ed5bb60d-f861-49a0-8cc0-77e9c3564914.jpg





כן, אני יודע שזו כותרת גרועה ליום כל כך קדוש. אבל תקראו עד הסוף, אולי בסוף תמחלו לי...

לפני כמה עשרות שנים זכה פרסומאי צעיר בפרס יוקרתי בעקבות מריבת רחוב לה הוא גרם... הצעירצ'יק עבד במשרד פרסום נחשב במנהטן והיה בעיצומו של קמפיין לחברת עוגיות מקומית. הקמפיין שהפיק לא הצליח, זאת אומרת, הוא נכשל. כבר כמה ימים שהוא חוכך בדעתו איך להרים חזרה את מדד המכירות שצנחו - עד שנפל לו רעיון.

הוא ניגש לשני שחקנים מתחילים והציע לכל אחד מהם סכום נאה אם יסכים ללכת למאפייה הקרובה ולקנות חבילת עוגיות מהמותג המדובר. כמובן שהם הסכימו, הם ניגשו למאפייה הקרובה וגילו שנשארה חבילה אחת בלבד... (מישהו דאג לקנות את שאר החבילות וד"ל) הסכום שהציע היה כל כך מפתה שהם התאבקו באכזריות נואשת על לא פחות מאשר – חבילת עוגיות!

למקום הגיעה משטרה שלקחה אותם למעצר כמובן, אך הסיפור התגלגל בכל העיתונים היומיים של ניו יורק, ומשם – לאמריקה כולה. סיפור המאבק על חבילת העוגיות הזניק את מכירות המותג כמובן, וכעבור זמן לא רב, הפרסומאי הצעיר שחשף את התעלול – זכה בפרס על עבודתו היצירתית!
--
כולכם מכירים את החבדניקים. חלקם אנשים טובים. חלקם יותר טובים. אלה מגדירים את הרבי בהגדרה כזו, ואלה בהגדרה אחרת... אבל לכולם דבר אחד משותף – כולם מדברים על הרבי!

האדמו"ר ה"בית ישראל" מגור ביקש פעם מחסיד שיצא לעסקים באמריקה שישיג לו שעון מסויים. החסיד חיפש בכל מקום שאליו הגיע, אך לא מצא את השעון... כשחזר לארץ סיפר לאדמו"ר שלא הצליח להשיג אותו. השיב האדמו"ר שלרגע הוא לא חשב שימצא לו את השעון, היה חשוב לו דבר אחד – שגם בעסקים הוא יחשוב על הרבי שלו!
--

אז ג' תמוז היום. כבר 26 שנים שאנו לא זוכים לראות את פניו הקדושות של הרבי!
וכן, זה קשה. וכן אנו מתגעגעים ומצפים בכל רגע לראות את פניו הקדושות ולשמוע מפיו 'תורה חדשה'!
אך דבר אחד ברור. אחרי 26 שנים. אחרי כל כך הרבה חילוקי דעות. אחרי כל כך הרבה העלמות והסתרים וחוסר וודאות. אם אחרי כל כך הרבה זמן הרבי עדיין חי אצלנו בלב (ומיום ליום יותר יותר) אם איננו מפסיקים לחשוב על הרבי, לצפות לרבי , לחכות ולכמוה. אז אין ספק –

שהרבי ניצח!
לחיים!
  • WhatsApp Image 2020-06-25 at 10.31.18.jpeg
    WhatsApp Image 2020-06-25 at 10.31.18.jpeg
    KB 135.8 · צפיות: 262