"לאחר ישיבות צוות ארוכות של מיטב המוחות ב'בורדו' יחד עם פעילי ונציגי הרשימה, בנינו אסטרטגיה מנצחת בהתאמה מדויקת לצרכי הקמפיין". מתאר איציק גרין מנכ"ל בורדו.

אחד מהתחומים בהם מתמחים ב'בורדו' הוא תחום הדיגיטל, אתרים ורשתות חברתיות, אשר באו לידי ביטוי רב בקמפיין זה.

רשימת 'יחד' בכרמיאל היא רשימה בה התאחדו נציגי מפלגות - דגל התורה, ש''ס וגרעין תורני, דתי לאומי.
מבדיקת רקע מעמיקה התברר שהקהל הדתי/תורני והחרדי כבר 'נמצא בכיס' ויבחר בוודאות ב'יחד', מסיבה זו הוקצה לו רק קמפיין פרינט פנימי בנושא עידוד להצבעה על מנת להגיע לכמה שיותר אחוזי מצביעים דתיים וכן דרבון לעבודה במערכת הבחירות.

עוד התברר, כי פוטנציאל ההצבעה ל'יחד' בציבור הכללי גבוה פי שלוש מאחוזי ההצבעה בבחירות הקודמות, מה שבעיקר מנע את ההצבעה ל'יחד' הוא חשש מהתחרדות העיר והדתה כללית.
לכן הוקצה לציבור הכללי קמפיין דיגיטל גדול ובו חומרי הסברה על מצע המפלגה, סוג האנשים המרכיבים אותה ויתרונותיהם לעומת המתמודדים האחרים.
וכן קמפיין יעודי של פעילים חילוניים שתומכים במפלגה וחלקם אף נמצאים ברשימה.

אמנם ב'בורדו' לא מוכנים בתקופה זו לחשוף יותר מדיי מתהליך האסטרטגי של העיצוב (הנימוק: חיסיון בחירות ונאמנות ללקוח.)

אנו מזמינים אתכם, גולשי 'פרוג' להציע רעיונות המסבירים את האסטרטגיה העיצובית של הקמפיין.

בואו להתרשם מקמפיין בחירות מעניין אשר נבנה על טהרת האסטרטגיה במשרד הפרסום 'בורדו':

כובע (1).jpg
חולצה (1).jpg
חוברת.jpg
אוטובוסים.jpg
תחנה.jpg
בילבורד.jpg
עשיה.JPG