מחלת הפה

וילה בצפת

משתמש פעיל
שלום אחד הילדים שלנו סובל כמה ימים מחום מטורף וככל הנראה זה מחלת הפה, נשמח אם מישהו יודע על רעיונות איך לטפל בזה חוץ מחלב עיזים
 

זמני בעולם

משתמש מקצוען
מחלב עיזים
אם הוא לא מפוסטר אז ממש לא מומלץ. זה יכול לגרום למחלה מסוכנת פי כמה ממחלת הפה.
אני שמתי לילד שלי בפה משחה שנקראת בייבי ג'אם, נקנית ללא מרשם בסופר פארם וזה עזר תוך כמה דקות הוא נרדם. (מדובר על לפני 20 דקות בערך)
 

ניק 8129

משתמש מקצוען
יש בב את משפחת שטיינמץ ברחוב אמרי ברוך 1
משחה טבעית מיוחדת לזה
ויחסית זולה 40 ש''ח
 

זמני בעולם

משתמש מקצוען
המלצה מהרגע, הילד התעורר בצרחות, הוא סובל עכשיו מהפה והגפיים שמתי לו את הבייבי ג'אם וזה כנראה מאד שורף ברגע הראשון, כי האו ממש השתולל, אבל אחרי חצי דקה הוא לקח את המוצץ שלפני זה זרק והתפרע עליו, ומיד נרגע ואוטוטו האו כבר נרדם.
 

sarit m

משתמש פעיל
יש משהו טבעי בבני ברק אם יעזור לכם. לבת שלי היה בשבוע שעבר סבלה נוראאא. שמנו לה את השמן ולמחרת כבר התחילה לאכול. עוד יום ועבר!!
 

וילה בצפת

משתמש פעיל
כל מי שכתב פה על המשחות SOS מומלץ מאוד?
כי שפיצר לא עונים לנו במוקד של צפת
 

מורמולדה

משתמש מקצוען
אני רואה שפצעים בפה חוגג עכשיו איפה אפשר להשיג את המשחה של שפיצר??
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
אם הוא לא מפוסטר אז ממש לא מומלץ. זה יכול לגרום למחלה מסוכנת פי כמה ממחלת הפה.
מספיק שהעזה מחוסנת ומטופלת. לא מדובר על עז מהשטחים ששייכת לערבי.
אנחנו השתמשנו בחלב עיזים של עזה לא מחוסנת אבל מטופלת ונקיה, והבעלים שלה אמרו שהם משתמשים בחלב כל הזמן וברוך ד' הכל בסדר. השתמשנו ועזר מאוד!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה