מכירים את אלו שמגיעים לפאלפלי'ה ומזמינים חצי מנה פלאפל?
אז וואלה לא מבין.
אם אתה רעב – תקנה מנה שלימה. תשב, תאכל כמו בנאדם, תקנח בפחית קולה ותתקדם הלאה.
אם אתה לא רעב, אל תקנה חצי מנה, תקנה דוריטוס.
אבל אם אתה רעב, וקונה חצי מנה – אתה סתם דפוק!
כי גם שילמת כסף, גם בא לך עוד חצי, וגם נשארת רעב...
בעולם המיתוג והשיווק אני פוגש מלא אנשים,
בעלי עסקים ממולחים יותר וממולחים עוד יותר,
יש את הלקוחות כלבבי – אלו שרעבים לצמוח ולגדול ומוכנים לשלם על זה.
יש את אלו שעוד יותר כלבבי – מבינים שזה לא השלב, או שהם לא עד כדי כך רעבים, והם מוכנים שלא להשקיע בזה.
מעולה.
אבל יש את אלו שקונים חצי מנה פלאפל.
הם רוצים לגדול. הם רעבים באמת. הקיבה שלהם מתה לבלוע את העולם!
אבל הם לא מוכנים להשקיע.
הם רוצים לקנות חצי מנה.
IMG-20220204-WA0040.jpg



חצי מיתוג.
חצי קמפיין.
חצי אתר.
חצי גדילה.
ובעולם המיתוג – או שאתה גדל או שאתה לא, אין חצי. אין 'כמעט'.
העולם במצבו הנוכחי, לאחר הקורונה דחק אותנו לשוליים –
או שאתה מוצר בסיסי או שאתה מוצר פרמיום.
מחקרים מראים בשטח: הלקוחות או מתפשרים, או הולכים על כל הקופה, לא באמצע.
אז אם אתה בעל עסק רעב שרוצה לגדול ולטרוף את העולם!
שרוצה להפוך למותג נחשק ועוצמתי שממגנט אליו לקוחות ומגדיל את מחזור ההכנסות –
אל תקנה חצי מנה. זה לא עובד ככה. לך על כל הקופה!
ונסיים במשפט מעורר השראה של איש הדיגיטל האחד והיחיד משה סופר:
"מי שמשקיע השקעה זהירה – יקבל תוצאה זעירה"