (לכאורה מחיר עלות) רק כי המכנסיים מתכווצות בכביסה, פשוט קניתי מידה יותר מהנדרש, כיבסתי והשתמשתי לבריאות.
נהניתי מהיושר ומהמוכנות שלהם לספוג נזק כזה ע"מ לא לגרום עוגמת נפש ללקוח (ולקלקל לעצמם את השם...)
לא יודעת אם בהכרח קשור לאשכול, אבל סיפור חמוד שסיפרה לי חברה על סיעתא דשמיא מתוקה שהייתה לה:
הייתה להם שמחה קרובה, והיא הייתה חייבת בגד חדש (לעצמה) - ושישמש אותה גם אח"כ. לא היה לה כמעט תקציב באותה תקופה לקנות בגד (במיוחד שהיא שייכת למשפחה חסידית שיודעת ורגילה להתלבש יקררררר).
יצאה לרחובה של עיר בתפילות חמות למצוא איזו מציאה, הסתובבה קצת בין החנויות וראתה שהסכומים הם בכלל לא בכיוון שלה. בלית ברירה נכנסה לחנות קצת יותר שווה, ושם שלפה שמלה יפה מאד מקולב ובררה את המחיר. המוכרת הדהימה אותה עם התשובה - זו שמלה שמכרו בתחילת העונה במחיר של כ 1000 ש"ח, אבל כל הרוכשות חזרו עם תלונה שהשמלה נהרסת כליל בכביסה, ולכן היא נמכרת כעת במחיר של 100 ש"ח בלבד. האישה נהנתה כ"כ - שרכשה מיד 2 יחי'. תלבש ותהנה, וכשתתלכלך השמלה - יהיה לה מיד עוד אחת
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
היום קניתי בזארה עליונית מורכבת משחור לבן וורוד.
שאלתי את המוכרת מה בנוגע לכביסה ואמרה שגם לה יש את העליונית הזו והיא מכבסת על פחות מ30 (כפי שכתוב בהוראות) והכל בסדר.
צריכה לבדוק בעצמי, אבל אם אכן ככה - שאפו להם.
בעז"ה אעדכן.
יש בנקסט בגד שחור/לבן לנשים ואני בטוחה שהוא לא מעביר צבע. פשוט חנויות שמכבדות את עצמן לא יוציאו לשוק בגד שלא עבר 'בקרת איכות' וזה כולל כביסה מקדימה לשווק.
מה שאין כן בחנויות שלא מכבדות את עצמן. ואין כוונתי רק לחנויות של 'גאולה' ורבי עקיבא. היה לי סריג מ'מנגו' ורוד פוקסיה שכל כביסה מוציא צבע, אני צריכה לכבס אותו לבד כל פעם, מלבד זה שגם התכווץ.
ולעניינו: גב' @Ruty Kepler האם חזרת לחנות?
 

bonbon

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הוא קיים,רק שכנראה כמות האכזבות נמוכה..
שם באמת את משלמת מחיר גבוה על איכות מצויינת!!
למי שלא אכפת ביגוד מסוף עונה, משתלם מאוד מאוד לקנות שם בסוף עונה!!
סיפרה לי מישהי על סט שלם מקידסמוד שחור לבן לכל השיירה ז"א בנים ובנות שירד הצבע
לא בהכרח מה שקניתי שם היה כ"כ איכותי...
 

גולדס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
סיפרה לי מישהי על סט שלם מקידסמוד שחור לבן לכל השיירה ז"א בנים ובנות שירד הצבע
לא בהכרח מה שקניתי שם היה כ"כ איכותי...
אבל אני משערת שהם זיכו אותה על הבגדים שנהרסו.

לפחות מהניסיון שלי, קיבלו את הבגד בלי שום בעיה.

וכאן טמון ההבדל - האם יש שירות לאחר הקניה או לא...
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
צריך לזכור שגם החנויות החרדיות כולל היוקרתיות ביותר אינן גדולות מספיק בשביל להקים מערך בקרת איכות מיומן ואפקטיבי לחלוטין.
אם כי זה לא סותר את מחויבותן לתת שירות ולפצות במקרה של תקלה.
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
תקשיבי,
אני לא מגיבה כאן הרבה וחלק מהסיבה היא התגובות שמוצאות כאן מהקשרן מהר מאד.

לא היתה לי סבלנות לפרט את כל תהליך ה'הלוך-ילך' עם הבגד הזה.
בגדול, התשובה היא שהבגד היה יפה בעיני, אהבתי אותו, וכשניגשתי לחנות שאלתי אם זה פגם יחיד בבגד שלי או שעוד התלוננו, כי רציתי אותו בעצם. קיוויתי שאקבל בגד חדש כזה אם הבעיה היא ספציפית בחתיכה שלי.
התשובה הייתה שעוד מישהי אחת התלוננה (השאר לא), אבל אחרי תיקון אצל התופרת העניין סודר והיא מרוצה.
בסיום הסאגה, אני ביקשתי לסיים את העונה עם בגד שקיבלתי במתנה, שהפגם בו היה קל, ולקבל זיכוי חלקי לעונה הבאה. בכך קיבלתי שתי ציפורים במכה אחת.

לגבי המחיר השערורייתי-


אני מסכימה, אבל אני לא מבינה מה מקפיץ אותך.
יש עשירים שיכולים רוצים לשלם את זה? שיבושם להם.
יש אמא שרוצה לתת מתנה והקציבה לעצמה סכום יפה, מסיבה משמעותית השמורה עימה (כמו במקרה הזה)?
בבקשה, שיבושם גם לה.

אף אחד לא נכנס לחנות כמו זו שקנינו בה וחושב שיצא בזול, או במחיר שפוי.
מי שנכנס לשם מוכן לשלם, יותר נכון לשפוך כסף.
ואין אף השפעה חברתית שאני מכירה שתסחוף מישהי שאין לה לשלם סכום הזוי כזה על סרבלון לבן חצי שנה, כך שאפילו למחות 'סחף' ו'לאן הגענו' נראה לי שאין כאן. המחיר כל כך הזוי, שהוא אפשרי בדרך כלל רק לקהל היעד שלו. יש כאן חברת מותג, ומי שזה חשוב לה ואפשרי לה נכנסת במיוחד על מנת לרכוש אותה במחירה המלא.

(זו כנראה התשובה גם לזו ששאלה למה הקונות בדוליבול ודומותיה לא מגיבות כאן. המחאה היא לא על בגדים בסכומים שאפילו מתקרבים למה שהן משלמות...)
הצלחת להוציא גם את דברי מהקשרם :)
לא מקפיץ אותי שאנשים קונים יקר,
מקפיץ אותי שחנות שלוקחת מחירים כאלו לא נותנת באותה מידה שירות 'שערורייתי',
במובן החיובי של המילה.
אבל בשבילך זה כן נראה שירות טוב.. אז אני שמחה בשבילך :)
 

bonbon

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אבל אני משערת שהם זיכו אותה על הבגדים שנהרסו.

לפחות מהניסיון שלי, קיבלו את הבגד בלי שום בעיה.

וכאן טמון ההבדל - האם יש שירות לאחר הקניה או לא...
שוב, בלי הכללות ואני גם לא רוצה לנקוב בשמות של חנויות!
אני נתקלתי במשפטים "מה ? את הראשונה שחוזרת..." ואני בטוחה שאני לא היחידה!
גם בזאר שטראוס זיכה אותי פעם בלי למצמץ .
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
קונה שם הרבה,
לדעתי הם ישלימו את המלאי-
ובאמת שלחתי להם בקשה לעשות סינון לפי מידות-אמור ליעל...
בוא נראה לאן הם יתקדמו
אני גרה בפריפריה-וזה פשוט יעיל .
גם אני גרה בפריפריה.
וגם קונה שם.
אבל זמינות מלאי גבוהה- אין.
 

אסתר ר

משתמש פעיל
אתמול סוף סוף הגעתי לטפל בבגדים שחור לבן

אז השריתי בקערה עם הרבה חומץ בערך שעתיים - ואז למכונת כביסה (יש לי קונסטרוקטה) בתוכנית עדינה 30 מעלות עם דף מפריד.
ויצא מעולה!!! ב"ה!
מדובר בשמלות שחטר לבן מקידי שיק
באותה דרך כיבסתי גם ווסטים של בנים של חב' BLOW WAVE
וב,ה יצא מועלה!!!
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אולי תשלחי להן קישור, יש מצב שזה יזרז את ההחלטה....

שלחתי. וגם ציינתי בעדינות שיש איזה 30,000 צפיות לאשכול.
(חשבתי שיהיה לא הוגן, אם לא איידע אותם שיש דיון בבמה ציבורית פתוחה על העניין).
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
בסיום הסאגה, אני ביקשתי לסיים את העונה עם בגד שקיבלתי במתנה, שהפגם בו היה קל, ולקבל זיכוי חלקי לעונה הבאה. בכך קיבלתי שתי ציפורים במכה אחת.
את המתנה קיבלת מאמא שלך או מהחנות?
כי אם זה אמא שלך, זה ממש לא משנה שהכסף יצא מכיסה ולא מכיסך.
זה אפילו יכול להיות יותר כואב.

החנות מכרה לך בגד פגום ב230 שקל, ונתנה לך זיכוי על חצי מהסכום.
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
שלחתי. וגם ציינתי בעדינות שיש איזה 30,000 צפיות לאשכול.
(חשבתי שיהיה לא הוגן, אם לא איידע אותם שיש דיון בבמה ציבורית פתוחה על העניין).
לא הוגן..
יותר נכון יעזור לך לקבל זיכוי, ולא באמת ישקף את השירות של החנות.

אבל זה רק יוכיח את הכוח הציבורי שלנו בהתאגדות צרכנים.
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
נכון. הטוב ביותר זה לא להגיע בימי מבצעים.
ולא בערבי חגים.
ימי מבצעים זה לא סופ עונה.
סוף עונה זה חודש חודשיים.
מבצעים זה בלאק פריידי ודומיו, שהם יום אחד.
 

MaliYeuda

משתמש פעיל
יש בנקסט בגד שחור/לבן לנשים ואני בטוחה שהוא לא מעביר צבע. פשוט חנויות שמכבדות את עצמן לא יוציאו לשוק בגד שלא עבר 'בקרת איכות' וזה כולל כביסה מקדימה לשווק.
מה שאין כן בחנויות שלא מכבדות את עצמן. ואין כוונתי רק לחנויות של 'גאולה' ורבי עקיבא. היה לי סריג מ'מנגו' ורוד פוקסיה שכל כביסה מוציא צבע, אני צריכה לכבס אותו לבד כל פעם, מלבד זה שגם התכווץ.
ולעניינו: גב' @Ruty Kepler האם חזרת לחנות?
לכי למנגו ותתלונני
היתה לי חולצה מכופתרת שדהה לי הצבע בכל כביסה קצת
באתי בסוף העונה להתלונן וקיבלתי זיכוי של המחיר ששילמתי בתחילת עונה
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
אני קונה בחנויות היוקרתיות בסופי עונה בלבד, כי הביגוד בסגנון הקלאסי מאד מדבר אלי, והרבה פעמים גם עשוי ומחוייט יותר, וישנה גם המחשבה שאם משקיעים אז הקו הקלאסי יכול לשמש לאורך זמן ולעבור מילד לילד. אבל איני יכולה להתלהב מהשירות או מהטיב. לשמחה משפחתית קניתי שני בייביגרוס סריג לתאומים בני חצי שנה - לא גיל שמשתוללים בו. לאחר לבישה אחת בלבד רגלית נפרמה, והיה נזק נוסף בביביגרו השני. פניתי למכירה בה נקנו והמוכרת חיכתה עד נסיעתה לחו"ל כדי להביאם למפעל לתיקון. מה זה עזר לי? הם חזרו אלי אחרי שהתאומים היו בגיל קרוב לשנה.
בגדים של פאטצ'ו, פירמה יוקרתית נוספת, צימחו צ'פים משל היו תלתלי כבשה. אה, על זה אין אחריות... והמיורלים שצולש"ו כאן - חלקם עמידים אבל חלקם בפירוש לא, הם לא חסינים מפני דהייה והתקלפות אפליקציות.
זאת ועוד, בחלק מהחנויות היוקרתיות השירות ש'זכיתי' לקבל היה מביש ממש. היחס הלבבי נשמר לנשים שהיוקרה נדפה מכל מהותן, אני כנראה נראיתי פשוטה מדי ולא שווה השקעה (והתחנפות).
 

einkamoni

משתמש מקצוען
תקשיבי,
אני לא מגיבה כאן הרבה וחלק מהסיבה היא התגובות שמוצאות כאן מהקשרן מהר מאד.

לא היתה לי סבלנות לפרט את כל תהליך ה'הלוך-ילך' עם הבגד הזה.
בגדול, התשובה היא שהבגד היה יפה בעיני, אהבתי אותו, וכשניגשתי לחנות שאלתי אם זה פגם יחיד בבגד שלי או שעוד התלוננו, כי רציתי אותו בעצם. קיוויתי שאקבל בגד חדש כזה אם הבעיה היא ספציפית בחתיכה שלי.

הזוי שזו התודעת שירות בציבור שלנו, ועוד יותר הזוי שעל זה אנחנו מהללים ומשבחים ):
רק לאיזון, קניתי סוודר בסוף עונה באחת מהחנויות המוכרות (רשת לא חרדית), ואחרי 2 לבישות התפר בשרוול התחיל קצת להיפרם.
ניגשתי לחנות והראתי למוכרת (במקרה הייתי באזור עם הסריג עלי... לא תיכננתי בכלל...) ובלי אומר ודברים היא שלפה סריג חדש, זהה ונתנה לי.
המומה, שאלתי אותה אם נתקלו בפניות דומות על הסריג הזה, היא טענה שלא, אבל אמרה שזה כלל לא רלוונטי וחשוב לה שאהיה מרוצה!!!

זה שירות.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה