הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל...

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שר בקבינט המורחב לאריאל כהנא ב׳ישראל היום׳: ״הכנסת הדלק לעזה מנוגדת להחלטה מפורשת של הקבינט המדיני ביטחוני בהרכבו הרחב, שהצביע פה אחד נגד הכנסת דלק לרצועה״.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

פעילי מחאה גירשו את חבר הכנסת צבי סוכות שהגיע לתמוך בצעדה של חלק ממשפחות החטופים. הוא הותקף באלימות עד לחילוצו על ידי כוח משטרה.

 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
העיתון הפלסטיני אל-קודס טוען ממקורותיו כי "תוך שעות" תוכרז הפסקת אש לשלושה ימים, וכי הסכמת ישראל להכניס משאיות עם סולר באופן יומי לעזה היא אינדיקציה להסכמה לעסקה שכוללת שחרור של 50 נשים וילדים. לדיווח אין אישור מממקור אחר (הרבה עבודה לגורם המדיני היום).
רועי קייס
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עמית סגל: בהמשך לפרסומים על הכנסת סולר לעזה, חברת הקבינט הבטחוני השרה מירי רגב פנתה לראש המל״ל: ״כנס מיידית את הקבינט המורחב. אין לקבינט המלחמה סמכות לאשר זאת״.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוריה אסרף: שרי הקבינט אפילו לא עודכנו בדבר ההחלטה להכניס דלק. זעם עצום על נתניהו וגנץ בתוך הקבינט הרחב, ממש לא רק מכיוון סמוטריץ׳ ובן גביר.
 

002

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
גם השר מיקי זוהר גורש וסולק בקריאות "בושה", מתהלוכת משפחות החטופים.
השר מיקי זוהר כתב:
כל מי שעוסק בפוליטיקה בעת הזאת, פוגע ביכולת שלנו לנצח את האויב וחייב לחדול מכך מיד. יהיה זמן להכל ביום שאחרי הניצחון והחזרת החטופים הביתה. רק ביחד ננצח - זו לא סיסמה, זה החיים של כולנו והעתיד של הילדים שלנו.
חבר הכנסת סוכות שגורש אף הוא מהצעדה כתב בטוויטר בתגובה:
לא ניתן לקומץ קטן של קיצונים לפלג ולסכסך שוב את עם ישראל, אני באתי כדי לתמוך במשפחות שעוברות את הקשה מכל ויקריהן בשבי הנוראי של חמאס, אנחנו מחוייבים בכל הכח לכתוש ולהשמיד את חמאס, להניח את הרגל על הצוואר של סינואר ולהשיב את החטופים.
תליתי את תמונות החטופים על דלת הבית. לזכור ולהזכיר את הפנים והשמות של אלו שלא חזרו הבייתה, לזכור את המחוייבות העמוקה לכתוש ולהשמיד את חמאס בלי לעצור, בלי לגמגם ולהשיב את החטופים.
 
נערך לאחרונה ב:

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סמוטריץ׳ במתקפה חריפה נגד נתניהו! שולח לרה״מ מכתב חריף בו הוא כותב: ״ההחלטה שלך יורקת בפרצופם של חיילי צה״ל, של המשפחות השכולות, החטופים ובני משפחותיהם. אני דורש ממך לעצור את השערורייה הזו באופן מיידי. ככה לא מנצחים מלחמה. ככה לא משמידים את חמאס״.
 

002

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית

פורום העיתונאים הדתיים והחרדים: "מגנים בנחרצות את החלטת ראש המל"ל לכנס מסיבת עיתונאים בכניסת השבת, על אף שלא מדובר בפיקוח נפש. פיקוח הנפש היחיד שקיים כעת, הוא למנוע כניסת דלק לרצועת עזה ולא לכנס מסיבת עיתונאים בכניסת השבת".

משום שההסבר להחלטה להכניס דלק לעזה יינתן בשבת, לא סמוטריץ ולא בן גביר יוכלו להגיב על דברי ראש המל"ל . אלא אם כן, הסוגיה תיחשב לפיקוח נפש.

אביגדור ליברמן תוקף: תפסיקו לתדלק את הנאצים.

"הרחבה ממנה יצאו מחבלים ארורים לטבח של ה-7.10 נמצאת כעת בידי לוחמי גולני". בעומק הרצועה, ברחבת המסדרים של מוצב 'קטיבה', קיימו לוחמי חטיבת גולני טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה
לוחמי גולני ערכו טקס לזכר 72 חללי החטיבה שנפלו בקרבות מתחילת המלחמה - ברחבת המסדרים של מוצב חמאס ברצועת עזה @Doron_Kadosh

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר: "אני לא ישן בלילה בגלל הבן שלי שנמצא בעזה, לא בגלל החברה"; סירקיס מגלה אופטימיות מפתיעה לגבי המהירות שבה הענף יתאושש. (Ynet)

תושבי גבול לבנון לא זוכים לסיוע, ומזמינים את הפוליטיקאים לנופש: "עקב חוסר ביקוש מוחלט ולעיתים כבישים חסומים, נעניק לכם מחיר זול במיוחד. בנוסף נעניק אטמי אוזניים ופיצוי כספי על רעש התותחים והמזל"טים בכל שעות היום. אם תשמעו אזעקה - נארח אתכם בממ"ד המשפחתי (וואלה! חדשות)

השר איתמר בן גביר: אני גאה בשוטר תנועה במחוז ש"י שתוך כדי בדיקת תקינות כלי רכב במחסום המנהרות, התרחש פיגוע רצחני סמוך על ידו, בתוך שניות ספורות הסתער השוטר עם הנשק וחיסל את המחבלים. השוטרים הגיבורים שלנו עושים עבודת קודש סביב השעון למען ביטחוננו. מצדיע להם.

השרה עידית סילמן השתתפה בצעדת משפחות החטופים. לבקשת נציגי משפחות החטופים אישרה סילמן כשרה המומנה על רשות הטבע והגנים את השימוש באתר הגן הלאומי עין חמד לשימוש ולינה של הצועדים.
 
נערך לאחרונה ב:

חיי יצחק

משתמש מקצוען
גורמים בכירים בסיעות הדתיות והחרדיות מעבירים ביקורת חריפה על לשכת נתניהו שהפכה מאז תחילת המלחמה את השבת ליום חול רגיל. אחד הגורמים מציין כי כבר שבועיים לשכת נתניהו מפרסמת פוסטים בשבת, דבר שלא היה בעבר, ולדבריו הפוסטים הם יח"צ נטו ללא קשר לצרכי המלחמה או לפיקוח נפש.
 
נערך לאחרונה ב:

עליכם השלום

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
דובר צה"ל:

*פעילות כוחות צה״ל ברצועת עזה נמשכת; פצצות RPG, פצצות מרגמה ונשקים אותרו בגן ילדים ובבתי ספר ברצועת עזה*

לוחמי צה"ל מחטיבת ביסל"ח איתרו עשרות פצצות מרגמה שהוסתרו על ידי ארגון הטרור חמאס בגן ילדים בצפון רצועת עזה וכוחות מסיירת גולני פשטו על בית הספר היסודי 'אל-כרמל', בו מצאו הכוחות אמצעי לחימה שהסתיר ארגון הטרור חמאס.

בנוסף, לוחמי צוות הקרב הגדודי של גדוד 12 בחטיבה 7, זיהו חוליית מחבלים במרחב העיר עזה. לאחר הזיהוי המחבלים ניסו להימלט מהמרחב, הלוחמים ניהלו אחריהם מרדף רגלי ובמקביל הכווינו על החולייה כלי טיס.
כלי הטיס שהוכוון למקום תקף וחיסל את המחבלים.
 

eylon

משתמש חדש
מנוי פרימיום
דובר צה"ל:

*"הרחבה ממנה יצאו מחבלים ארורים לטבח של ה-7.10 נמצאת כעת בידי לוחמי גולני" - בעומק הרצועה, ברחבת המסדרים של מוצב החמאס קיימו לוחמי חטיבת גולני טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה*

ברחבת המסדרים של מוצב 'קטיבה' בלב העיר עזה, בה אומנו מחבלי ארגון הטרור חמאס ביצעו לוחמי גדוד 13 וגדוד 51 מחטיבת גולני טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה. ברחבת המסדרים של המוצב קיימו מחבלי ארגוני הטרור חמאס וגא"פ מסדרים וטקסים, ומקרבתה יצאו מחבלי חמאס לטבח בבוקר ה-7.10.

לוחמי חטיבת גולני ערכו במקום מסדר קרבי בסימן הנצחה וזיכרון לזכרם של 72 חלליה של חטיבת גולני, חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה.
במקום בו ארגון הטרור חמאס נערך ואימן את כוחותיו, בחרו גדוד 13 וגדוד 51 של גולני למסור מסר חד וברור לפעילי הארגון - על גבי רחבת המסדרים סימנו הגדודים מגן דוד, ובסימן הנצחה וזיכרון ערכו מסדר לזכרם הנופלים ולקראת המשך הלחימה.

לוחמי חטיבת גולני נלחמו במחבלי ארגון הטרור חמאס בבוקר ה-7.10 וספגו אבידות רבות. בימים אלו, נלחמים לוחמי גולני בעומק שטח רצועת עזה בקרבות עצימים, מסכלים ופוגעים בתשתיות הטרור של ארגון הטרור חמאס.

צה״ל וחטיבת גולני מלווים את המשפחות השכולות בתקופה מורכבת זו. עם תום הלחימה יגיעו המפקדים והלוחמים למשפחות וימשיכו ללוותן ולעמוד לצידן.
 

חייימקה

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
נראה כי שבת עברה ללא התפתחויות דרמטיות....

ובכל זאת, סיכום חדשות השבת:

צה״ל תקף סוללות טילי קרקע אוויר בלבנון אחרי ניסיון ליירט כלי טיס של חיל האוויר

הורחבה המתקפה לכיוון זייתון וג׳בלייה

חמאס אישר את דבר חיסולו של יו״ר הפרלמנט העזתי

הקבינט המורחב יתכנס הערב לדון בין היתר בעניין הסולר.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
היום ה-43 למלחמה | צה"ל תקף בלבנון בתגובה על המטח לגליל, חוסלה החוליה שירתה למרכז
הורחבה הפעילות הקרקעית ברצועת עזה, צה"ל תקף המוני מחבלים ופגע בתשתיות טרור • לוחמי דובדבן חשפו אמל"ח וציוד צבאי שהוחבאו בתוך בית ספר בזמן הלחימה בעזה • הפלסטינים הודיעו שהחל פינוי ביה"ח שיפא, אך בצה"ל מבהירים: לא ביקשנו לפנות חולים או צוותים, נענינו לבקשת המנהל לאפשר לאזרחים להתפנות • עדכונים שוטפים

מטחים כבדים לכל הארץ בצפון, בדרום ובמרכז.
 

מאיר החושך

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
זהירות. לוחמה פסיכולוגית.

גדודי אל קאסאם פרסמו אתמול בערב סרטון בו נראית גופתו של החטוף המבוגר ביותר (85):

וכך כתבו:

העצור "אריה זלמן זדמנוביץ'" כרטיס מספר 0010185791 קיבל טיפול נמרץ ולאחר שהחלים הוחזר למקום מעצרו ומת עקב התקפי חרדה כתוצאה מהפצצות חוזרות ונשנות סביב מקום מעצרו, ביודעו כי סבל. ממחלות כרוניות, כולל מחלות לב.
 

חיוש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
ראשוני, דובר צה"ל: נמצאה גופה של חטוף בבית החולים שיפא.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה