הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מקבץ עדכונים נוסף משבת.
ראש המל"ל צחי הנגבי במסע"ת: ההחלטה להכניס דלק נועדה למנוע מגפות - אם יהיה משבר הומניטרי לא נוכל להמשיך בלחימה. מדובר ב-2-3% ממה שהדלק נכנס בעבר לרצועה; גורמי הביטחון אמרו פה אחד שזה לא פוגע ביעדי הלחימה.
על עסקת החטופים אמר: בהתחלה דובר על עסקאות קטנות של 10 או 15 חטופים - ראש הממשלה הבהיר שנסכים להפסקת אש רק תמורת שחרור מאסיבי של חטופים וזו עמדנו גם כעת.
זלנסקי: קצב משלוחי התחמושת הארטילרית לאוקראינה הואט באופן ניכר מאז תחילת המלחמה בין ישראל וחמאס.
4 ישראלים נפצעו, בהם אחד במצב קשה, כתוצאה מירי נ"ט בגבול לבנון סמוך למנרה.
יורש העצר הבחרייני: שחרור של חטופים ישראלים ונשים וילדים פלסטינים שעצורים בישראל יסייע לסיום העימות; לא נוכל להגיע לביטחון ללא ישום פתרון שתי המדינות.
מממצאי תחקיר המשטרה עולה כי 364 בני אדם נטבחו על ידי חמאס במסיבה ברעים.
נתניהו בריאיון ל-NPR: "עושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים". ראש הממשלה חזר על עמדתו לפיה ישראל צריכה לשמור על אחריות ביטחונית בעזה בעתיד הנראה לעין: "לא משוכנע בנוגע להשארת חיילים שם". עוד אמר שחייבת להיות בעזה ממשלה אזרחית אולם לא מפרט בנוגע לזהות ולהרכב שלה.דיווח ב-BBC:
ממשלת טנזניה הודיעה על מותו של קלמנס פליקס מטנגה, אחד משני אזרחיה שנלקחו כבני ערובה על ידי חמאס במהלך ה-7 באוקטובר. בהודעה שפרסם משרד החוץ של טנזניה נאמר כי הרשויות עומדות בקשר עם ממשלת ישראל כדי להבטיח שגופתו תוחזר הביתה, ולדאוג לגורלו של בן הערובה הטנזני השני.
בשעת לילה- נשמעו אזעקות בצפת, עמוקה וביריה.
קבוצת ההאקרים הישראלית RedEvils קיבלה אחריות למתקפת סייבר על רשת האינטרנט באיראן.
כלי טיס של צה"ל מסוג "רוכב שמיים" נפל בעיר שדרות כתוצאה מתקלה טכנית. אין חשש לדליפת מידע והאירוע מתוחקר.
ארדואן אחרי הביקור בברלין: גרמניה מיישמת עם ישראל את אותה מדיניות שיישמה באוקראינה - מקבלת את פעולותיה כהגנה עצמית, אך לא את אלה של ההתנגדות הפלסטינית.
מפקד משמרות המהפכה חוסין סלאמי בהפגנת תמיכה בחמאס, בטהראן: "הציונים בקרב התאבדות, עזה בדרך לניצחון. המבצע הזה הוא התשובה לעוולות של בריטניה, צרפת, אמריקה והמשטר הציוני נגד העם הפלסטיני במאה השנים האחרונות". הפגנות גדולות נוספות נערכות במקביל בערים רבות באיראן.
צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון, ובתוך כך מטוסי קרב של חיל האוויר השמידו מערכת טק"א מתקדמת של הארגון, זאת בתגובה לשיגור שבוצע לעבר כלי טיס ישראלי.
תושב לוד ערבי בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד שנכנס לבית כנסת בעיר וצעק "אללה אכבר". החשוד, שלא אחז בנשק במהלך האירוע, נלקח לחקירה שבסיומה יוחלט לעניין המשך מעצרו לצד בקשה לשליחתו לאבחון על ידי גורמי מקצוע.
ב-CNN טוענים: "בתיעוד שהציג דובר צה"ל מבית החולים שיפא ב-15 בנובמבר, ייתכן שהנשקים שהוצגו למצלמות סודרו מחדש לפני שצוותי החדשות הגיעו למקום".(חדשות 12)
 

קוויק

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: חוסלה החוליה שביצעה את מטח הירי למרכז בליל שבת. פחות משעה לאחר שיגור מטח הרקטות הכבד לעבר שטח ישראל מרצועת עזה אתמול (ו'), לוחמי מילואים מגדס״ר חטיבת ירושלים זיהו את המחבלים שביצעו את הירי מגג של בניין והכווינו כלי טיס של חיל האוויר לחיסולם. :
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הותרו לפרסום שמותיהם של שישה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:

- רס״ר (מיל׳) דוד (דודי) דגמי (David (Dudi) Digmi), בן 43, ראשון לציון, פרמדיק בחטיבה הדרומית, באוגדת עזה, נפל ב-07/11.

- סמ״ר שלמה גורטובניק (Shlomo Gurtovnik), בן 21, ממודיעין-מכבים-רעות, חובש קרבי בגדוד 46, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), נפל בקרב ברצועת עזה.

- סרן עדן פרוביזור (Eden Provisor), בן 21, מאלפי מנשה, מפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401 (׳עוצבת עקבות הברזל׳), נפל בקרב ברצועת עזה.

-סמ״ר עדי מאלכ חרב, (Adi Malik Harb), בן 19, מבית ג׳ן, לוחם בסיירת נח״ל, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב ברצועת עזה.

- סמ״ר שחר פרידמן (Shachar Fridman), בן 21, מירושלים, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב ברצועת עזה.

-רס״ן ג׳מאל עבאס (Jamal Abbas), בן 23, מפקיעין, מפקד פלוגה בגדוד 101, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב ברצועת עזה.
 

קוויק

משתמש מקצוען
עיתון ה"ניו יורק טיימס" דיווח בכתבה העוסקת בפעילות ברצועת עזה ובבית החולים שיפא בעיר עזה בפרט, כי צה"ל טוען כי בידיו ישנן הוכחות להימצאות מנהרות ומתחמים תת-קרקעיים מתחת לבית החולים. בכתבה צוין כי סרטון שהציג גורם ישראלי, שלדבריו צולם על ידי מצלמה שהוכנסה לאחד הפירים שנמצאו בשיפא, מצביע על כך שמדובר במנהרה מעשה ידי אדם, ברוחב שמספיק למעבר אנשים. בדיווח נאמר כי הסרטון נבדק על ידי מערכת "טיימס", וכי הוא מתעד מנהרה ארוכה שבסופה נמצאת דלת משוריינת עם חרך ירי המאפשר לירות החוצה לכיוון המנהרה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
לטענת הפלסטיניים
200 הרוגים בתקיפת בית הספר פאח’ורה בצפון הרצועה (ג’באליא).
50 הרוגים בתקיפת רובע מגורים ליד צומת אלהוג’א בג’באליא.
64 הרוגים בתקיפת בתי מגורים לפנות בוקר בח’אן יונס, דרום הרצועה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לנושא המזרח התיכון ברט מקגרק, אמר היום כי רק בתמורה לשחרור של "כל הנשים, הילדים והתינוקות" החטופים בעזה, ישראל תצא להפוגה בלחימה ותסכים להגדלת הסיוע ההומניטרי לעזה. מדובר באימוץ מלא של עמדת ישראל.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
היועמ"ש לשעבר מנדלבליט: ניתן לגזור עונש מוות על מחבלי הנוח'בה לדבריו לא צריך לחוקק חוק חדש בעניין, וגם בבית משפט רגיל ניתן לגזור עליהם עונש מוות. על פי הפרסום בחדשות 12 מנדלבליט היה השבוע בהתייעצות אצת היועצת המשפטית לממשלה גליה בהרב מיארה, בנושא דיני מלחמה והתמודדות עם תביעות בין לאומיות עתידיות.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דיווחים פלסטינים: תקיפות נרחבות של צה"ל ברחבי רצועת עזה עימותים אלימים במספר חזיתות נמשכים כעת ברצועת עזה: בשכונת בית חנון, מזרח רפיח,מזרחית לחאניוס,מדרום לטל אל-הווא,מזרחית לשכונת אל-זייתון,מזרחית לאל-מגאזי,סביבת ביץ' קאמפ,שכונת אל-נסר, ליד רחוב 10, ליד רחוב אל גאלה,אזור שייח' רדואן.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

גלנט: "תוקפים תשתיות של חיזבאללה, נדאג שתושבי הצפון יחושו ביטחון מלא"

שר הביטחון באיום לנסראללה ואמר: "אם חיזבאללה יעשה טעות, אנחנו נדע מה לעשות - אנחנו מוכנים ביבשה, אנחנו מוכנים באוויר, אנחנו מוכנים בים, המודיעין שלנו פוקח עין על הדברים וביחד אנחנו מסוגלים לעמוד בכל אתגר - היעד שלנו הוא לגרום לכך שתושבי הצפון יחושו בטוחים. התהליך הזה ייקח עוד קצת זמן אבל אנחנו נגיע אליו".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה