נכתב ע"י לללי;2378263:
מנסיון של לקוחות זה אחרת.
אגב, אחד הלקוחות שהכי מפרסמים שם טוען את הכתר לפותחים שבוע...
יש הבדל בין קניה בפועל לבין כמות באזזז וחשיפות.
הקניה בפועל לא קשורה רק לעיתון אלא נובע מהמון מרכיבים שבשבילם יש אנשי מקצוע: אסטרטג, קופירייטר, מעצב. החשיפה - הפורמט - במקרה זה עיתון, קהל היעד: אם הם נחשפים לפרסומת, האם יש באפשרותם לקנות וכו'. והמוצר עצמו, שאם הוא טוב אז הוא יוצר גלים.
לקוחות מודדים הצלחת פרסומת לפי כמות מכירות וזה לא תמיד נכון.
אז אם הלקוח שלך מפרסם בפותחים שבוע מכירת חיסול שמתקיימת ביום ראשון
ברור שהוא יטען לה את הכתר...
שורה אחרונה: שלושת העיתונים מודפסים באותה כמות, מחולקים באותם מקומות.
בערך באותו פורמט, אמצע שבוע וקול הקריות צבעוני, פותחים שבוע שחור לבן.
אמצע השבוע הוא החזק ביותר ובדר"כ גם הגדול (במס' העמ')
קול הקריות הוא תדמיתי ויוקרתי ולכן חנויות מסויימות מפרסמות רק בו.
פותחים שבוע הוא קטן ביותר (דפים בודדים) ולכן כל מפרסם בולט יותר.