התייעצות רעיון לעבודה מהבית

מצב
הנושא נעול.

פרידא

משתמש מקצוען
מכירה מישהי שהעבודה שלה זה שהיא מארחת בבית שלה מכירות. היא גרה במקום שאין כ"כ חנויות וקונים בעיקר במכירות מזדמנות שמגיעות לאזור. חלק מהמכירות היא גם מקבלת אחוזים על כל קניה. היא ממש אוהבת. רק צריך לדאוג שהבית יהיה מסודר בערב, והילדים ישנו..
 

אש קודש!

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני סבבה עם מחשבים.
מאוהבת קשות באקסל. (לא מאסטרית, כן? אבל יש ידע ב"ה)
ממש אשמח לעבוד מהבית, אבל עם שעות גמישות!
יש לכם רעיונות?
מקלדנות נמאס לי למה אני כל הזמן בלחץ שמא לא הבנתי נכון את המילים, אז אין לי סבלנות...


אולי שדכנית?
זה לא בא לפי הזמנה.
זה כמו עם האוכל שהיא ניסתה, המון המון השקעה ולא תמיד מצליחים.
כ"כ עד שיש מאגר...
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
אם את טובה באפיה/בישול אולי תעבירי סדנאות אפשרי מכיתה ד' ועד בכלל
תחלקי לנושאים כמו: סדנא לילדות סדנת חלות, דגים/בשר, מאפים חלביים וכד'
אם מכירים אותך את אפילו לא צריכה להשקיע בפרסום פשוט יעבור מפה לאוזן..
העברתי סדנאות בעבר.
אבל כפי מה שאמרתי אני לא בקטע עכשיו לפרסם ולברר.
רוצה עבודה מיידית ופשוטה.
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
@הרי זהב אם את בקטע של אוכל אסטטי
מה לגבי להכין מארזי פינוק?
יש לזה ביקוש ואפשר להכין את זה מהבית ולקחת על זה סכום יפה.
מה שכן-הרבה ירצו שאת תדאגי לשינוע.
בדיוק דמיינתי לי איך זה עובד
נניח יש לי הזמנה לזוג לארוחת בוקר, אני מכינה בצק קטנטן ל4 בייגלים?
עוגת גבינה בגודל 2 פרוסות? 2 קישים אישיים? 2 מנות שייק?
והרי זה לא ייתכן!?
וודאי שארצה להכין טרי יום יום, ולא חושבת שתיתכן יותר מהזמנה שתיים ליום.
 

דפה

משתמש מקצוען
בדיוק דמיינתי לי איך זה עובד
נניח יש לי הזמנה לזוג לארוחת בוקר, אני מכינה בצק קטנטן ל4 בייגלים?
עוגת גבינה בגודל 2 פרוסות? 2 קישים אישיים? 2 מנות שייק?
והרי זה לא ייתכן!?
וודאי שארצה להכין טרי יום יום, ולא חושבת שתיתכן יותר מהזמנה שתיים ליום.
אבל אם את ממילא בבית, מה איכפת לך?
על הדרך את מכינה למשפחה שלך.
אממה, את לא מבינה כמה כאלו אני מכירה, גם בבית שמש. אני מתקשה להאמין שיש צורך בעוד...
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מחפשת רעיונות לעבודה מהבית עם גמישות בשעות לפי מה שבאפשרותי....
יש חיה כזאת?
מציינת שאין לי הכשרה מקצועית.
מדברת אפילו על שעות ספורות בשבוע וכד'
אם למישהי יש רעיון אשמח לשמוע.

רעיונות לעבודה מהבית לאמהות

נשים רבות הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהגיע לתפקידים מאוד בכירים. אבל לא כל אישה רוצה להיות מדענית פורצת דרך, זוכת פרס נובל או מנהלת בכירה.
אם בשבילך האימהות היא העיקר וחשוב לך יותר מהכל להקדיש זמן למשפחה או לילדים, זוהי זכותך המלאה. זה היופי של התקופה שלנו, את יכולה לבחור אם מתאימה לך יותר משרה מלאה או משרת אם. את יכולה להחליט לנהל קריירה לתקופה מסוימת ולאחר שבאים ילדים לעולם, להעדיף עבודה מהבית לאמהות. כאם צעירה יותר או צעירה פחות, קבלי מאיתנו מגוון רעיונות למשרות מתאימות. אלה רעיונות שיכולים להתאים לתקופת הקורונה אך גם לעתיד, הרבה לאחר שנתגבר בארץ ובעולם על הוירוס הבלתי רצוי לכולנו.
חלק מהרעיונות מצריכים גישה לאינטרנט ומחשב, אך יש רעיונות שמתאימים לאמהות שעובדות מהבית, גם ללא עזרים.

יש לך מחשב? מגוון עבודות בלי לצאת מהבית​

אם נניח שיש לך מחשב בבית, סביר להניח שאת משתמש בו לא מעט, מחפשת תכנים שמתאימים לך ו/או לילדיך, קוראת חדשות, צופה בסדרות, מחפשת מתכונים, פעילויות לילדים וכן הלאה. באמצעות המחשב הביתי שלך, נייח או נייד, תוכלי להשתלב באין ספור סוגי משרות ועבודות. לדוגמא:
  • הקלדה – עבודה מהבית לאמהות בהקלדה מתאימה לנשים שיודעות להקליד מהר. התשלום עשוי להיות מוגדר לפי הספק או בתשלום לפי שעה.
  • תמלול – משמעותה של עבודה מסוג זה הינה להקשיב לקובץ קול (כגון MP3) והקלדת כל הנאמר מבלי להשמיט דבר.
  • ניהול חשבונות או חשבות שכר – רואי חשבון ומגוון עסקים גדולים קולטים כיום מנהלות חשבונות או חשבות שכר לעבודה מהבית.
  • שירות לקוחות – ניתן לענות מהבית ללקוחות, בעזרת קו טלפון של המעסיק. את המחשב עצמו או תוכנה ייעודית מספק המעסיק ביחד עם הגדרה של שעות עבודה נדרשות.
  • תרגום מסמכים – עסקים ומשרדי תרגום שולחים אליך מסמכים סרוקים או מוקלדים, בדוא"ל. תפקידך הוא לתרגם את המסמך לעברית או לתרגמו לשפה הזרה הנדרשת.
  • מכירות – אנשי מכירות טלפוניים רבים עובדים כיום מהבית. כאם, את יכולה לעבוד בקביעת פגישות (טלמיטינג) או מכירות (טלמרקטינג) של שלל מוצרים.
  • תמיכה טכנית – אמהות בעלת ידע טכני יכולות לעבוד מהבית בתמיכה טכנית עבור אתרים עסקיים או ספקי תוכנות.
  • עיצוב גרפי – אם סיימת קורס בעיצוב גרפי תוכלי לספק שירותי עיצוב גרפי כשכירה או כעצמאית, תוך שימוש בתוכנות אונליין מוכרות (אינדיזיין, פוטושופ וכדומה).
  • ניהול אתר אינטרנט או בלוג – בעלי אתרים או בלוגים וכן בעלי חנויות מקוונות מחפשים עובדים דינאמיים, בעלי יוזמה וידע בנושאים שונים, לניהול אתר, כתיבת בלוגים או ניהול דפי פייסבוק עסקיים.
  • כתיבה – תוכלי להציע שירותי כתיבה, אם יש לך כישרון ניסוח ויצירתיות. כתיבת מאמרים, הזנת תכנים לאתרים, כתיבת ברכות או שירים בהזמנה.
  • שירותי מזכירות מהבית – עסקים ועצמאים שלא רוצים להעסיק מזכירה במשרה מלאה עשויים להעדיף משרת אם חלקית. ישנן נשים אשר משלבות תעסוקה כמזכירה מהבית, עבור כמה עסקים במקביל.
  • מראיינת טלפונית במחלקת גיוס במשאבי אנוש – בעידן הריחוק החברתי, ארגונים רבים מעבירים את שלב הראיון עם מועמדים לטלפון. אם יש לך נסיון בגיוס, תוכלי לבצע ראיון טלפוני מהבית למועמדים השונים של הארגון ולהעביר את חוו"ד לארגון המגייס.

עבודה מהבית גם ללא מחשב​

הסברנו שמשרות אם מהבית כוללות מגוון רחב של תפקידים שמבצעים מול המחשב ובשילוב של תוכנות נבחרות, עם שיחות ועידה, קו טלפון נפרד וכו'. אבל אם אתם מחפשת עבודה מהבית בבוקר, שלא תפגע בחיי השפחה ותאפשר לך לפרנס וגם לגדל את הילדים בשלווה, הנה מספר רעיונות ללא מחשב, ללא אינטרנט ומייל.
  • בישול לפרטיים או לעסקים – אם את בשלנית בחסד והמטבח מעורר בך השראה, תוכלי לעבוד מהבית בהכנת מאכלים ותבשילים לכל דורש.
  • שמרטפות (בייביסיטינג) – כשאת מגדלת את הילדים שלך, את יכולה בהחלט ובאותה העת גם לשמור על ילדים של אחרים. לבעלות לב רחב, שירותי שמרטפות יאפשרו לך להעניק מעצמך לעוד ילדים ולהתפרנס ביושר.
  • עבודות אריזה – חברות מסוימות מגייסות עובדים ועובדות למטרות אריזה, במודל עבודה ביתי. אם יש לך ידיים זריזות ואת רוצה עבודה ללא מחשב, סוג זה של עיסוק יכול בהחלט להתאים.
  • שיעורים פרטיים – אם היית מורה בעברך, תלמידה מצטיינת או סטודנטית מוכשרת, תוכלי להציע שיעורים פרטיים מהבית. למשוכללות, ניתן להעביר שיעורים אונליין, באמצעות זום או תוכנה דומה אחרת.
  • דוגסיטר, לחובבות בעלי החיים – סוג נוסף של עבודה מהבית לנשים, מתאים לחובבות בעלי חיים. שירותי דוגסיטר לאנשים עסוקים. אוספים את הכלב לטיול של בוקר, צהרים או ערב וכולם מרוצים. סדנאות – אם יש לך ידע ויכולת להעביר מידע לאחרים, את יכולה לייצר סדנא ולהתאים את קהל היעד ליכולת שלך. לדוגמא: סדנת קליעת צמות, סדנת הכנת תכשיטים, סדנת עוגות מעוצבות וכו'.

וכאן עוד 20 הצעות עבודה מהבית - חלקם רלוונטים וחלקם פחות
1. טיפול בילדים
אם זה רק לכמה שעות ביום או ליום מלא, כמעט כל אחד ואחת יכולים לתת שירות של טיפול בילדים מהבית. כמובן שחייבים להיות אחראיים ולסדר את הבית כך שיהיה סביבה מוגנת ונכונה לילדים עליהם תשמור, אולי אפילו התקנת מצלמת רשת שתשדר להורים בשידור חי תתן את הביטחון הנוסף ויתרון מול אחרים שמציעים את אותו שירות להורים - חשוב לוודא שמקבלים את הרישיונות והאישורים הדרושים לפני שמתחילים.

2. נציג שירות לקוחות טלפוני /מייל
אם יש לך כישורי תקשורת מצוינים, אם יש לך ידע בשפות נוספות, אם אתה אוהב לעזור, כל מה שצריך זה קו טלפון וחיבור אינטרנט ותוכל להתחיל לעבוד.

3. הזנת נתונים
הזנת נתונים או ניהול תכנים במערכות שונות או באתרי אינטרנט לחברות ולעסקים היא תפקיד שדורש סבלנות ודיוק ויכולת ריכוז לאורך זמן, אבל לא צריך להראות ניסיון קודם בתחום, ואפשר להתחיל וישר להרוויח שכר שעה יפה ומכובד.

4. מסחר אלקטרוני
בתקופה זו יש כמה סוגים עיקריים ומודלים עסקיים בכל הקשור במסחר אלקטרוני: דרופשיפינג, סיטונאות, ייצור, ללא מותג, ומנויים. הודות לחברות אשר נותנות שירותים של אתרים כמו Shopify, Magento ו- WooCommerce, אפשר להשיק במהירות, בקלות ובזול חנות מסחר אלקטרוני פרטית.

5. הפקת אירועים
אם מדובר בתכנון חתונה, מסיבת יום הולדת או אירוע חברה, אנשים מחפשים אנשים אשר מארגנים אירועים, החל משלב התכנון, הקונספט דרך תיאום עם ספקים ועד לביצוע האירוע בפועל - יש המון אנשים וחברות שמוציאים את כל הפעילות לגוף או אדם חיצוני שיבצע עבורם את כל מה שצריך כדי להרים אירוע מרשים.

6. סרטוני הדרכה
אם אתה באמת טוב במשהו, מומחה, אז הדרכה בוידאו יכולה להיות מקור הכנסה מכובד מאוד. ליצור חשבון יוטיוב ולצלם את עצמך עם המכשיר הסלולרי אשר ברשותך ידרוש מעט זמן ויכול לייצר הרבה כסף.

7. עיצוב גרפי
עסקים /אתרים וחברות רבות זקוקות למעצב גרפי שמלווה את הפעילות שלהם, מישהו שיעצב את הלוגו, את אתר האינטרנט, את המסמכים, את כרטיסי הביקור, את חתימות למייל, את החומרים שיוצאים ללקוחות, את קטלוג המוצרים, את מודעות הפרסום ברשתות החברתיות ועוד ועוד. לקוח אחד יכול להעסיק אותך במשרה מלאה וכמו בכל תחום, ככל שאתה מוכשר יותר ונוח לעבודה, סביר להניח לאורך זמן יותר ויותר לקוחות יגיעו אליך.

8. שיעורים פרטיים /הדרכה
אין הרבה מה להוסיף על שיעורים פרטיים, אתה רק צריך להיות ממש טוב במשהו. לנגן על כלי נגינה, אנגלית, מתמטיקה (או כל מקצוע אחר), להכניס אנשים לכושר, לדעת לכוון אנשים לתזונה נכונה. לא ממש משנה מה הידע והניסיון שלך, מה שהוא לא יהיה, אם אתה מומחה, אנשים ישלמו לך כדי שתשתף את המידע הזה איתם, בין אם באופן אישי ובין אם באינטרנט בסרטונים, במאמרי ידע בשיעורי זום מרחוק.

9. עורך דין פטנטים /קניין רוחני
הגשת בקשה לפטנט או הגנה על קניין רוחני הם שניהם תחומים שבהם יש צורך בייעוץ מומחה. ישנן חברות המספקות את השירותים אך בדרך כלל אלו יהיו בעלות אינטרסים או יקרות מאוד, לפיכך, אם זה התחום המקצועי שלך תוכל להרוויח משכורת יפה בעבודה מהבית.

10. מספרת חיות מחמד
אם אתה אוהב לעבוד עם בעלי חיים, אם אנשים זה לא ההעדפה שלך, ואתה סבלני מספיק כדי לטפח, לנקות ולעצב את הפרווה של חיות מחמד, זה יכול להיות עסק נהדר ורווחי מהבית. ישנן הכשרות שאפשר וכדאי לעבור, ניסיון שניתן לצבור וציוד שיש לרכוש, אבל אחרי כל זה יהיה לך עסק מכובד בעל פוטנציאל לרווח גדול.

11. צלם סטילס /וידאו
צילום מקצועי הוא משהו שתמיד יצטרכו, צילום לאתר אינטרנט, צילום לעובדי חברה, צילום נכסים, צילום סרטוני תדמית, צילום סרטוני הסברה ועוד ועוד, נכון שלכולנו יש מצלמה בטלפון אבל זה לא אותו דבר, עדיין יש צורך באנשי מקצוע מומחים שיודעים לייצר תמונה מקצועית עם ציוד ייעודי.

12. מתכנת /qa
מתכנתים הם פועלי הייצור של התקופה הזו, כתיבת קוד היא מקצוע נדרש ומבוקש שמייצר המון עבודה, התחום הזה כל כך גדול מצד אחד, כל כך נדרש מצד שני ולאנשים מסויימים לא נדרשת השכלה רשמית, רק הוכחת ידע ויכולת. אז אם יש לך את האפשרות - אפשר ללמוד את זה לבד, אפשר להיכנס לקורס ותמיד יהיה לזה ביקוש בשוק, לפחות בעשרות השנים הקרובות.

13. מתווך דירות ונכסים
עם רישיון תיווך נדל"ן תוכל להתחיל להרוויח הרבה מאוד כסף על כל עסקה שתייצר, אחרי ההכשרה ומבחן הרישוי אתה צריך להראות לקונים פוטנציאליים את הנכס, לדעת להציג אותו נכון, לקשר עם המוכרים, לקדם את המשא ומתן עד לסגירת עסקה, ולהנות מעמלת מכירה. בתקופה זו יש דרכים נוספות לתיווך, דרכים שהטכנולוגיה מאפשרת יכולות להיות מאוד קלות ליישום ורווחיות בתחום.

14. השכרה
יש לך חדר שינה חופשי בבית? אם כן, נסה להשכיר אותו לאנשים שמחפשים. התחום הזה בוער ויש דרישה כמעט לכל חלקה טובה, תוכל לייצר מזה הכנסה "על הדרך", כל מה שצריך זה נכונות לטפל בזה ואולי להיות מוכן לקצת חוסר נוחות בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

15. הנדי-מן
אם יש לך יכולת וכישרון לתקן דברים, כמו דלת חורקת, תריס חשמלי, אופניים, מחשבים או שירותים, יש לך יכולת שמאוד נחוצה ותוכל להקים עסק תיקון משלך. זה לא יעלה לך הרבה להגיע ללקוחות ראשונים, הם יהיו המשפחה, החברים והשכנים שלך בשכונה, אח"כ תוכל לגדול ולהתרחב עם אתר אינטרנט ורכישה של פרסום ממומן - אבל זה קל ופשוט ונחוץ מאוד.

16. מנהל מדיה חברתית
יש הרבה ארגונים שמחפשים אנשי מדיה חברתית חיצוניים וזקוקים למישהו שינהל את החשבונות פעם /פעמיים בשבוע, וחלקם אולי אפילו צריכים חשיבה אסטרטגית, פיתוח וניהול תוכנית לטווח ארוך. זה מקצוע ומומחיות לכל דבר ועניין, וניתן לתת את השירות מכל מקום בעולם, צריך רק אינטרנט ומחשב.

17. מתמלל /תמלל
עבודה זו היא בעצם האזנה לקבצי קול כמו הרצאות, סרטוני יוטיוב, הדרכות וכד והקלדה של מה שאתה שומע. כמובן שגם מקצוע זה אינו דורש הכשרה או ציוד יקר ערך ויכול להתבצע כעבודה מהבית, אולי אפילו משרה שניה להשלמת הכנסה.

18. תרגום
אם אתה שולט בשפה אחרת, תרגום של טקסטים יכולה להיות הזדמנות לעבודה מהבית עבורך, המיומנות הזו יכולה לפרנס אותך בצורה מכובדת.

19. מגייס
זה פחות או יותר כמו להיות איש כ"א זוטר בחברה, ההבדל העיקרי הנוסף הוא שאתה מחפש באינטרנט כדי למצוא את העובד הנכון לתפקיד המבוקש. אתה גם אחראי על סינון המועמדים ושליחת המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד המוגדר, בתפקיד זה המגייסים מקבלים תשלום על פי הצלחות, כלומר כאשר מועמד ששלחת אכן התאים והתחיל לעבוד בחברה.

20. פיתוח אתרי אינטרנט
לטובת שירותי הקמת אתרים צריכים ידע ומומחיות שכיום ניתן לצבור בצורה קלה יחסית, אפשר להתמחות בכלים ספציפיים או באתרים ספציפיים, למשל אתרי תדמית או אתרי מסחר או אפילו אתרים לגני ילדים - תוכל לייצר אב-טיפוס אשר ישמש אותך כנקודת פתיחה מול הלקוח וכתיק עבודות ראשוני - משם השמיים הם הגבול.
 

בקבוק מים

משתמש פעיל
איפה זה אצלנו?
צריך להכין משכורות למאות עובדים
אז הן מכינות את האקסלים לפני שמגיע לחשבות שכר
לא יודעת אם צריך עוד עובדות
משלמים ממש יפה , אבל צריך לדעת אקסל ברמת נוסחאות ממש גבוהה
לא נראה לי שיש עבודה מהבית בלי מחשב.....
ולעבוד עם תינוקת על המחשב זה לא הכי יעיל. צריך להפסיק הרבה באמצע
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
מעניין אם בעיר כמו בית שמש לא יהיה ביקוש למבשלת שבאה לבשל עם התינוקת שלה...
ז"א שהשכר הוא גלובלי (נניח, בישול של 2 ארוחות לעשר איש)
ואת מקבלת מפתח ומגיעה.
אולי תכניסי לעניין גם מוניות.
זה יכול להיות משתלם לשתי הצדדים.
 

פרידא

משתמש מקצוען
צריך להכין משכורות למאות עובדים
אז הן מכינות את האקסלים לפני שמגיע לחשבות שכר
לא יודעת אם צריך עוד עובדות
משלמים ממש יפה , אבל צריך לדעת אקסל ברמת נוסחאות ממש גבוהה
לא נראה לי שיש עבודה מהבית בלי מחשב.....
ולעבוד עם תינוקת על המחשב זה לא הכי יעיל. צריך להפסיק הרבה באמצע
יש לי מחשב בבית
אין לי תינוק בבית בבוקר
ואני ממש חזקה על מחשב
האמת, אמרת שאת לא יודעת אם צריך עוד
אם נראה לך שצריך או לאן צריך לפנות כדי לברר. אשמח לשמוע
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
מעניין אם בעיר כמו בית שמש לא יהיה ביקוש למבשלת שבאה לבשל עם התינוקת שלה...
ז"א שהשכר הוא גלובלי (נניח, בישול של 2 ארוחות לעשר איש)
ואת מקבלת מפתח ומגיעה.
אולי תכניסי לעניין גם מוניות.
זה יכול להיות משתלם לשתי הצדדים.
וודאי שיש ביקוש ואף עבדתי בזה בעבר.
עכשיו מחפשת עבודה מהבית.
לא יכולה לשמור על תינוקת שזוחלת בבית זר, ותוך כדי לעשות את מלאכתי נאמנה.
 

net13

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יוצרי ai
יש מוקדי הודעות שאפשר לעבוד בהם מהבית?
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען
אבל אם את ממילא בבית, מה איכפת לך?
על הדרך את מכינה למשפחה שלך.
אממה, את לא מבינה כמה כאלו אני מכירה, גם בבית שמש. אני מתקשה להאמין שיש צורך בעוד...
מאוד לא מעשי להכין כמויות כאלה זעירות(זה לא על הדרך להכין לבית שלי, לא בדיוק מה שמישהו הזמין זה התפריט המתאים אהוב על בני משפחתי)
מדגישה שוב את מה שכתבתי מלא פעמים באשכול,
אין לי אפשרות כרגע לפרסומים, לחכות ללקוח פה ושם, וכד'
מחפשת לעבוד באופן מיידי וללא השקעה בבירורים/פרסומים/לימודים וכד'
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה