התקופה הזו, משגעת אותי כל פעם מחדש. היא יושבת כמו ענן אביך מלא אדי אבק, ממזרנים שחובטות נשות ישראל הכשרות
או שמא המזג אוויר שלא ממש סגור על עצמו.

אניני טעם קוראים לתקופת הניקיון המשוגעת הזו- 'ניקיון אביב', ובזאת הם נותנים גושפנקא למתקפת פנלים אובססיבית' לצד גרוד הצד האחורי של מנורות הלד בתקרה.

בתכלס' בואו נודה על האמת, אין כמו לפתוח ארונות בתקופה הזאת ולהינצל ממפולת וודאית. כי נשאר עדיין שרידים לסדר.

ליהנות ממקרר מחויך (כמה הוא מאושר שניקו אותו סופסוף) ומריהוט מריח נוזל רהיטים יוקרתי. כמה מרגש ובזמן הזה בו כל אחד מבער חמץ ממעונו ועושה סדר מחדש בבית, בחיים, ובכלל- זה זמן אידיאלי לעשות סדר בעסק.

לנקות, לנכש, לשנות ולצחצח. לתת צ'אנס אמיתי לאביב. לחולל שינוי וליצור מומנט של פריחה.

מה זה נקרא לעשות פסח בעסק?

את האמת, יש לזה המון משמעויות. כיון שכל גורם שהעסק שלנו מורכב ממנו- לקוחות, מחירים, מוצרים, מכירות, שווק ועוד.
צריך אחת לכמה זמן ריפרש, ובדיקה מעמיקה האם אנחנו ממוקמים כמו שצריך ביחס לזה.

הנה מספר דוגמאות לניקיון פסח:

בגזרת הלקוחות נשאל את עצמינו מספר שאלות להבין האם הגיע הזמן לשינוי וסדר:

האם הם לקוחות אידאליים עבורנו?
האם חלקם מוצצים את לשד עצמותינו והגיע הזמן לשחרר אותם?
האם הגענו לכמות הלקוחות המקסימלית שלנו?
האם היחס שלנו ללקוחות מושלם?
האם השרות שהם מקבלים הוא vip?

כשיהיה לנו ברור התשובות נוכל להתחיל לפעול, עד שנגיע למצב בו נגיד הנה אנחנו מרוצים.
הכל נוצץ ומבריק ועושה לנו טוב על הנשמה, אפשר לשבת לחגוג ולשתות 4 כוסות...

ובחלק של התמחור הנה עוד מספר שאלות מעניינות.

האם אנחנו מרוויחים היום מה שאנחנו רוצים?
האם התמחור שלנו בהתאם ליעדים האישיים שלנו?
כמה הוצאות קבועות יש לנו לחודש?
כמה כסף קטן מתעופף לו ככה סתם בלי סדר?
האם המחירים שלנו יקרים ביחס לשוק?
האם המחירים שלנו זולים מדיי ביחס לשוק?
האם הגיע הזמן לעלות מחירים?

קדימה, זמן אביב, זמן של התחלות חדשות. תשומת לב לדברים שאנחנו מבוססים בהם לעיתים וממשיכים אותם
מכח האנרציה, יכולה לשנות את כללי המשחק.

פשוט תתבוננו רגע, תעצרו, שימו לב, תוכלו להגיע לתובנות נפלאות, שייתנו לכם את הרגשת החרות הפסחית הזו.

ומה עם ברור הזהות של מי אנחנו בכלל

מה העסק שלנו מציע על פני המתחרים?
האם הוא מיוחד יותר?
האם ההבדל בינו לבין עסק אחר זה במחיר בלבד?
האם העסק שלנו זכיר מספיק שיעדיפו אותו מאחרים?

זה הזמן לחדד לנו את הבידול על פני עסקים אחרים, להשתמש באני שלנו ולהביא אותו לידי ביטוי בעסק.
זה הזמן שלנו להפתח כמו עלי כותרת ביישניים, להראות את היופי של העסק, את הייחודיות ואת הצבעוניות שלו.

זה הזמן לפרוח!!!!

שאסכם לכם איך זה הזמן לפרוח?
1. הימים הללו זה זמן מצוין לנקות את העסק לפסח.
2. איך אנחנו מנקים את העסק לפסח? לוקחים את כל המרכיבים של העסק ומנקים אותם אחד - אחד.
3. בודקים את מהות הלקוחות שלנו, האם הם טובים ונכונים לנו.
4. בודקים האם התמחור שלנו נכון.
5. בודקים במה אנחנו יותר מיוחדים מאחרים.
6. יוצאים לחופשי ויושבים לשתות 4 כוסות של גאולה.