הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה...

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
צה"ל, שב"כ ומג"ב פועלים כנגד ארגון הטרור חמאס ברחבי יהודה ושומרון; במבצע בפיקודה של חטיבת כפיר במחנה הפליטים ג'נין ובהכוונת מידע מודיעיני של שב"כ, נעצר מחבל ושלושה נשקי M-16, בכניסה לבית החולים ״איבן סינא״ במחנה לאחר שניסה להסתתר בתוכו
 

השמחה שבשמחה

משתמש מקצוען
תעבירו הלאה לכל מי שנוסע לשבת

הודעה שפורסמה על ידי מועצת טלזסטון !

תושבים נכבדים, הודעה חשובה
ערב שבת קודש פרשת תולדות

מתוכננת בכבישי האזור צעדה של משפחות החטופים.

הצעדה מתוכננת החל משעות הצהרים המוקדמות עד כניסת שבת.
צפויים פקקי ענק

זהירות בגלל ששבת נכנסת מוקדם ‼

עריכה: יש כבר פקקים כבדים
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון: ‏פיגוע שני חמור שיוצא מחברון ב-24 שעות. שתי חוליות ירי. למרות זאת אין תגובה ואין סנקציות על מרחב חברון.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יוסי יהושע: את התמיכה בעסקה הקטנה של 50 משוחררים בלבד מובילים בני גנץ וגדי איזנקוט. כתבתי בזכות הכניסה שלהם לקבינט, אבל חובה לומר כעת שהם מראשי הקונספציה המוטעית מול חמאס. המטכ״ל שהיה שבוי כולו באותה תפיסה נבנה בצלמם. לא למדנו את הלקח, ואנחנו מאפשרים לסינואר להתל בנו במקום לפעול מולו בעוצמה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תמיר סטיינמן:
מחדל כיתות הכוננות בעוטף, חודש וחצי לתוך המלחמה: משרד הביטחון אומנם רכש וחילק מאות נשקים - אך עדיין לא לכולם. עדיין חסר ציוד לחימה רב, ורבים מכיתות הכוננות בעוטף עדיין סובלים ממחסור בשכפ"צים, קסדות ואמצעי קשר, מה שמביא רבש"צים לקושש נדבות ותרומות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אריאל כהנא:

מה ניתן ללמוד ממותה בשבי וחילוץ גופתה של נועה מרציאנו הי״ד?

1. לצה״ל יש לפחות מודיעין מסוים על מצב לפחות חלק מהחטופים, שהרי העדכון על הריגתה נמסר למשפחה לפני שלושה ימים.

2. ספק עד כמה יש בכלל לחמאס מידע מהימן ושליטה על מצב החטופים ועל גורלם.

3. שזוהי החטופה השנייה שנמצאת מתה ליד שיפא, כלומר אישוש נוסף לטענת ישראל שבית החולים משמש כמרכז עצבים של חמאס - טענה שבתקשורת רוצים לקבל לה עוד הוכחות חותכות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בארגון הטרור חיזבאללה מקבלים אחריות רשמית בדקות האחרונות על 3 אירועי ירי שונים לעבר כוחותינו.
לטענתם, האירועים התרחשו לפני שעה.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
סגן ראש השב"כ לשעבר ישראל חסון ברשת ב׳‬⁩: ברור שחמאס ישחקו עם הקלפים שיש בידיהם בצורה הכי צינית והכי אכזרית שניתן. מי שרוצה להבטיח את שובו של החטוף האחרון חייב לנשוך את השפתיים חזק .
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
ח"כ טלי גוטליב בגלי ישראל: "לא בושה להגיד את זה, צפון רצועת עזה צריך להיות שלנו. כבשתם וטבחתם את אזרחיי אני רוצה שטח ענק שישמור וישמש חיץ ביני לבין האויב המטורלל והאכזרי שלי. במקום זה, 'לא ניתן דלק עד שישיבו את החטופים' ביום רביעי 24 אלף ליטרים של דלק הועברו לעזה... אנחנו רואים דרג מדיני שממשיך באותה קונספציה" .
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
ד"ר אפרים בררה, מומחה לאיסלאם, בגלי ישראל: "הידע על האיסלאם הוא קריטי כדי להבין את מה שקרה כאן. מעשי הטבח שהיו פה הן נורמה בתנאים מסוימים באיסלאם בפרט כשיש שטח של האיסלאם כבוש בידי פולש. ההבדל בין החמאס לרשות הפלסטינית הוא לא על המטרה. המטרה של כולם היא להשליט את האיסלאם על העולם. ההבדל הוא רק בשיטה שעבור הרשות הפלסטינית השיטה היא באמצעות הסתרה והסכמים" .
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
טור של עמית סגל על מצב המלחמה:

כשכוחות צה"ל חצו ב-1973 את תעלת סואץ למצרים, הם לא עשו זאת על גבי גשר הגלילים. פסגת הטכנולוגיה הצבאית של אז נתקעה בדרך לתעלה. הצוות שאמור היה להוביל אותה לחם בכלל בסוריה, ותקלות מתקלות שונות עיכבו אותו בדרך. הוא הוקם בסוף, אבל רוב הכוחות עברו עוד קודם לכן על גבי גשר דוברות עתיר אלתורים, ברוח הישראלית המוכרת: חוקה לא מצליחים לכתוב בשבעים וחמש שנה אבל חוק יסוד מעבירים ביומיים. כל הרמזורים קורסים בגשם, אבל יש וייז. לא מצליחים לבנות מטרו, אבל הופכים רעיון ליוניקורן כהרף עין.

החמאס כן הצליח לבנות מטרו. צוות המנהרות של צה"ל, שהוקם כדי להתמודד עם מנהרות פרימיטיביות ברצועת עזה לפני כעשרים שנה, פוקח עין על פעולות התת-קרקע באופן קבוע. ועדיין, כאשר הגיע המודיעין המעודכן, נדהמו במערכת הביטחון משטניות המיזם, ממלכודות המוות, מהפקת הלקחים בחמאס בעקבות צוק איתן. גשרי הגלילים שהם הכינו, כך היה ברור, לא יצליחו להגיע לתעלה.

המערך המסועף הזה, בעומקים שחלקם עמיד להתקפות חיל האוויר, הוא הדימונה של עזה. המשוואה של סינוואר פשוטה: הזמן שתעמיד לרשות ישראל הקהילייה הבינלאומית יהיה קצר מהזמן שייקח לה לפצח את מערך המנהרות. ולכן, תמיד, סינוואר ייצא משם, ימצמץ מהשמש ויכריז על ניצחון.

אלא אם ישנו קונץ פטנט. כבר ב-2015 המצרים הציפו את מנהרות חמאס שחדרו לשטחם במי ים. בחודש האחרון מיטב המוחות המבריקים ביותר במדינת ישראל עמלים על פתרון עוקף מנהרות. כמו בימי הקורונה, גם פה הוצפה המערכת ברעיונות שנעים בטווח שבין המגוחך לגאוני. שר הביטחון יואב גלנט כבר רמז לחלקם. "התחלנו להשתמש ברעיונות חדשים לשימוש במנהרות", שב ואמר.

בעשרים השנה האחרונות ירדה קרנו של התמרון הקרקעי. לתמרן לאן בדיוק, שאלו שוב ושוב בכירי מערכת הביטחון וגם הקבינט, שכן מהלך כזה נועד לשבור את כוח הלחימה של האויב. הכניסה העוצמתית לעזה, שהפתיעה את האויב הייתה תשובה חלקית. אבל ייתכן מאוד שהתמרון הנכון היה כל הזמן תת קרקעי.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
העיתונאית הלבנונית ליאל אל-איח'תיאר זומנה לחקירה לאחר שראיינה את דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי.
 

גונן

משתמש מקצוען
ישי כהן: ‏בקבינט המלחמה יש הסכמה ללכת לעסקת שבויים הכוללת הפסקת אש (ללא יציאה של כוחות צה״ל מהרצועה). המחלוקת בעיקר סביב השאלה האם לשפר את העסקה או לקחת מה שיש ולהציל את מי שאפשר. כל תיקון בהצעה לוקח ימים ארוכים, עד שהפרטים מגיעים לסינוואר שאף מדינה לא מדברת איתו ישירות.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מספר מטרות טרור של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, תשתית טרור, מחסן אמצעי לחימה ומבנה צבאי. בנוסף, צה"ל תקף חוליית מחבלים שזוהתה בשטח לבנון במרחב ערב אל-עראמשה.
כמו כן, זוהו מספר שיגורים לעבר המרחבים מלכיה ומנרה, צה"ל תוקף את מקורות הירי.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
קלמן ליבסקינד במאמר חריף ב׳מעריב׳ נגד קמפיין הכספים הקואליציוניים שמתנהל נגד סמוטריץ׳ - ״לא צריך להיות גאון כלכלי כדי להבין שבקמפיין שמתנהל נגד שר האוצר סמוטריץ׳ בטענה שהוא לא משחרר את הכספים הקואליציוניים לטובת צרכי מלחמה, יש מעט מדי טיעונים כלכליים והרבה מדי פוליטיקה. הקמפיין המניפולטיבי שמתנהל על הראש שלנו, מלובה על ידי יריביו של סמוטריץ׳ ומתווך על ידי עיתונות פוליטית״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יוסי יהושוע ב׳ידיעות׳: לאחר שחשפתי שיחיא סינוואר ניתק את הקשר שלשום, הוא ממשיך להתל בנו ולא מחדש את הקשר עם המתווכים הקטארים. לטענתו הכל בגלל כניסת צה״ל לביה״ח בשיפא. קצין בכיר בפיקוד דרום אומר לנו: ״סינוואר מבין רק את שפת הכוח וזו השפה שצריך להמשיך לדבר איתו״.
בשעות האחרונות לפני שניתק מגע, סינוואר הקשיח כל הזמן עמדות. דובר איתו לשחרר 100 חטופים, זה צנח ל-80 ולאחר מכן ל-50. כיוון שמספר הנשים והילדים מבין החטופים מוערך ב-80, משמעות העסקה של 50 פירושה השארת נשים וילדים בשבי.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה