דרוש מידע תשלום בתחבורה ציבורית

  • פותח הנושא 8821
  • פורסם בתאריך

8821

משתמש פעיל
שנוסע משלם באוטובוס למי הכסף הולך?
למשרד התחבורה או לחברה המפעילה?
סיפרו שמשלמים באוטובוס אז זה הולך למשרד התחבורה
ומשרד התחבורה משלם לחברה המפעילה לפי ק"מ זה נכון?
זה נכון?
אשמח למקור?
ולפ"ז יוצא שנוסע משלם באוטובוס היחידים שמרווחים זה רק משרד התחבורה.
ואם לא שילמתי אז רק המשרד מפסיד ולא החברה המפעילה
 

משהקפלן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שנוסע משלם באוטובוס למי הכסף הולך?
למשרד התחבורה או לחברה המפעילה?
סיפרו שמשלמים באוטובוס אז זה הולך למשרד התחבורה
ומשרד התחבורה משלם לחברה המפעילה לפי ק"מ זה נכון?
זה נכון?
אשמח למקור?
ולפ"ז יוצא שנוסע משלם באוטובוס היחידים שמרווחים זה רק משרד התחבורה.
ואם לא שילמתי אז רק המשרד מפסיד ולא החברה המפעילה
החברה מקבלת לפי נוסעים. אם לא תיקפת, החברה מפסידה את התיקוף שלך. הסכום שהיא מקבלת אינו הסכום שאותו שילמת.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
אני הבנתי שמשרד התחבורה משלם לפי כרטיסי הרב קו שתוקפו באותה נסיעה
וההוכחה הגדולה- למה חברות התחבורה מפעילות פקחים ?? אם לא היו מפסידים?
ועוד משהו- למה זה כ"כ משנה- אתה מחויב כנוסע לשלם. מה אכפת לך למי הכסף הולך?
 

טוביה לוי

משתמש פעיל
שנוסע משלם באוטובוס למי הכסף הולך?
למשרד התחבורה או לחברה המפעילה?
סיפרו שמשלמים באוטובוס אז זה הולך למשרד התחבורה
ומשרד התחבורה משלם לחברה המפעילה לפי ק"מ זה נכון?
זה נכון?
אשמח למקור?
ולפ"ז יוצא שנוסע משלם באוטובוס היחידים שמרווחים זה רק משרד התחבורה.
ואם לא שילמתי אז רק המשרד מפסיד ולא החברה המפעילה
החברה מקבלת לפי קילומטרים + תיקופים
כדי לצאת מידי גזל ניתן לעשות פעם אחת חופשי יומי ולתקף באוטובוס עשרות פעמים ככה החברת אוטובוסים מקבלת על כל תיקוף ותיקוף ובשאר הפעמים ליסוע ללא תיקוף על חשבון מה שתוקף
לא נכנס לגבי הוויכוח של גניבה מהמדינה זה רק כדי להימנע מגזל מחברת האוטובוסים
 

לוי יצחק.

משתמש מקצוען
החברה מקבלת לפי נוסעים. אם לא תיקפת, החברה מפסידה את התיקוף שלך. הסכום שהיא מקבלת אינו הסכום שאותו שילמת.
אתה בטוח?
כי מאז שזה נכנס תחת כנפיו של משרד התחבורה
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
ואם נתקע המכשיר תיקוף הנהג מנסה שניה לתקן ללא טירחה יתירה
ואז מכניס את כולם בלי לשלם,
ועוד כמה דוגמאות,
משמע לכאורה שלא משלמים להם לפי תיקוף
אלא לפי יציאות של אוטובוסים.
 

יום שישי

משתמש צעיר
החברה שהיא הבעלים של האוטובוס אוסרת לעלות על האוטובוס ללא תיקוף או תשלום.
אם התשלום הולך לחברה, למשרד התחבורה או לשייך מאבו דאבי, זה לא משנה את העובדה הפשוטה, שבעלי האוטובוס אינם מרשים לעלות עליו ללא תיקוף או תשלום.

לכן,
גם אם הכסף הולך למדינה, ולחברת התחבורה אין שום משמעות אם שילמת או לא.
וגם אם מותר ומצוה לגנוב מהמדינה, עדיין אסור באיסור גדזל לנסוע באוטובוס ללא תשלום.
 

משהקפלן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אתה בטוח?
כי מאז שזה נכנס תחת כנפיו של משרד התחבורה
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
ואם נתקע המכשיר תיקוף הנהג מנסה שניה לתקן ללא טירחה יתירה
ואז מכניס את כולם בלי לשלם,
ועוד כמה דוגמאות,
משמע לכאורה שלא משלמים להם לפי תיקוף
אלא לפי יציאות של אוטובוסים.
הנהג הוא האחרון שאיכפת לו אם שילמת, הוא את המשכורת יקבל בלאו הכי. אבל לחברה זה מאד איכפת, יש מקומות שהחברות עשו פרסום רב בנושא התיקוף.
 

משהקפלן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
פעם זה היה באחריות הנהג, אם היה עולה מבקר ומגלה שמישהו לא שילם, הנהג היה ג"כ בבעיה. היום זה כבר לא באחריות הנהגים. (בעירוני בלבד)
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
אתה בטוח?
כי מאז שזה נכנס תחת כנפיו של משרד התחבורה
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
ואם נתקע המכשיר תיקוף הנהג מנסה שניה לתקן ללא טירחה יתירה
ואז מכניס את כולם בלי לשלם,
ועוד כמה דוגמאות,
משמע לכאורה שלא משלמים להם לפי תיקוף
אלא לפי יציאות של אוטובוסים.
לנהגים באמת לא אכפת הם לא מפסידים מזה. מי שמפסיד זו החברה המפעילה אותם. שדואגת מאד , מתזכרת, ומפעילה פקחים
 

יודע הכל

משתמש פעיל
עריכה תורנית
זה משתנה כל הזמן.
וכל עוד שאתה לא יכול לעקוב זה לכל הפחות ספק גזל!!!!
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
זה משתנה כל הזמן.
וכל עוד שאתה לא יכול לעקוב זה לכל הפחות ספק גזל!!!!
זה לא משתנה. זו מציאות קבועה וברורה שאי אפשר להתווכח עליה, החברות מקבלות על כל תיקוף. (סכום נוסף, מלבד התשלום הבסיסי שהוא לפי ק"מ).

ולזרוק סברות "נראה לי לפי הפרצוף של הנהג שלא אכפת לו" פשוט לא ישנה שום דבר מהמציאות.

כל אחד יכול לחפש ברשת את המכרזים של מש' התחבורה.

המשמעות של זה היא שגם מי שיש לו חופשי יומי/חודשי/שנתי, החברה מפסידה על כל פעם שהוא לא מתקף. וזו אכן בעיה חמורה.

החברה מקבלת לפי קילומטרים + תיקופים
כדי לצאת מידי גזל ניתן לעשות פעם אחת חופשי יומי ולתקף באוטובוס עשרות פעמים ככה החברת אוטובוסים מקבלת על כל תיקוף ותיקוף ובשאר הפעמים ליסוע ללא תיקוף על חשבון מה שתוקף
לא נכנס לגבי הוויכוח של גניבה מהמדינה זה רק כדי להימנע מגזל מחברת האוטובוסים

איך מתקפים עשרות פעמים בחופשי יומי? בחופשי יומי אי אפשר לתקף כפול.
ואם נוסעים תחנה אחת כבר חייבים בתיקוף בשביל הנסיעה הזאת עצמה.

הדרך היחידה זה לעלות עשרות פעמים לאוטובוס, לתקף, ולרדת מיד :rolleyes: מקווה לפחות שאתם מתחשבים בנוסעים, ולא מעכבים עשרות אוטובוסים
 

חוח

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אתה בטוח?
כי מאז שזה נכנס תחת כנפיו של משרד התחבורה
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
ואם נתקע המכשיר תיקוף הנהג מנסה שניה לתקן ללא טירחה יתירה
ואז מכניס את כולם בלי לשלם,
ועוד כמה דוגמאות,
משמע לכאורה שלא משלמים להם לפי תיקוף
אלא לפי יציאות של אוטובוסים.
אם אין מכשיר תיקוף פעיל נוסעים בלי לתקף, חוקית.
 

מאיר למברגר

משתמש פעיל
עריכה תורנית
החברה שהיא הבעלים של האוטובוס אוסרת לעלות על האוטובוס ללא תיקוף או תשלום.
אם התשלום הולך לחברה, למשרד התחבורה או לשייך מאבו דאבי, זה לא משנה את העובדה הפשוטה, שבעלי האוטובוס אינם מרשים לעלות עליו ללא תיקוף או תשלום.

לכן,
גם אם הכסף הולך למדינה, ולחברת התחבורה אין שום משמעות אם שילמת או לא.
וגם אם מותר ומצוה לגנוב מהמדינה, עדיין אסור באיסור גזל לנסוע באוטובוס ללא תשלום.
את זה אני לא מקבל !
בלי להיכנס לנידון כאן שאין לי מושג בו, אבל באופן עקרוני, אם לחברה זה לא באמת איכפת, והיא "אוסרת" רק יוצא-זיין, אין בזה איסור גזל.

ידוע שהרבנים פוסקים בנוגע לכל מיני תקנונים והגרלות וכדומה, שצריך לבדוק מה דעתם האמיתית של מנהלי החברה, האם הם קבעו תקנון בשביל שיהיה תקנון, ומלכתחילה לא איכפת להם שיעגלו פינות, או שהם מקפידים בדווקא.

היום בצהריים היתה לי שאלה כזו, בנוגע לאיזה חברה שהפקידים עצמם מרמזים לך שתשנה פרט כלשהו ותוכל להיכנס למסגרת התקנון, ולמנהלי החברה זה לא איכפת למרות שרשמית החברה מצהירה על איסור גמור. שאלתי את שר התורה החדש שלא קיבלתי רשות לפרסם את שמו (רמז: רב שכוכבו עולה, באיזור מערב בני ברק ורחוב דניאל, ובית מדרשו באיזור דובק) , והשיב להיתר מטעם הנ"ל.
 

I can b

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
וההוכחה הגדולה- למה חברות התחבורה מפעילות פקחים ?? אם לא היו מפסידים?
זה לא הוכחה משום שאפשר שהיא מחויב מטעם המשרד להפעיל פקחים
אתה בטוח?
כי מאז שזה נכנס תחת כנפיו של משרד התחבורה
אפשר לראות בבירור שהנהגים הפסיקו לדאוג שישלמו ממש לא מעניין אותם,
ואם נתקע המכשיר תיקוף הנהג מנסה שניה לתקן ללא טירחה יתירה
ואז מכניס את כולם בלי לשלם,
בעבר, הנהג עצמו היה מפסיד ממשכורתו אם לא שילמו. עכשיו הוא לא מפסיד דבר
הנהג הוא האחרון שאיכפת לו אם שילמת, הוא את המשכורת יקבל בלאו הכי
זה לא היה נכון בעבר...
החברה שהיא הבעלים של האוטובוס אוסרת לעלות על האוטובוס ללא תיקוף או תשלום.
אם התשלום הולך לחברה, למשרד התחבורה או לשייך מאבו דאבי, זה לא משנה את העובדה הפשוטה, שבעלי האוטובוס אינם מרשים לעלות עליו ללא תיקוף או תשלום.

לכן,
גם אם הכסף הולך למדינה, ולחברת התחבורה אין שום משמעות אם שילמת או לא.
וגם אם מותר ומצוה לגנוב מהמדינה, עדיין אסור באיסור גדזל לנסוע באוטובוס ללא תשלום.
ממש לא נכון! צריך להיות בקיא בטעמי האוסרים והמתירים יחד בשביל לעלות טיעון שכזה...

את זה אני לא מקבל !
בלי להיכנס לנידון כאן שאין לי מושג בו, אבל באופן עקרוני, אם לחברה זה לא באמת איכפת, והיא "אוסרת" רק יוצא-זיין, אין בזה איסור גזל.

ידוע שהרבנים פוסקים בנוגע לכל מיני תקנונים והגרלות וכדומה, שצריך לבדוק מה דעתם האמיתית של מנהלי החברה, האם הם קבעו תקנון בשביל שיהיה תקנון, ומלכתחילה לא איכפת להם שיעגלו פינות, או שהם מקפידים בדווקא.

היום בצהריים היתה לי שאלה כזו, בנוגע לאיזה חברה שהפקידים עצמם מרמזים לך שתשנה פרט כלשהו ותוכל להיכנס למסגרת התקנון, ולמנהלי החברה זה לא איכפת למרות שרשמית החברה מצהירה על איסור גמור. שאלתי את שר התורה החדש שלא קיבלתי רשות לפרסם את שמו (רמז: רב שכוכבו עולה, באיזור מערב בני ברק ורחוב דניאל, ובית מדרשו באיזור דובק) , והשיב להיתר מטעם הנ"ל.
יש האוסרים ויש המתירים לי אישית אמר פעם רב שצריך לבדוק כל מקרה/ חברה, לגופו של דבר.
 
נערך לאחרונה ב:

מאיר למברגר

משתמש פעיל
עריכה תורנית
יש האוסרים ויש המתירים לי אישית אמר פעם רב שצריך לבדוק כל מקרה/ חברה, לגופו של דבר.
לא הבנתי אם כוונתך לחלוק עלי או לעודד אותי.
כך או כך, ברכות יחולו על ראשך.
וכמו שאמר אותו פוליטיקאי: תכתוב בעדי או נגדי - לא משנה, העיקר שתאיית את שמי נכון
 

I can b

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
לא הבנתי אם כוונתך לחלוק עלי או לעודד אותי.
תמיד לעודד...
אך לחדד עניינים. ממך היה נשמע להיתר יותר באופן גורף, ולא בדיקה מדוקדקת כל פרט לגופו.
וכמו שאמר אותו פוליטיקאי: תכתוב בעדי או נגדי - לא משנה, העיקר שתאיית את שמי נכון
אני שמעתי "העיקר שתדברו עלי..."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה