Ofisense
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
אוטומציה עסקית
יוצרי ai
סיפור הזוי.
הזמנו מטבח בחברה לא יקרה ומאוד מוכרת.
חשוב לציין כי המטבח הותקן בדירה ריקה שמיועדת להשכרה.
המעצבת בנתה את הסקיצה של המטבח לפי רצוני, וכמובן חתמתי על הסקיצה.
(המעצבת כבר הספיקה לעזוב את החברה עד שהתקינו..)
הם התקינו את המטבח, וכעבור שבועיים את השיש.
לאחר כחודש, אני מגיעה לדירה כדי לראות את המטבח (נבצר ממני להגיע קודם לדירה)
(לא הייתי חתומה על שום מסמך שתוך 24 שעות אני צריכה להודיע על טעות)
ואני המומה.
הכיריים והתנור במקום להיות ממוקמים בקצה, ממוקמים לקראת האמצע
ארונות המטבח העליונים קטנים יותר ממה שהזמנתי (90 ס״מ כל ארון במקום 1.2 מ׳)
הצינור למטה דרכו המים זורמים מגיע יותר נמוך מהחור ניקוז, כך שהיינו צריכים למצוא פטנט כדי שהמים יעלו למעלה ויצאו)
בקיצור, לא המטבח שהזמנתי!!!
התקשרתי לחברה והם טוענים שאצלם יש סקיצה אחרת שעל פיה הם ביצעו את ההתקנה.
שאלתי אותם, יש על זה חתימה שלי???
הם מודים שלא.
כלומר הם התקינו לפי סקיצה שאין לי מושג מאיפה הם הביאו אותה ואני לא חתומה על מה שהתקינו!!!!
הנציגה אמרה לי שהיא תדבר עם המנהלת מחלקה ותנסה לעשות עבורי הכל
(כאילו שבאתי עם איזה דרישה מוזרה ולא הגיונית ,מה ביקשתי סה״כ... את המטבח שהזמנתי וחתמתי עליו!!!!!)
התקשרתי אליהם למחרת
והיא בהתנצלות אומרת שאין להם איך לעזור לי והם ממש מצטערים , הם רואים את הסקיצה שלהם והתשלום בוצע על המטבח שהותקן,
(מאיפה אני אמורה לדעת שהסכום ששילמתי הוא עבור ארון בגודל 90 ולא מטר עשרים????)
וזהו-------------------
המקסימום שיש לי לעשות עכשיו זה לנסח מכתב תלונה (לא נראה לי שהם מתכוונים להתייחס לזה..)
אשמח לחכמת ההמונים, בעיקר לאלו עם ניסיון.
אני מעוניינת לקבל את המטבח שהזמנתי בדרך הכי קצרה ונעימה.
מה עושים??????
(חשוב לציין כי הנציגה לא מוכנה להעביר לי את המנהלת שלה וטוענת בכל תוקף שאין מה לעשות)
הזמנו מטבח בחברה לא יקרה ומאוד מוכרת.
חשוב לציין כי המטבח הותקן בדירה ריקה שמיועדת להשכרה.
המעצבת בנתה את הסקיצה של המטבח לפי רצוני, וכמובן חתמתי על הסקיצה.
(המעצבת כבר הספיקה לעזוב את החברה עד שהתקינו..)
הם התקינו את המטבח, וכעבור שבועיים את השיש.
לאחר כחודש, אני מגיעה לדירה כדי לראות את המטבח (נבצר ממני להגיע קודם לדירה)
(לא הייתי חתומה על שום מסמך שתוך 24 שעות אני צריכה להודיע על טעות)
ואני המומה.
הכיריים והתנור במקום להיות ממוקמים בקצה, ממוקמים לקראת האמצע
ארונות המטבח העליונים קטנים יותר ממה שהזמנתי (90 ס״מ כל ארון במקום 1.2 מ׳)
הצינור למטה דרכו המים זורמים מגיע יותר נמוך מהחור ניקוז, כך שהיינו צריכים למצוא פטנט כדי שהמים יעלו למעלה ויצאו)
בקיצור, לא המטבח שהזמנתי!!!
התקשרתי לחברה והם טוענים שאצלם יש סקיצה אחרת שעל פיה הם ביצעו את ההתקנה.
שאלתי אותם, יש על זה חתימה שלי???
הם מודים שלא.
כלומר הם התקינו לפי סקיצה שאין לי מושג מאיפה הם הביאו אותה ואני לא חתומה על מה שהתקינו!!!!
הנציגה אמרה לי שהיא תדבר עם המנהלת מחלקה ותנסה לעשות עבורי הכל
(כאילו שבאתי עם איזה דרישה מוזרה ולא הגיונית ,מה ביקשתי סה״כ... את המטבח שהזמנתי וחתמתי עליו!!!!!)
התקשרתי אליהם למחרת
והיא בהתנצלות אומרת שאין להם איך לעזור לי והם ממש מצטערים , הם רואים את הסקיצה שלהם והתשלום בוצע על המטבח שהותקן,
(מאיפה אני אמורה לדעת שהסכום ששילמתי הוא עבור ארון בגודל 90 ולא מטר עשרים????)
וזהו-------------------
המקסימום שיש לי לעשות עכשיו זה לנסח מכתב תלונה (לא נראה לי שהם מתכוונים להתייחס לזה..)
אשמח לחכמת ההמונים, בעיקר לאלו עם ניסיון.
אני מעוניינת לקבל את המטבח שהזמנתי בדרך הכי קצרה ונעימה.
מה עושים??????
(חשוב לציין כי הנציגה לא מוכנה להעביר לי את המנהלת שלה וטוענת בכל תוקף שאין מה לעשות)