pa1 מול pa3 זה דאצ'יה מול מרצדס.סליחה! טעות גדולה!
מכרנו PA1 ולא 3...
הכלי היה תקול למדי, יען נרטב פעם בגשם בסוכה...
כמו שאמרתי למעלה אני מוכר PA3 ב- 6,000 - ש''ח, כולל מגבר של רולנד וקייס.
pa1 מול pa3 זה דאצ'יה מול מרצדס.סליחה! טעות גדולה!
מכרנו PA1 ולא 3...
הכלי היה תקול למדי, יען נרטב פעם בגשם בסוכה...
ממש לא, מי שלא מעניין אותו באיזה כלי יותר נח לבנות או כל מיני דברים אחרים, אז הקורג לא לוקח בקלות, יש בטיירוס הרבה מעלות,מה שחשוב זה הדעה של אנשי המקצוע, של מוזיקאים ומעבדים, ובעיקר של הקלידנים היותר איכותיים ומוזיקליים.
ויכוח שלא יגמר לעולם...ממש לא, מי שלא מעניין אותו באיזה כלי יותר נח לבנות או כל מיני דברים אחרים, אז הקורג לא לוקח בקלות, יש בטיירוס הרבה מעלות,
יש סרטון?ויכוח שלא יגמר לעולם...
אפי' אתמול דנו על זה אצל יואלי.
לא רק בנית מקצבים, הPA4 יוצא הרבה יותר טוב להגברה, גם מג'ינוס.ממש לא, מי שלא מעניין אותו באיזה כלי יותר נח לבנות או כל מיני דברים אחרים, אז הקורג לא לוקח בקלות, יש בטיירוס הרבה מעלות,
בדיוק בשבת שמעתי מאיש הגברה, שהצלילים של הקורג אחד אחד יותר אמיתיים ויפים אבל בהגברה בתוצר הסופי הטיירוס נשמע הרבה יותר טוב...לא רק בנית מקצבים, הPA4 יוצא הרבה יותר טוב להגברה, גם מג'ינוס.
הסאונד הכללי שלו (של כל האורגן, לא של כל צליל בנפרד) הרבה יותר איכותי, עוצמתי מקיף ומלא.
מנסיון שלי ושל הרבה אנשי מקצוע - זה בדיוק הפוך. (וגם שמעתי ככה מאנשי הגברה שעבדתי איתם)בדיוק בשבת שמעתי מאיש הגברה, שהצלילים של הקורג אחד אחד יותר אמיתיים ויפים אבל בהגברה בתוצר הסופי הטיירוס נשמע הרבה יותר טוב...
נראה לי אצל יואלי הוא אמר הפוך - שהצלילים של ימאה נשמעים יותר טוב ולכן הם מתאימים לאולפן, והקורג מתאים יותר לאירועים כיוון שיש בו יותר אפשרויות שמתאימות לאירוע (מבחינת תכנות)ליבלה ליפסקר אמר לי שבדיוק בגלל זה הוא מכר את הג'ינוס וחזר לPA4.
איך זה הפוך?נראה לי אצל יואלי הוא אמר הפוך - שהצלילים של ימאה נשמעים יותר טוב ולכן הם מתאימים לאולפן, והקורג מתאים יותר לאירועים כיוון שיש בו יותר אפשרויות שמתאימות לאירוע (מבחינת תכנות)
הוא טען שימאה נשמע יותר טוב- ככה זכור לי.והקורג עדיף לאירועים כי הסאונד הכללי היוצא להגברה הרבה יותר טוב
לא יודע מה הם השקיעו ביציאות להגברה, אבל הרמקולים ברולנד באמת לא משהו.לי יש רולנד EA7, ולפני שבועיים שאלתי מחבר ימהה PSR S970 למשך שבוע וחצי. איך שהתחלתי לנגן על הימהה פשוט "נשביתי" ביופיים של הסאונדים שלו, זה פשוט היה מדהים ובלי השוואה לרולנד הנ"ל. אבל אז חיברתי את שניהם לרמקול JBL EON 615, ופתאום כבר לא היה הבדל משמעותי ביניהם, וכמדומני שהרולנד היה נשמע יותר חי ו"בועט". (עמי כהן אמר לי לפני שנתיים שלדעתו הרולנד יוצא להגברה יותר טוב אפי' מהקורג PA3 (מה שהיה לי לפני כן), ולא האמנתי לו עד עכשיו. כנראה שרולנד השקיעו יותר ביציאות של הסאונד מאשר ברמקולים שבמכשיר, ואילו ימהה בדיוק הפוך - לפחות בדגם הנ"ל...)
הייתי צריך להתגבר בשביל להגיב לך.לא משנה מה, העיקר-רק ימהה!!!
הכי נוחה, הכי איכותית, וממילא הכי טובה!!!
אל תתבזבזו!!!!(ותבזבזו...)
אני גם מחבב ימהה אבל באירועים הקורג יותר בועט אין מה לעשות!!!הייתי צריך להתגבר בשביל להגיב לך.
באמת בבית ובאולפן ובפלייבק כן. אבל באירועים אין מה להשוות הקורג יותר בועט וחי וימהה יותר רך ופחות נשמע לייב.לא משנה מה, העיקר-רק ימהה!!!
הכי נוחה, הכי איכותית, וממילא הכי טובה!!!
אל תתבזבזו!!!!(ותבזבזו...)
האם שניהם היו מחוברים למערכת הסטריאו, או שרק הPA4, כי יתכן שהרמקולים של המערכת שלך יותר טובים מאלו של הPA1000.גם לא מזמן השויתי בבית את PA4 (שלי) לPA1000 (של חבר) היותר חדש, עם הרמקולים הנחשבים להכי איכותיים. את הPA4 (שאין לו רמקולים) חיברתי מהיציאות הגברה למערכת הסטריאו הביתית שלי (סוני) - וגם כן היה הבדל עצום באיכות הצליל לטובת PA4, הבדל כל כך גדול שהPA1000 התכווץ מבושה...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמה
א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד: