בחירות.JPG

פרסום בורדו: האסטרטגיה היא להגיע לכל סגנונות האוכלוסיה בכרמיאל.

"אחד הקמפיינים היותר מעניינים שעשינו במערכת בחירות זו, היא של רשימת יחד בכרמיאל". איציק גרין, מנכ"ל משרד הפרסום 'בורדו' ליח"צ ופרסום. בואו להתרשם...
  1. מערכת בית פרוג
    "לאחר ישיבות צוות ארוכות של מיטב המוחות ב'בורדו' יחד עם פעילי ונציגי הרשימה, בנינו אסטרטגיה מנצחת בהתאמה מדויקת לצרכי הקמפיין". מתאר איציק גרין מנכ"ל בורדו.

    אחד מהתחומים בהם מתמחים ב'בורדו' הוא תחום הדיגיטל, אתרים ורשתות חברתיות, אשר באו לידי ביטוי רב בקמפיין זה.

    רשימת 'יחד' בכרמיאל היא רשימה בה התאחדו נציגי מפלגות - דגל התורה, ש''ס וגרעין תורני, דתי לאומי.
    מבדיקת רקע מעמיקה התברר שהקהל הדתי/תורני והחרדי כבר 'נמצא בכיס' ויבחר בוודאות ב'יחד', מסיבה זו הוקצה לו רק קמפיין פרינט פנימי בנושא עידוד להצבעה על מנת להגיע לכמה שיותר אחוזי מצביעים דתיים וכן דרבון לעבודה במערכת הבחירות.

    עוד התברר, כי פוטנציאל ההצבעה ל'יחד' בציבור הכללי גבוה פי שלוש מאחוזי ההצבעה בבחירות הקודמות, מה שבעיקר מנע את ההצבעה ל'יחד' הוא חשש מהתחרדות העיר והדתה כללית.
    לכן הוקצה לציבור הכללי קמפיין דיגיטל גדול ובו חומרי הסברה על מצע המפלגה, סוג האנשים המרכיבים אותה ויתרונותיהם לעומת המתמודדים האחרים.
    וכן קמפיין יעודי של פעילים חילוניים שתומכים במפלגה וחלקם אף נמצאים ברשימה.

    אמנם ב'בורדו' לא מוכנים בתקופה זו לחשוף יותר מדיי מתהליך האסטרטגי של העיצוב (הנימוק: חיסיון בחירות ונאמנות ללקוח.)

    אנו מזמינים אתכם, גולשי 'פרוג' להציע רעיונות המסבירים את האסטרטגיה העיצובית של הקמפיין.

    בואו להתרשם מקמפיין בחירות מעניין אשר נבנה על טהרת האסטרטגיה במשרד הפרסום 'בורדו':

    כובע (1).jpg חולצה (1).jpg חוברת.jpg אוטובוסים.jpg תחנה.jpg בילבורד.jpg עשיה.JPG
    kola, צ'יז, שי613 ו-29 משתמשים נוספים אוהבים את זה.

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. אסתר
    גם התמונות של המועמדים מעבירות יפה את המסר הזה.
    עממיים בגובה העיניים, נראה שצילמו אותם באמצע הבדיחה או משהו.
    מיוחד
    שיצליחו!
  2. סופר
    אנסה להסביר מה שהבנתי.

    הבעיות של הצבור החילוני הפוטנציאלי שהוא קהל היעד, הם חשש מהתחרדות והדתה, אך זה ציבור שחש כן זיקה ואהדה לדת, פונים אליו על משהו קליל שמדבר אליו "נשמה" משהו טוב משהו רוחני יותר, אך מופשט ולא מחייב. זה יצור חיבור ולא ריחוק. בפרט שמצורפת לזה המילה "עשיה" שמדברת אל כל בוחר באשר הוא, והחיבור עם המילה "נשמה" משלים את הפאזל הנצרך.

    גם המשפט: למען כרמיאל יהודית – הוא משפט שמדבר לכל אחד שזהותו היהודית משמעותית בעבורו, שזה בעצם קהל היעד, ומבהיר לו שהמטרה בכלל לא הדתה והחרדה, אלא כרמיאל יהודית! (ולא ערבית או משהו כזה.) וזה יוצר את החיבור ומביא למטרה: הצבעה בעבור הרשימה.
    בנוסף, הפרסום על כובע מצחיה וחולצת טריקו, יוצר בכלל אשליה של מפלגה נחמדה וקלילה בכיוון של קיטנה של החברה להגנת הטבע, ומוריד כבר כל חשש מחרדים חמורי סבר ולבושי שחורים, המפגינים בצמתים ומקשים על החיים...
    אכן, אסטרטגיה מנצחת ויפה מאד.
  3. דאבל אימפקט
    עבודה יפה,
    מעבירה את האמירה האסטרטגית בול פגיעה,
    כמו שאתם יודעים לעשות!
      גרפיקאית עם מעוף אוהב/ת את זה.
  4. יעל אייזיקוביץ
    כבוד ותענוג לעבוד עם "בורדו"!
      נומי אוהב/ת את זה.
    1. נומי
      קרדיט ליעל על הצילומים האלופים לקמפיין!
  5. מנדי פרומר
    עבודה יפה ומקצועית
    וגאווה גדולה שבמשרד כזה יושב קופירייטר תותח שהוא פרוגיסט - @nati480
    שאפו!
    1. מערכת בית פרוג
      איך, איך הם לא גילו לנו בראיון?!

      ועל הדרך... תודה גדולה למשרד בורדו על שיתוף הפעולה עם המדור, בחריצות, ביעילות ובמאור פנים!
  6. yakov4452
    משרד של תותחים ומוכשרים! וקרדיט לקופירייטר של בורדו @nati480 על הכתיבה המוצלחת!
  7. תמימה
    איזה יופי, כל כך מקצועי ומשרת את המסר!!!
      מערכת בית פרוג אוהב/ת את זה.
  8. סטודיו מנטה
    אוהבת תמיד לעקוב אחרי העבודה של בורדו.. הכל כל כך מדויק ומקצועי.
      מערכת בית פרוג אוהב/ת את זה.
  9. מלפפון
    מקסים!
    בורדו הוא משרד פרסום מנצח.
    "עשיה עם נשמה"- מתאים גם להם..
    הצלחות בקמפיין!
      & דודי אברהם אוהב/ת את זה.