מבטיחה שזה היה ברגע של הסח הדעת ילדיי הוציאו ממני התחייבות על פה, קדמו לכך פרסומים, אחד פלוס אחדים, והמון שיח סביב מיני עיר שעשועים שלא נזכיר את שמה - סופרלנד, חמושים בבקבוק מים, ערימת במבות וסמסונג לא מוטען הגענו
כבר מהכניסה הבנתי מספר דברים פשוטים מאד וברשותכם אשתף אתכם בתובנות החשובות וטיפים שיכולים להציל הורים במצבי

מכשיר הנשמה – למדו על פה את מפת המקום שימו לב בעיקר ללוקרים שם יש עמדות טעינה של הנייד לידיעתכם זה האזור הצפוף ביותר באתר. וקחו בחשבון שיש אנשים שגרים שם כבר מששת ימי בראשית.

תורים – הכינו מראש מגבונים, ממתקים, משחקי חברה, שק שינה, צרור קללות מסוננות (עם הכשר) או אפשר פשוט לקלל באידיש בעת ההמתנה נשמו עמוק, עשו מדיטציה, עשו ניסויי טמפרטורה ובדקו אחוזי לחות, חייכו לכולם אולי ברגע של מבוכה מאן דהוא יוותר לכם על תורו, עשו nlp (חשיבה יוצרת מציאות בלעז), הסתכלו לראש התור ולאנשים שעומדים להכנס ברגעים הקרובים ותבינו איך נראה האיש המאושר בעולם (שלחו את זה אח"כ לגינס)

mainImage (1).jpg


התנהגויות – חשוב מאד לא להכנס ללחץ כאשר רואים אנשים שעושים מעשים חריגים, כדוגמאת הורה שמנפנף לשלום לילדו באופן מעורר דאגה כאשר הילדון ממוקם על קרוסלת הסוסים, או לחילופין הורה מלווה שמשתלט על המכונית המתנגשת של בנו הקטין ,המלצה אישית התרחקו ממנו גם בכביש.

פרצופים- נהוג לאמר שכשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות, לא כן בבין הזמנים - אב ההורה המצוי נראה חסר אונים וחסר ישע ,ארנקו האישי תלוי ברפיון במקום הכי נגיש בכדי לרצות את 'דרדקיו' (ככה אומרים?!) בעוד מנת ציפסבורגר באלפייה וכוס ברד במאיה , התייעצות מהירה עם מומחה לחוכמת הפרצוף מלמדת אותנו כי סוג פרצוף זה מלמד על חוסר שפיות זמנית, עצבים, התרוששות, אפטיות, השלמה, ציפייה לעתיד.

• כולם באותה סירה – עזבו את העניין שהמשפט הזה לא מנחם אף פעם, תוסיפו לזה מציאות צפופה, מחניקה ,פלוס 30 מעלות מי מרגיש מזגן , מי???? וקבלו עדת אנשים מיוזעת שמביטה לכוון פתח היציאה בערגה או לשמיים לתפוס דיבור קצר עם מלכו של עולם.

מתקן כליאה גבוה - הבריזה למעלה מצדיקה את פחד הגבהים, תופתעו לגלות שבזמן שאתם מסומרים למקום מפחד הילדים מפזזים ומאושרים , בכדי להסיח את הדעת מהפחד הכינו שיעור מוסר קצר על כך שהחיים הם כמומגלגל ענק לפעמים אנחנו למטה, לפעמים למעלה.

ילדים אובדים- אל תמהרו לחרוץ דין להורים שאיבדו את "אמא של יעל,אמא של יעל, יעל מחכה לך בוכה והיסטרית", זה קרה גם לכם לפני שנה בפארק בהרצליה זוכרים?!

פינת תמיכה ועישון – ממוקמת בדכ באזור מיוזע עם מיץ פטל שפוך מצד שני תוכלו לפרוק כעסים, להחליף מתכונים, להושיט כתף לזולת ולהבין זה את זה הדדית, לצעוק 'טעטע'(או נחמן) במצבים כאלה רק שיח הוא זה שייגרום לכם להרגשה טובה יותר.

מניין – אם עדיין לא שוכנעתם שזה האתר האידאלי לטיול תנוח דעתכם בכך שתמצאו מלא מניינים רק ספר תורה חסר.
אגב בדיוק אמרתי פה לאיזה מישו מדוכן חב"ד ש - תודה, אבל הנחתי כבר היום.

זהו ביי עליתי לרכבת הרים , תזכרו שאהבתי אתכם.

אתי קצבורג: מלווה עסקים, בלוגרית, עיתונאית, אמא