מישהו בנה לי קובץ אקסל עבור ניהול ועד בית, המכיל כמה כרטיסיות.
1. פירוט הכנסות לפי דייר ותאריך.
2. פירוט הוצאות לפי תאריך ועל מה הייתה ההוצאה.
3. כרטיסייה שנותנת מה סכום היתרה בקופה.
4. כרטיסייה המרכזת את התשלומים לפי דיירים. כל שורה דייר אחר עם עמודה לכל חודש.
השאלה שלי אם ניתן ליצור פקודה של הפקת דוחות מסויימים- כמו הפקת דוחות חצי שנתיים שיכילו את רשימת ההוצאות, סך ההכנסות, והיתרה בקופה. הפקת דוחות לפי דייר שיכילו פירוט תשלומים לפי חודשים ויתרת חובה אם יש. וכו'...
אם קיים, האם זו אפשרות קלה למי שלא בקי בנבכי האקסל או שניתן בלימוד קצר לעשות את זה.
תודה מראש על המענה.
1. פירוט הכנסות לפי דייר ותאריך.
2. פירוט הוצאות לפי תאריך ועל מה הייתה ההוצאה.
3. כרטיסייה שנותנת מה סכום היתרה בקופה.
4. כרטיסייה המרכזת את התשלומים לפי דיירים. כל שורה דייר אחר עם עמודה לכל חודש.
השאלה שלי אם ניתן ליצור פקודה של הפקת דוחות מסויימים- כמו הפקת דוחות חצי שנתיים שיכילו את רשימת ההוצאות, סך ההכנסות, והיתרה בקופה. הפקת דוחות לפי דייר שיכילו פירוט תשלומים לפי חודשים ויתרת חובה אם יש. וכו'...
אם קיים, האם זו אפשרות קלה למי שלא בקי בנבכי האקסל או שניתן בלימוד קצר לעשות את זה.
תודה מראש על המענה.