עזרה עידוד וסיוע לנשים שקנו בגדים שחור-לבן לפסח למרות שידעו שזה מתכון לצרות, ועכשיו...

מצב
הנושא נעול.

פרפר סגול

משתמש מקצוען
לא הוגן..
יותר נכון יעזור לך לקבל זיכוי, ולא באמת ישקף את השירות של החנות.

אבל זה רק יוכיח את הכוח הציבורי שלנו בהתאגדות צרכנים.

נכון,
אבל-שאלה קטנה
אם זו לא היתה רותי קפלר,גם אז היו לאשכול 30000 צפיות?
כונתי,שכציבור-אנחנו לא מספיק יודעים לדרוש את מה שמגיע לנו ובצדק.

אתן כאן דוגמא-
בקיץ שעבר פירסמה חנות לבגדי נשים יוקרתית מודעות על SALE,
החלטתי לסוע,לצורך הבהרה אני גרה בפריפריה מרוחקת למדי... קמתי ונסעתי,יחד עם חברה.
הגענו לאחר 3 שעות נסיעה פלוס...
ירדנו מהאוטובוס וכמה אנושי,הינו צריכות שרותים בדחיפות,חפשנו ובדקנו- אין.
אמרתי לחברתי בואי נלך לחנות ונצא בה לשרותים.
נכנסנו פנימה,ראינו מבחר מרשים ונגשתי למוכרת בבקשה לצאת לשרותים,
אי אפשר! היתה התגובה,אנחנו לא נותנים...
לכי ל... שם יש שרותים
- כבר היתי שם והוא לא פעיל...
אמרתי לה,תביני,הרגע הגעתי ממרחק,במיוחד!
- לא,בלתי אפשרי.
ניסיתי שוב - זה מינימום של אנושיות !

ולבסוף אמרתי לה,תראי,אני לא אקנה כאן,
והתגובה לא אחרה מלבוא:את לא מענישה אותי...
יצאנו מהחנות,לאמר את האמת ,בזעם

אני לא הסכמתי לותר ,התקשרתי לחנות ובקשתי את מנהלת שרות הלקוחות,
תתקשרי עוד שעה ותבקשי את...
התקשרתי,- הרבה פעמים,אך הטל׳ שלי נצרב בזכרונם - הם לא ענו,כשהתקשרתי מטל׳ שונה או חסוי - נעניתי,אך בכל פעם המנהלת לא יכלה לגשת,
לבסוף הודעתי להם שרצוי וכדאי שהיא תחזור אלי...
שוחחנו,לא ויתרתי.
בסופה של השיחה ,היא חשבה על פתרון.
נקוה שיהיה מעשי.
עדכנתי אותה שאני לא מתכונת להניח למצב ההזוי הזה.
כמי שגרה בפריפריה,אני קונה הרבה במרכזי קניות חילוניים ,שם ברור לכולם ששרותים זה חובה בסיסית ללקוחות.

אני חושבת שהציבור שלנו,כציבור הוא כ"כ עדין ומתחשב ולפעמים מרוב טוב לב הוא כבר פראייר...
יש דרישות בסיס שמותר,צריך וחובה לדרוש!
אנחנו יכולים ללמד את נותני השרות איך נכון להתנהג אגב,לאורך כל המהלך דברתי באופן מכובד ונאה,לא פוגעני.
ואם אנחנו לא נדרוש שירות-פשוט לא נקבל אותו.
 
נערך לאחרונה ב:

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לא הוגן..
יותר נכון יעזור לך לקבל זיכוי, ולא באמת ישקף את השירות של החנות.

אבל זה רק יוכיח את הכוח הציבורי שלנו בהתאגדות צרכנים.
לא הבנתן,
אין למוכרת בעיה לתת ללקוחה החזר, (ידוע לי ע"י ספור שהיה לי) אך מרצונה העדיפה לקבל חצי החזר ולהשאר עם הבגד ביד.
זה רצונה.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
ב"ה, עדכון טרי מהרגע:

"כרשת שחתומה על איכות מוצריה אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצרים שלנו, ללא קשר לעובדה שהם עוברים בקרת איכות מחמירה.
מוזר לי שלא קיבלת זיכוי על המוצרים, זה בניגוד למדיניות שלנו, לתת זיכוי/החלפה על כל בגד פגום.
בכל אופן, העניין טופל מול המוכרת, ואת מוזמנת לבוא ולקבל זיכוי או בגד אחר במקום.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש, ומקווים שתקבלי את זה בהבנה.
בתודה
צוות קיוטיז"
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
לא הבנתן,
אין למוכרת בעיה לתת ללקוחה החזר, (ידוע לי ע"י ספור שהיה לי) אך מרצונה העדיפה לקבל חצי החזר ולהשאר עם הבגד ביד.
זה רצונה.
הבגד הלך לכפרות, זה שהוא נשאר אצלה ביד - למה שלא יישאר?
גם תופרת לא יכלה למה שקרה, קרה נזק בלתי הפיך כמו שהיא ציינה.
מה תעשה החנות עם הסרבל ההרוס? תשלח אותו למיחזור תמורת 30 אג'?
בתמורה היתה אמורה לקבל בגד זהה חדש בו במקום,
ואם אזל מהמלאי או שזה בגד בעייתי - לקבל בגד שווה ערך תמורתו
את הכסף חזרה
זיכוי מלא
מחק את המיותר לפי רצון הלקוחה.
רצוי פלוס פיצוי.
ואגב לאותו יחס ראויה חולצה מקידישיק/לידר/מי שלא יהיה,
קל וחומר כשמדובר בחנות כזו.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
ב"ה, עדכון טרי מהרגע:

"כרשת שחתומה על איכות מוצריה אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצרים שלנו, ללא קשר לעובדה שהם עוברים בקרת איכות מחמירה.
מוזר לי שלא קיבלת זיכוי על המוצרים, זה בניגוד למדיניות שלנו, לתת זיכוי/החלפה על כל בגד פגום.
בכל אופן, העניין טופל מול המוכרת, ואת מוזמנת לבוא ולקבל זיכוי או בגד אחר במקום.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש, ומקווים שתקבלי את זה בהבנה.
בתודה
צוות קיוטיז"
בהצלחה בחיפוש אחר בגד אחר...

מענין אותי מה היית מקבלת בלי השרשור בפרוג , ובכמה אחוזים השפענו :)
 

בירה לבנה

משתמש מקצוען
על טענת המוכרות שאין מתלוננים-
קניתי בעונה הקודמת בגד יקר לבת הקטנה
ויצאו צ'פים אחרי כביסה ראשונה והרבה יותר בכביסה שניה...
היה לי עצוב:(:(
ביררתי אצל חברה קרובה שגם קנתה את אותו בגד- ואמרה שהבגד נראה יותר כמו פקעת חוטים סרוגים...
התקשרנו כל אחת בנפרד לחנות - והמוכרת ענתה שאפחת לא התלוננה
וכנראה שלא כיבסנו כמו שצריך:)
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
על טענת המוכרות שאין מתלוננים-
קניתי בעונה הקודמת בגד יקר לבת הקטנה
ויצאו צ'פים אחרי כביסה ראשונה והרבה יותר בכביסה שניה...
היה לי עצוב:(:(
ביררתי אצל חברה קרובה שגם קנתה את אותו בגד- ואמרה שהבגד נראה יותר כמו פקעת חוטים סרוגים...
התקשרנו כל אחת בנפרד לחנות - והמוכרת ענתה שאפחת לא התלוננה
וכנראה שלא כיבסנו כמו שצריך:)
הזוי.

בכלל , הטענה הזו שלא התלוננו היא מוזרה.
א. מתלוננים , אני עכשיו מתלוננת, תמיד יש פעם ראשונה.
ב. גם אם יצאו 300 בגדים מעולים ואחד התפשל , מגיע לי פיצוי בלי קשר.
ג. עם כזה שירות, כנראה שלאנשים נמאס להתלונן והם מוותרים על העונג.

היחס הזה ללקוחות כאל שקרנים פוטנציאלים "אף אחד לא התלונן, את בכוונה מרחת את הבגד בלקה שחורה וכיווצת אותו בכביסה כדי לקבל זיכוי" הוא ממש מכעיס.
 

mwp

משתמש מקצוען
ב"ה, עדכון טרי מהרגע:

"כרשת שחתומה על איכות מוצריה אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצרים שלנו, ללא קשר לעובדה שהם עוברים בקרת איכות מחמירה.
מוזר לי שלא קיבלת זיכוי על המוצרים, זה בניגוד למדיניות שלנו, לתת זיכוי/החלפה על כל בגד פגום.
בכל אופן, העניין טופל מול המוכרת, ואת מוזמנת לבוא ולקבל זיכוי או בגד אחר במקום.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש, ומקווים שתקבלי את זה בהבנה.
בתודה
צוות קיוטיז"
אני הייתי מנסה בגד אחר ואם לא כסף- מה יעזור לי הזיכוי לעונה הקרובה אם אין לי בגד???
 

בירה לבנה

משתמש מקצוען
חברה קרובה שלי - מנהלת חנות בגדי ילדים (ממותגים , יוקרתיים ויקרים)
מספרת שכל לקוחה שמתלוננת על בגד- היא ועוד עובדת לוקחות הביתה את אותו הבגד ומכבסות לפי ההוראות.
אם יש בעיה- הלקוחה מקבלת זיכוי מיידי או מה שתרצה...
ולפעמים גם אם אין בעיה נותנים פיצוי חלקי.
תנו מקום של כבוד גם לאלה...
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
הבגד הלך לכפרות, זה שהוא נשאר אצלה ביד - למה שלא יישאר?
גם תופרת לא יכלה למה שקרה, קרה נזק בלתי הפיך כמו שהיא ציינה.
מה תעשה החנות עם הסרבל ההרוס? תשלח אותו למיחזור תמורת 30 אג'?
בתמורה היתה אמורה לקבל בגד זהה חדש בו במקום,
ואם אזל מהמלאי או שזה בגד בעייתי - לקבל בגד שווה ערך תמורתו
את הכסף חזרה
זיכוי מלא
מחק את המיותר לפי רצון הלקוחה.
רצוי פלוס פיצוי.
ואגב לאותו יחס ראויה חולצה מקידישיק/לידר/מי שלא יהיה,
קל וחומר כשמדובר בחנות כזו.
נראה שיש פה קצת בעיות בהבנת הנקרא.....
גם לי קרה מקרה כזה והעדפתי לקבל מחצית מהסכום חזרה ולהשאיר את הבגד אצלי כי אהבתי אותו מאד והחלטתי שעל אף הפגם אני רוצה להמשיך להלביש אותו. זה לא סותר שהחנות הייתה צריכה לזכות אותי אבל בגלל שהשארתי אותו אצלי קיבלתי רק מחצית מהסכום.
לעומת אחת החנויות בקניון שסרבה לתת לי להמשיך להשתמש בבגד-או שתחזירי ותקבלי זיכוי מלא או שתשארי עם הבגד הפגום אצלך..... מרוב שאהבתי את הבגד נשארתי עם הפגום ללא פיצוי של שקל.
כך שהחנות שכבי קנתה אצלה נתנה בעיני שירות מהמם!!
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נראה שיש פה קצת בעיות בהבנת הנקרא.....
גם לי קרה מקרה כזה והעדפתי לקבל מחצית מהסכום חזרה ולהשאיר את הבגד אצלי כי אהבתי אותו מאד והחלטתי שעל אף הפגם אני רוצה להמשיך להלביש אותו. זה לא סותר שהחנות הייתה צריכה לזכות אותי אבל בגלל שהשארתי אותו אצלי קיבלתי רק מחצית מהסכום.
לעומת אחת החנויות בקניון שסרבה לתת לי להמשיך להשתמש בבגד-או שתחזירי ותקבלי זיכוי מלא או שתשארי עם הבגד הפגום אצלך..... מרוב שאהבתי את הבגד נשארתי עם הפגום ללא פיצוי של שקל.
כך שהחנות שכבי קנתה אצלה נתנה בעיני שירות מהמם!!
זה שבשתי החנויות שסיפרת עליהן לא היה שירות טוב,
לא הופך את השירות שכבי קבלה לשירות מהמם.
נכון, מדינת ישראל, תודעת שירות זה צירוף מילים לא כל כך מוכר,
אבל זה לא הופך את ההתנהלויות הנוכחיות ל'מעולות' או 'מהממות' או כל מילת שבח אחרת.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לגבי הטענה שלא מתלוננים.
לא לכולם יש זמן ופניות לתלונה (לא כולן גרות בר' עקיבא או בגאולה ויש להן בקר חופשי). וגם לא כולם פרפקציוניסטים (אלביש ככה את הבגד למרות שהוא לא מה שהתכנותי להלביש).
יש לקוחות שלא מתלוננים אבל לא יתנו הזדמנות שניה, כמוני למשל.

ראיתי פה פרסומת שממש שבתה את ליבי, הלכתי לחפש את הבגד ברשת שמוכרת אותם, למרות שזה לא רשת שאני רגילה להכנס (כן, מודה, פושטית מדי בשבילי) אמרתי יאלה תני הזדמנות גם לחנות שלא נתת עד היום.
קניתי 2 חולצות ו-2 מכנסיים.
המכנסיים הלבנות יצאו קצת אפרוריות ומחוספספות (משהו קרה לבד) למרות שהתכבסו עם לבן בלבד.
החולצה היתה מדוגמת, הדיגום ממש ממש התבהר (היה בצבעים מטאלים הדפס חזק, ולא ארוג)
מאכזב אותי מאד, אבל לא שווה לי לבזבז זמן על יציאה לחנות עם הסכוי הקיים גם שלא אקבל כלום. איכשהו בערב חג יש לי אנרגיה ואני עושה מאמצי על ליציאה, עבר החג חלפה האנרגיה.

אז לא אקנה שם פעם נוספת זה הדבר היחיד שאני יכולה לעשות כרגע.
אם מישהי מזהה את הבגד המדובר (שזורים רמזים) אני אשמח אם תגיד אם קרה גם לה ומה עשתה עם זה.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
חברה קרובה שלי - מנהלת חנות בגדי ילדים (ממותגים , יוקרתיים ויקרים)
מספרת שכל לקוחה שמתלוננת על בגד- היא ועוד עובדת לוקחות הביתה את אותו הבגד ומכבסות לפי ההוראות.
אז למה לא לעשות את זה בתחילת העונה - לכבס את כל הבגדים ומה שיוצא לא טוב פשוט לא לשווק??? זה כל כך בסיסי , לדעתי.
 

rivkiy

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
צריך לזכור שגם החנויות החרדיות כולל היוקרתיות ביותר אינן גדולות מספיק בשביל להקים מערך בקרת איכות מיומן ואפקטיבי לחלוטין.
אם כי זה לא סותר את מחויבותן לתת שירות ולפצות במקרה של תקלה.
אבל בחנויות היוקרה בד"כ זה לא יצור עצמי כמו בהרבה מהחנויות החרדיות אלא בגדים של חברות שמוכרות לכלל הציבור לאו דווקא היהודי ולכן שם ודאי יש בקרת איכות ומנסיון שלי הדברים מחזיקים מעמד שם הרבה זמן ....
אמא שלי מהקלינטיות הקבועות שם ואני מקבלת ממנה בגדים של אחים שלי שנלבשו 2 עונות ואני מלבישה אותם עוד 2 עונות ועדין אנשים לא מאמינים שזה ירושות. ויותר מזה לפעמים אני מחזירה לה את הבגדים לסיבוב נוסף (הבן שלי בין 2 אחים שלי הקטנים) בקיצור הבנת ת'מסר
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אבל בחנויות היוקרה בד"כ זה לא יצור עצמי כמו בהרבה מהחנויות החרדיות אלא בגדים של חברות שמוכרות לכלל הציבור לאו דווקא היהודי ולכן שם ודאי יש בקרת איכות ומנסיון שלי הדברים מחזיקים מעמד שם הרבה זמן ....
אמא שלי מהקלינטיות הקבועות שם ואני מקבלת ממנה בגדים של אחים שלי שנלבשו 2 עונות ואני מלבישה אותם עוד 2 עונות ועדין אנשים לא מאמינים שזה ירושות. ויותר מזה לפעמים אני מחזירה לה את הבגדים לסיבוב נוסף (הבן שלי בין 2 אחים שלי הקטנים) בקיצור הבנת ת'מסר
ועדיין. קראנו פה על תקלות שלא טופלו כיאות.
מה שלא יקרה בזארה למשל.
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
ב"ה, עדכון טרי מהרגע:

"כרשת שחתומה על איכות מוצריה אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצרים שלנו, ללא קשר לעובדה שהם עוברים בקרת איכות מחמירה.
מוזר לי שלא קיבלת זיכוי על המוצרים, זה בניגוד למדיניות שלנו, לתת זיכוי/החלפה על כל בגד פגום.
בכל אופן, העניין טופל מול המוכרת, ואת מוזמנת לבוא ולקבל זיכוי או בגד אחר במקום.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש, ומקווים שתקבלי את זה בהבנה.
בתודה
צוות קיוטיז"

תודה על העידכון. נהדר!
היה ראוי לפתוח אשכול שמצטט הודעה זו בפתיחה, כקונטרה לאשכול בן קרוב ל40000 צפיות:eek: שנכתב לפני הפניה והתשובה.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
זה שבשתי החנויות שסיפרת עליהן לא היה שירות טוב,
לא הופך את השירות שכבי קבלה לשירות מהמם.
נכון, מדינת ישראל, תודעת שירות זה צירוף מילים לא כל כך מוכר,
אבל זה לא הופך את ההתנהלויות הנוכחיות ל'מעולות' או 'מהממות' או כל מילת שבח אחרת.
למה בשתי החנויות השירות לא היה מעולה? המוכרת מבחינתה אמרה-תחזירי את הבגד תקבלי זיכוי מלא-לא תחזירי תקבלי חצי. בחירה שלי!
וזה לא משנה מה יש לה לעשות עם הבגד הפגום. אם רוצים זיכוי צריך להחזיר. לא פר שגם אשאר עם הבגד ואמשיך להנות איתו וגם היא תזכה אותי מלא. א"א לקפוץ על שתי החתונות....

קצת לא מבינה מה לא ברור לך פה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה