הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי...

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
בהמשך להודעת דובר צה"ל על סיכול בכירים בחמאס, מקורות פלסטינים מדווחים כי יאסין רביע, בכיר הלשכה המדינית של חמאס בגדה, חוסל הערב בתקיפת חיל האוויר ברפיח.
ע"פ הדיווחים, שבע פצצות כבדות משקל נורו לעבר המקום הממוקד. רביע, שנידון בעבר לשני מאסרי עולם ושוחרר בעסקת שליט המשיך לעסוק בטרור עד לימים אלו.
בשנת 2018 חשף שב"כ כי רביע העביר 180 אלף דולר לפעילי טרור ביהודה ושומרון על מנת שיקדמו פיגועים במרחב. הערב נסגר עימו החשבון. המוחאבארת
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

efrarush

משתמש מקצוען
חיזבאללה סגר את היום עם 15 פעולות טרור בשטח ישראל. למרות התקיפות והחיסולים (7, מתוכם 5 חיזבאללה) שביצע צה"ל לא נרשם משהו חריג מצד חיזבאללה. מחר יום חדש. בינתיים, צה"ל ביצע 2 תקיפות אוויריות באל חיאם .
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
כתב הדרום של ערוץ 14 אריאל עידן בחצות בזירת החדשות:
ככל שצה"ל יתקדם ברפיח אנחנו נראה עוד מטחים כאלה לאזור המרכז.
כשצה"ל מתקרב לעבר משגרים - חמאס משגרים.
ארגון החמאס תלוי בצה"ל - אם הוא לא יתקדם, הוא לא ישגר את הרקטות.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
*אלחנן גרונר*

וואו: לפי דיווחים ערבים הערב חיסל צה"ל ברפיח את חוילאד רמדאן, משוחרר עסקת שליט שרצח בשנת תשנ"ח את שלמה ליבמן והראל בן נון הי"ד ביצהר.

שותפו לרצח נידאר רמדאן שוחרר לטורקיה.

לאחר השחרור משפחת ליבמן הוציאה פרס כספי על ראשם של שני המחבלים, שמקורם בכפר תל בשומרון.

רק לפני כחודש קברו בני משפחת ליבמן את אליקים שלמה הי"ד, אחיינו של שלמה ליבמן שנקרא על שמו ונרצח בנובה בזמן שטיפל בפצועים. שניהם נרצחו בגיל 24

כי יום נקם בליבי ושנת גאולי באה
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
עיסא חליל אל נשאר ראש עיריית רפיח: אנו פונים לאחינו במצרים להביא אמבולנסים לאלתר ולהעביר את הפצועים לבתי חולים אל-עריש. אך כפי שזה נראה כרגע המצרים לא ממהרים להגיש עזרה ל"אחיהם" העזתים.
כפי שזה נראה בשלב זה, המצרים משתדלים לא להתלכלך יותר מדי בבוץ העזתי ושוב כנראה מתוך הבנה שהעזתים באמת לא יחשבו שהמצרים הפכו ל"אחיהם".
גילי ר. ביטחון
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עפ"י דיווחים ערביים במהלך כניסת כוחותינו לעיירה קפרדאן בגזרת גנין לפנות בוקר, התפתחו עימותים כבדים בין כוחותינו למחבלים מקומיים, כאשר את הבוקר קיבלו בעיירה בתמרות עשן וריח אבק שריפה בכל מקום.
במהלך העימותים, עפ"י דיווחי המקומיים, הצית הצבא מספר כלי רכב מקומיים, כתוצאה מעימותי הירי הרבים בעיירה קפרדאן. טבנוסף כתוצאה מהשלכת מטענים פרצו שרפות
לא דווח על נפגעים לכוחות צה"ל, גילי ר.בטחון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
בין המחוסלים הלילה ברפיח: המחבל חאלד נאגר בכיר במטה הגדה של ארגון הטרור שחוסל הלילה היה חבר ב"חולית סילוואד" (כפר ליד עפרה) שרצחה את צבי גולדשטיין הי"ד ליד עפרה, ביצעה פיגוע ליד אל מועייר שם רצחה את שולי הר מלך הי"ד שאלמנתו לימור נפצעה קשה בפיגוע ומכהנת כיום כחברת כנסת. חאלד עצמו פיקד גם על רצח אסתר גאליה הי"ד בסמוך לרימונים. על שמה של אסתר קרויה גבעת מעוז אסתר סמוך לכוכב השחר.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הענישה נגד ספרד: שוגרה אגרת דיפלומטית האוסרת על הקונסוליה הספרדית בירושלים להעניק שירות לתושבי הרש"פ, זאת בעקבות הכרת ספרד במדינה פלסטינית .
החלו צעדי הענישה נגד ספרד | בהנחיית שר החוץ ישראל כ"ץ שוגרה אגרת דיפלומטית האוסרת על הקונסוליה הספרדית בירושלים להעניק שירותים קונסולריים לתושבי הרשות הפלסטינית: "מי שיפגע בנו אנחנו נפגע בו - ימי האינקוויזיציה תמו" בהנחיית שר החוץ ישראל כ"ץ שוגרה כעת (שני, 27 במאי) אגרת דיפלומטית האוסרת על הקונסוליה הספרדית בירושלים לבצע פעילות קונסולרית או להעניק שירותים קונסולריים לתושבי הרשות הפלסטינית, וזאת בעקבות הכרת ממשלת ספרד במדינה פלסטינית ושורת התבטאויות אנטישמיות של ראשיה. באגרת ששוגרה הבוקר ממשרד החוץ לשגרירות ספרד בישראל, נכתב בין היתר: "בהמשך להחלטת ממשלת ספרד להכיר במדינת פלסטין, ובהמשך להסתה ולהתבטאויות האנטישמיות מלאות השנאה של בכירים בממשלת ספרד, בראשם סגנית ראש הממשלה יולנדה דיאז, נבקש ליידע את השגרירות כי הקונסוליה הכללית של ספרד בירושלים מורשית להעניק שירותים קונסולריים לתושבי המחוז הקונסולרי של ירושלים בלבד, ואיננה מורשית להעניק שירותים או לבצע פעילות קונסולרית למול תושבי הרשות הפלסטינית.". עוד מודגש באגרת כי ההוראה תיכנס לתוקפה החל מתאריך 1/6/2024, וכי במידה והנחיות אלו לא ייענו - משרד החוץ ינקוט בצעדים נוספים. שר החוץ ישראל כ"ץ: "היום הוצאתי לפועל צעדי ענישה ראשוניים נגד הקונסוליה הספרדית בירושלים, עליהם החלטתי בעקבות הכרת ממשלת ספרד במדינה פלסטינית כמתנה לרוצחי החמאס וההסתה האנטישמית החמורה של מנהיגיה נגד קיומה של מדינת ישראל. לא נשלים עם פגיעה בריבונות ישראל ובביטחונה. מי שמעניק פרס לחמאס ומנסה להקים מדינת טרור פלסטינית לא יהיה בקשר עם הפלסטינים. אנחנו בשנת 2024, ימי האינקוויזיציה תמו. היום ליהודים יש מדינה ריבונית ועצמאית ואף אחד לא יגרום לנו להמיר את דתנו ולא יאיים על קיומנו - מי שיפגע בנו אנחנו נפגע בו".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה